ire25 17.05.2007 21:30:56 | |
---|
tuli mieleen, kun luin tosta kirjasta kitaran huolto jutuista. niin millä putsais kielet ja yleensäki millä putsaa koko kitaran, onko jotain tiettyä puhdistus ainetta?? täytyy pitää tota kitaraa kuin kukkaa kämmenellä, että se pysyis hyvänä mahdollisimman pitkään. |
ire25 18.05.2007 22:44:11 | |
---|
tossa pari iltaa sitten opin soittamaan tuiki tuiki tähtösen. ja ihan itse, ilman mitään tabulatuureja ym ym. ihme kyllä. oli mulla laulajakin siinä mukana, 4 vuotias tyttäreni :) minä soitin ja hän lauloi :) |
ire25 23.05.2007 14:35:21 | |
---|
ei vitja, tää on tätä, tässä oon jo suunnitellu että kesätyö rahoista ostaisin marshallin vahvistimen. huomattavasti isomman ku tuo micro cube. niinkun joku aikasemmin mainitsi että kun pääsee kitarakamojen hommailussa alkuun niin siitä ei loppua tule, no niinhän se on. mutta kertokaas, mitä eroja niissä vahvareissa sitten on? |
Dunga 23.05.2007 21:19:46 (muokattu 24.05.2007 10:08:31) | |
---|
ei vitja, tää on tätä, tässä oon jo suunnitellu että kesätyö rahoista ostaisin marshallin vahvistimen. huomattavasti isomman ku tuo micro cube. niinkun joku aikasemmin mainitsi että kun pääsee kitarakamojen hommailussa alkuun niin siitä ei loppua tule, no niinhän se on. mutta kertokaas, mitä eroja niissä vahvareissa sitten on? Kannattaa varmaan lueskella tota kitarakamapalstaa. Siellä on hyvä FAQ-vahvistimista ja haulla löytyy tietoa monista eri vahvareista. e. vai onkos se vahvari faq-hävinnyt jonnekin, noh kuitenkin tietoa löytyy melkeinpä mistä vaan... lol apua |
ire25 23.05.2007 21:24:05 | |
---|
Kannattaa varmaan lueskella tota kitarakamapalstaa. Siellä on hyvä FAQ-vahvistimista ja haulla löytyy tietoa monista eri vahvareista. ok, täytyy lueskella mitä siellä kirjotetaan. |
ire25 28.05.2007 14:59:26 | |
---|
noniin, se ois tänään kuudelta kitaransoitto tunti. jos nyt pääsis vauhtiin tässä hommassa. saa nähdä kuinka monta kertaa tunnilla käyntiä vaatii että jotain uutta oppii. luojan kiitos mä osaan jo noi perussoinnut, ei tartte niitä enää tahkoa. |
ire25 29.05.2007 21:17:43 | |
---|
kävin eilen siellä soittotunnilla, oli kyllä todella mukava opettaja. onneksi löyty mieleinen, ettei tarvitse enää olla vaihtamassa opettajaa. se on vaan nyt rankkaa treeniä edessä. nuoteistakin aion opetella soittamaan. |
InYourFace90 29.05.2007 23:53:35 | |
---|
kävin eilen siellä soittotunnilla, oli kyllä todella mukava opettaja. onneksi löyty mieleinen, ettei tarvitse enää olla vaihtamassa opettajaa. se on vaan nyt rankkaa treeniä edessä. nuoteistakin aion opetella soittamaan. Juu kannattaa vaan heti teoriaakin alkaa siinä soiton ohessa opettelemaan. Up The Irons! |
ire25 30.05.2007 14:58:22 | |
---|
Juu kannattaa vaan heti teoriaakin alkaa siinä soiton ohessa opettelemaan. aivan. siistii, opin ite soittamaan ukko nooan kitaralla :) |
aivan. siistii, opin ite soittamaan ukko nooan kitaralla :) siis hitto sentään, sehän on jaakko kulta, eikä ukko nooa. mitäköhän mä taas sekoilen. no, ei tää mikää ihmeellinen asia ole, mutta tulipahan korjattua tämäkin asia. |
Tubeman 02.06.2007 10:11:37 | |
---|
Löytyykö vinkkiä mistä Hesassa löytyy kitaransoiton opetusta? "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |
ire25 02.06.2007 10:15:34 | |
---|
Löytyykö vinkkiä mistä Hesassa löytyy kitaransoiton opetusta? siis yksityistä vai jotain opistoa?? |
apip 02.06.2007 12:17:15 (muokattu 02.06.2007 12:20:52) | |
---|
ei vitja, tää on tätä, tässä oon jo suunnitellu että kesätyö rahoista ostaisin marshallin vahvistimen. huomattavasti isomman ku tuo micro cube. Mitä olen viestejäsi lukenut niin taidat olla juuri aloittanut kitaransoiton. Vaikka välinehankinnat ovat kivoja niin kannattaa kuitenkin muistaa, että parempi kitara, vahvistin tai muu vempele ei tee susta sen parempaa soittajaa :) Oletko jo ehtinyt huomaamaan Micro Cubessa jotain sellaisia puutteita joiden takia sun pitäisi hommata kalliimpi vahvistin? Itselläni on ollut Cube 30 päälle vuoden verran ja sen efektejä ja säröä lukuunottamatta en kyllä osaa vaatia äänellisesti parempaa vahvistinta. |
