Aihe: Virallinen Idols-kisastudio
1 2 3 4 5 6 7
Epämuusikko
10.01.2004 17:10:52
Joo, tyylikkäästi on saatu noihin biiseihin kasattua kaikki saatanan kliseet mitä ylipäänsä löytyy. Niin sävellys- kuin sanoitusosastollekin.

Kristus, mitä tuubaa.

Kyllä. Ei minkään valtakunnat kultakurkku-tissi-idolit korvaa hyvää biisiä. Ja jos ne biisit on tuota, niin voi hyvä tavaton, pitäis varmaan olla DD-kupit tai miesidoleilla metrinen sladi!
"I'm using the chicken to measure it"
depe
10.01.2004 17:13:23
Nyt on näköjään ilmestynyt sitten Idols-levy. Levyllä on se typerä Idols-biisi, Tuulet puhaltaa, sekä jokaiselta seitsemältä finalistilta 2 coverbiisiä.

Muutamia ihan hyviä vetoja löytyi. Mm:
-Jani - Tytöt on kaunistuneet (Jani kuulostaa kohtalaisen paljon Hanhiniemeltä)
-Hanna - Dead or Alive (hyvin vedetty, mutta ehkä vähän tasapaksua)
-Sonja - Nothing Compares 2 U (ikäisekseen vahva ääni, joku siinä vibraatossa vaan mättää)

Eipä noita tosiaan kyllä jaksa pitkään kuunnella, vai ketä kiinnostaa joku Livin on a Prayer Christianin vetämänä...
Bluesmies
10.01.2004 17:56:28
Eipä noita tosiaan kyllä jaksa pitkään kuunnella, vai ketä kiinnostaa joku Livin on a Prayer Christianin vetämänä...

Hoho.
Kitara on tyhmä!!!
Juntunen
10.01.2004 19:37:37

Jani kuulostaa kohtalaisen paljon Hanhiniemeltä

Niin muuten tekeekin. Varmaan tulee kiertämään vielä paljon ympäri Suomen. Kelpaisi ihan lavameininkeihinkin tanssittamaan kun on lauluääni ilmeisesti vanhemmankin ikäryhmän mieleen. Mikäli on TV-galluppeja uskominen.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
Kullervo
10.01.2004 20:28:30
Miksköhän ei ollu pändi eile soittamassa?
depe
10.01.2004 22:31:18
Miksköhän ei ollu pändi eile soittamassa?

Häh? Itse en jostain syystä kiinnittänyt bändiin huomiota. Ainakin siellä oli se bumtsibumin saksofonisti lavalla foni kourassa ja taustoja se lauleli muiden taustalaulajien kanssa. Mutta varsinaista bändiä ei ollut vai oliko?
Kullervo
10.01.2004 22:40:10
Häh? Itse en jostain syystä kiinnittänyt bändiin huomiota. Ainakin siellä oli se bumtsibumin saksofonisti lavalla foni kourassa ja taustoja se lauleli muiden taustalaulajien kanssa. Mutta varsinaista bändiä ei ollut vai oliko?

No en kyllä kattonu ku vähä aikaa mutta empä mie siellä Varrea ja muita nähny.
Kullervo
10.01.2004 22:53:41
Oli siellä sama bändi ku viikko sitten. Nyt oli myös kaks köörimimmiä ja blosaria vahvistuksena. Bändi soitti vaan kulisseissa nii ei näkynyt pahemmin. Ainoa poikkeus oli se "formaattibiisi"( missä hoettiin voittamisesta jotain kokoajan ja Hanna laulo sen vielä voittajana lopuks) - sen taustat tuli nauhalta.

Ahaa, no empä sitte paljo menettänykkää.
J.K.Ruudio
11.01.2004 12:35:17
Juu,minäkin yhden kerran rumpalin näin siellä takana paukuttamassa,muuten en bändistä nähny mitn.
Tuplat ne olla pitää!
depe
11.01.2004 17:19:24
Warrea ei varmaan sitten enää kehdattu päästää lavalle, kun se kerran viime kerralla teki pari virhettä, jotka muusikoiden.netin viralliset rock/kitaransoittopoliisit havaitsivat...
Fuzzy Boner
14.01.2004 11:36:57
Warrea ei varmaan sitten enää kehdattu päästää lavalle, kun se kerran viime kerralla teki pari virhettä, jotka muusikoiden.netin viralliset rock/kitaransoittopoliisit havaitsivat...

HOHO.. ja vielä kerran HOHO

viralliset
My name is Baron, Fuzzy Baron
M.i.k.key
14.01.2004 12:07:46
muusikoiden.netin viralliset rock/kitaransoittopoliisit

Jep Jep. Mitäs luulet Fuzzy että mitä poliiseja me ollaan? Joka tapauksessa oli tylsää seurata kun bändiä ei näkynyt, olisi tuonut roimasti lisätunnelmaa. Lainataan tähän loppuun vanhaa muusikkojen liiton slogania: "Oikeissa tansseissa on elävä orkesteri".
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Fuzzy Boner
16.01.2004 21:49:20
Jep Jep. Mitäs luulet Fuzzy että mitä poliiseja me ollaan?

Me ollaan "poliisi-poliiseja"... Mä karsastan kyttiä.
My name is Baron, Fuzzy Baron
Heikki L.
16.01.2004 22:07:37

Joka tapauksessa oli tylsää seurata kun bändiä ei näkynyt, olisi tuonut roimasti lisätunnelmaa

Joo, kyllä olis poikien pitäny näkyä, kun soittivatkin hyvin. Itseasiassa mä katoin ton finaalin pelkästään bändin takia.
Shack!
askomiko
17.01.2004 01:15:50
Lainataan tähän loppuun vanhaa muusikkojen liiton slogania: "Oikeissa tansseissa on elävä orkesteri".

Mun laukussa ei lue että elävä. :)
Myytävänä superb-hevikitara. Myykääs joku mulle 4x12" greenbackeillä.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
J.K.Ruudio
17.01.2004 13:12:15
Nyt on sitten kaikilla kolmella viimosella finalistilla,eli myös Wickholmilla ja Tuiskulla levytyssopimus BMG:n kanssa. Kyllä BMG nettoaa mukavasti,kun pikkytytöt pääsee ostamaan Tuiskun levyjä sitten joskus.
Tuplat ne olla pitää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)