Juntunen 10.01.2004 21:00:34 | |
---|
En ainakaan huomannut täällä kitarapalstalla vielä tällaista joten bassopalstaa matkien listataan omia heikkouksia ja vahvuuksia kitaransoitossa. Jos tällainen threadi on jo niin antaaa osoite ja poistakaa tämä surutta. :) Itselläni ainakin nuo: +Monipuolisuus: taipuu useat eri musiikkityylit hevistä humppaan. -Hitaus: olen totaalinen mämmikoura sweepeissä ja tiluliluissa -Hienoinen "räpellys". Pitäs tarkkuutta reenata. |
Härski 10.01.2004 21:09:06 | |
---|
Muistaakseni tämä oli gallupissa... mutta: Miinukset: Ei osaa mitään Plussat: ei täten voi valittaa bändikavereiden soitosta Että näin tällä kertaa... |
Lauri666 10.01.2004 21:34:35 | |
---|
Noh laitetaas nyt... + Monet tyylit menee.. + sisukkaasti yrittää pitää bändiä pystys :D - (Alituinen) kriittisyys omaa soittoa kohtaan - GAS tulee usein - Teorian puute Sellasta! So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
toxic 10.01.2004 21:43:47 | |
---|
+opin noppeesti teoriaa ja soittamista vähällä harjoittelulla. +tilulilut onnistuu tosi hyvin. +soittelen bluesista heavyyn :) +osaan omasta mielestäni improvisoida hyvin (bluesia :) +en käytä huonoa tekniikkaa. +"ote" käsi zydeemi on nopea ja sormet ovat vahvat. +osaan helvetin monta kappaletta ulkoa. +ei tule paljon virheitä soittaessa... -...paitsi ku joku o kattomassa :) -rytmin opin aika hitaasti, jos se "pitää" opetella just oikein. -en pidä "välineistäni" :)))) -alan soittaa jostain syystä aina illalla ja kaikki tulevat valittamaan. -luen nuotteja liian hitaasti. -bäy bäy |
jogo3000 10.01.2004 21:46:14 | |
---|
+vibrato +bendit -teoria 30-year old whisky in the jar |
JM 10.01.2004 22:20:08 | |
---|
+Improvisointi onnistuu mielestäni hyvin +Monipuolisuus (menee reggaesta heavyyn) +Kova halu oppia uutta +En sweeppaa -En osaa sweepata -`Tilutukseni` on yleensä hirveän kuuloista -Tietty samankaltaisuus joka riffissäni -Tekniikkaa voisi hioa, kitaran ei tulisi olla lyömäsoitin -Olen unohtanut valtaosan joskus osaamastani teoriasta -En osaa olla hetkeäkään soittamatta, biisit siis erittäin kitaravetoisia -Yleinen häsläys "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Lord of the strings 10.01.2004 22:23:27 | |
---|
+ Downstroke - Teoria Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Tiluttaja 10.01.2004 23:18:57 (muokattu 10.01.2004 23:19:17) | |
---|
+ Tilutus - Kaikki muu |
Cletus Awreetus 11.01.2004 00:36:03 | |
---|
+ Improvisointi sujuu melko hyvin + En soita yli taitojeni + Legatotilut - Liian hidas alternate - En osaa klassisen kitaran sormitekniikkkaa Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Torniojaws 11.01.2004 01:12:45 (muokattu 11.01.2004 01:17:36) | |
---|
+ Sahaus (ei siis tilu) ja Palm Mute -sahaus (Fear Factory) + Improvisointi + Oudot rytmitykset (tätä se Meshuggahin biisien opettelu teettää :P) + Biisien opettelu korvakuulolta + Eri tyylien hallinta - Tarkkuus kielten välisissä vaihdossa skaalaa soittaessa (sormet menee joskus "solmuun") - Äärinopeus, tosin en tiedä haluanko mennä ihan Yngwien nopeuksiin :P - Sointujen sormitus vaikeammissa soinnuissa - Teoriapuoli & skaalojen muistaminen |
+ Sointukorva + Yleismusikaalinen soittelu, lennosta vetäminen + esiintyminen - tekniikka - taimi - teoria - soinnut - soolot - laiskuus |
Eemil 11.01.2004 02:37:11 | |
---|
+ sävelkorva + päämäärät + mahdollisuuksien ymmärtäminen + kurinalaisuus treeneissä, ei mitään pakonomaista soittoa + itse olen aina ollut tyytyväinen soittotasooni + omaoppineisuuden vuoksi tekniikka ei ole oppikirjamainen + en ota vaikutteita muilta - omaoppineisuuden vuoksi tekniikka ei ole oppikirjamainen - oikea käsi on kehityksessä vasenta jäljessä - unohdan nopeasti juttuja jos en tajua niitä kokonaisuuden osana - en mä enempää keksi, mutta on niitä Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200.