ire25 02.06.2007 12:27:25 | |
---|
Mitä olen viestejäsi lukenut niin taidat olla juuri aloittanut kitaransoiton. Vaikka välinehankinnat ovat kivoja niin kannattaa kuitenkin muistaa, että parempi kitara, vahvistin tai muu vempele ei tee susta sen parempaa soittajaa :) Oletko jo ehtinyt huomaamaan Micro Cubessa jotain sellaisia puutteita joiden takia sun pitäisi hommata kalliimpi vahvistin? Itselläni on ollut Cube 30 päälle vuoden verran ja sen efektejä ja säröä lukuunottamatta en kyllä osaa vaatia äänellisesti parempaa vahvistinta. joo, pääsiäisen tienoilla aloittelin soittelemaan. joo, tiedän ettei tee parempaa soittajaa, mutta kuten sanotaan niin nälkä kasvaa syödessä noiden kamojen hankintojen suhteen :) lähinnä siksi olisin ostamassa toista vahvistinta äänen laadun suhteen, tuo vahvari ei anna sellaista saundia soitettaessa kuin mitä itse musaliikkeen vahvari kun sitä siellä testailtiin. mutta kyllä tuo micro cube asiansa ajaa. |
Tubeman 02.06.2007 16:41:45 | |
---|
siis yksityistä vai jotain opistoa?? Opisto ensisijalla,yksityistäkin voi harkita kyllä. "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |
ire25 02.06.2007 16:49:58 (muokattu 02.06.2007 16:50:39) | |
---|
Opisto ensisijalla,yksityistäkin voi harkita kyllä. en tiedä helsingistä, mutta vantaan opistolta kyselin niin syksyllä vasta seuraavan kerran olisi alkanut ja sinne on ilmoittautuminen 20-23 elokuuta muistaakseni. sanoivat että kannattaa pitää kiirettä koska ne paikat täyttyy heti. joten minä valitsin yksityisen opetuksen ja sinne pääsin heti. onhan se kalliimpaa, mutta ei jaksa syksyyn odotella. |
Tubeman 03.06.2007 08:41:11 | |
---|
en tiedä helsingistä, mutta vantaan opistolta kyselin niin syksyllä vasta seuraavan kerran olisi alkanut ja sinne on ilmoittautuminen 20-23 elokuuta muistaakseni. sanoivat että kannattaa pitää kiirettä koska ne paikat täyttyy heti. joten minä valitsin yksityisen opetuksen ja sinne pääsin heti. onhan se kalliimpaa, mutta ei jaksa syksyyn odotella. Mitä yksityistunnit maksaa per tunti (noin hinta) ,ja onko sun tapauksessa akustinen vai sähkäri soittovälineenä? Yksityisopetus vois olla myös joustavampi,joskus duunijutut sotkee aikatauluja ja opisto etenee omien aikataulujensa mukaan joten taidankin katsastella yksityispuolen juttuja. myös. Kohta saa Washburn kyytiä ja ison maailman staget kutsuu!! ;D "Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla) |
ire25 03.06.2007 10:57:14 | |
---|
Mitä yksityistunnit maksaa per tunti (noin hinta) ,ja onko sun tapauksessa akustinen vai sähkäri soittovälineenä? Yksityisopetus vois olla myös joustavampi,joskus duunijutut sotkee aikatauluja ja opisto etenee omien aikataulujensa mukaan joten taidankin katsastella yksityispuolen juttuja. myös. Kohta saa Washburn kyytiä ja ison maailman staget kutsuu!! ;D mulla maksaa 15e/45min. on niitä kalliimpiakin, riippuu opettajasta paljon se velottaa. mulla on puol akustinen käytössä, omassa kuvassa näkyy minkälainen. ja yksityisopetuksessa luultavasti oppii nopeammin kuin esim. 15 hengen ryhmässä. |
ire25 15.06.2007 08:20:07 | |
---|
|
Dunga 15.06.2007 08:25:25 | |
---|
tuli postissa eilen tällaiset tuotteet: http://www.beatman.fi/product_details.php?p=324 http://www.beatman.fi/product_details.php?p=325 http://www.beatman.fi/product_details.php?p=327 se mietityttää että kun nuo kielet puhdistaa tuolla aineella niin otelaudalle sitä ei varmaankaan saa mennä?? vai onko haittaa jos menee? ja pystyykö tota otelaudan hoitoainetta käyttämään muuten kun kielten vaihdon yhteydessä? Enpä tiedä tuosta kielitöhnän haitasta otelaudalle, ohjeista varmaankin selviää. Kyllähän tuota otelaudan hoitoainetta pystyy muutenkin käyttämään, jos vaan haluaa kikkailla vaikean kautta :) Helpointa se tietysti on kielten vaihdon yhteydessä. Otelautaa ei kovin usein tarvitse putsailla/öjlytä (näin omien kokemusteni mukaan), joten se varmaan kannattaa ajoittaa tuohon kielten vaihtoon niin ei tarvi mennä vaikeamman kautta ja kielten välistä koittaa väkertää :) My name is Lucifer, please take my hand.
Ostan Matamp Minimatin |