Tukekaa köyhää muusikkoa. |
askomiko 11.01.2004 03:27:37 | |
---|
-mä oon paska. + mulla on shure sm57. |
JCM 11.01.2004 07:28:38 (muokattu 11.01.2004 11:27:30) | |
---|
+ Nopea ja innokas oppimaan. + Rytmitaju stemmaa suurinpiirtein muiden kanssa yhteen + Kärsivällisyys (en lähde kesken kaiken treeneistä pois) + Tarkka komppaaja + Improvisointi luonnistuu + Näppäilytekniikka - Musiikin yleisteorian heikohko tuntemus - Soolot/tekniikka |
Aerodactev 11.01.2004 09:46:54 (muokattu 11.01.2004 11:39:42) | |
---|
+ Monet tyylit + Voin myös olla vain komppikitaristi + Teoriataju hyvä + Nuotinlukutaito - Huono itsetunto ja suuri itsekriittisyys - Epätarkka oikea käsi - Huono muisti, jatkuvissa kuvioissa saattaa välillä soitella mitä sattuu jos ei keskity. |
Kassu 11.01.2004 10:55:32 | |
---|
+ Pickaus + Harmooniset + Paljon tyylejä + Akustiset hommelit - Nopeat tilut ei vielä mee - Kauhee tempo aina ;) - Nopeet sweepit = paskaa |
PoLFus 11.01.2004 11:06:16 | |
---|
+ improvisaatio + kehitys + korva + monipuolisuus - räpellys - itsekritiikki - vaatimattomuus ~ 7ender $tratocaster ~ |
Ze Kink 11.01.2004 11:31:24 (muokattu 26.01.2004 20:18:38) | |
---|
+ Monipuolisuus (Taittuu rytmimusiikista heviin) + Osaan soittaa bluesia + Osaan jopa sweepata joitain yksinkertaisia juttuja + Teoria on aika hyvin hallussa + Klassisen kitaran soitto sormilla (Tai siis kynsillä) + Luen sujuvasti nuotteja ja tablatuureja + Rytmitaju + En jännitä kovin paljoa ennen keikkoja + En vain seiso paikallani keikoilla (Paitsi jos soitan klassista) - Teorian soveltaminen - Liian tunteikas soitto ("Tilutan" liian hitaasti, bluesin vika!) - Sävellykset aivan liian samanlaisia - Olen mielestäni huono soittamaan sähkökitaraa - Vasemman ja oikean käden yhteistyö ei aina suju niinkuin pitäisi - Soittokamat - Karmea sekoilu kun yritän soittaa jotain - En yleensä yksin harjoitellessani jaksa soittaa biisejä loppuun En uskalla mainita enempää miinuksia, muuten kaikki saavat selville kuinka huono olen... Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Keppi 11.01.2004 11:42:44 | |
---|
+ Sävelkorva - Rytmitaju ...no ei vaineskaan;) |
mie 11.01.2004 11:48:38 | |
---|
+ Opin melko nopeasti uuden biisin ulkoa + Kärsivällisyys + En tiluta - Rytmitaju - Soolot - Improvisointi - Nopeus Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! |