baron 31.05.2007 17:55:49 | |
---|
Vejetään tuettoja. Kaksi haitaria. Elämää suurempaa odotettavissa!! Money for nothin' and chicks for free |
mack the knife 31.05.2007 17:58:30 | |
---|
Ettekä polta niitä, jos me nukutaan. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 31.05.2007 17:59:53 | |
---|
Ettekä polta niitä, jos me nukutaan. mä voiv vahtia niitä :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 31.05.2007 18:02:19 | |
---|
Pitääköhän toi navigaattori paikkansa, kun näyttää, että sinne pöystilään on 168 km täältä meiltä ja ajo kestäis nopeinta reittiä (siis ilman niitä ylileveitä kuljetuksia ja muita maantientukkoja) 2 h 24 min. Eli jos päästään yhdentoista jälkeen vähän lähteen, niin oltas siellä sitte joskus puoli kahden maissa...Onko silloin kaikki valmiina vastaanottaan meidät Manjiksen kans?? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
mack the knife 31.05.2007 18:05:02 | |
---|
Pitääköhän toi navigaattori paikkansa, kun näyttää, että sinne pöystilään on 168 km täältä meiltä ja ajo kestäis nopeinta reittiä (siis ilman niitä ylileveitä kuljetuksia ja muita maantientukkoja) 2 h 24 min. Eli jos päästään yhdentoista jälkeen vähän lähteen, niin oltas siellä sitte joskus puoli kahden maissa...Onko silloin kaikki valmiina vastaanottaan meidät Manjiksen kans?? Se kestää sen verran, jos pystyt pitämään keskinopeuden siinä kuin navi sanoo. Mä lähden Matinkylästä kanssa n. 11, siellä kyllä välillä on sitä kaljan ostoa sun muuta. Ei luvata Qsisen kanssa mitään laskeutumisaikaa. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 31.05.2007 18:14:39 | |
---|
Se kestää sen verran, jos pystyt pitämään keskinopeuden siinä kuin navi sanoo. Mä lähden Matinkylästä kanssa n. 11, siellä kyllä välillä on sitä kaljan ostoa sun muuta. Ei luvata Qsisen kanssa mitään laskeutumisaikaa. Me taidetaan ostaa eväät jo ennakkoon, niin ajetaan varmaan suoraan sinne, jos ei Manjiksen tarvi välillä päästä pusikkoon. Mä en kyllä anna sille lupaa juoda vattumehua niin paljon matkalla, että tarvis joka koivun juurelle pysähtyä ;o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
jon lord 31.05.2007 18:50:40 | |
---|
Kahden pintaan minäkin saapumiseni lasken. Eihän meiltä ole sinne kuin vajaa sata kilometriä. Voin minäkin ottaa tuon XP:n mukaan niin saadaan oikein suuri häly aikaiseksi. COVS jäsen N.o 3 |
Mulla on mielenkiintoinen Eniro.reitti Asikkalan suunnasta siitä korven läpi 34 km. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
jon lord 31.05.2007 18:58:10 | |
---|
Mulla on mielenkiintoinen Eniro.reitti Asikkalan suunnasta siitä korven läpi 34 km. Mukaan tarvitaan vain kompassi ja retkieväät. Saapaat on ehkä hyvä olla mukana jos sattuu vähän märempiä paikkoja. Niin ja hyttysöljyä..... COVS jäsen N.o 3 |
baron 31.05.2007 19:13:04 | |
---|
Mukaan tarvitaan vain kompassi ja retkieväät. Saapaat on ehkä hyvä olla mukana jos sattuu vähän märempiä paikkoja. Niin ja hyttysöljyä..... Tä? Täällä on tähän vuodenaikaan ainoastaan mäkäriä? Money for nothin' and chicks for free |
manjaana 31.05.2007 20:01:32 | |
---|
Me taidetaan ostaa eväät jo ennakkoon, niin ajetaan varmaan suoraan sinne, jos ei Manjiksen tarvi välillä päästä pusikkoon. Mä en kyllä anna sille lupaa juoda vattumehua niin paljon matkalla, että tarvis joka koivun juurelle pysähtyä ;o)) Voi pertaani, kaiken kivan meinaa kieltää, niinku autossa mehun lirsimisen. No ei auta, kuivin suin sitä sitten ollaan, taatust kuivaa kieli kitalakeen... *virn* Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
manjaana 31.05.2007 20:04:51 | |
---|
Niinkai kun mä en ole siellä. No nythää sie ajatustenlukijaks oot alkan..... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
manjaana 31.05.2007 20:06:35 | |
---|
Hmmm... Mulle tarjoutui pienen pieni mahdollisuus kuitenkin osallistua tähän suureen avajaiskatselmukseen. Varmuuden vuoksi ilmoittaudun nyt - kysymysmerkillä vielä kuitenkin (?) Lauantaina varmistuu... Yes!!! :oD Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
mack the knife 31.05.2007 20:37:56 | |
---|
Näyttäis tulevan aika mukava keli sille päivälle. Hyvä ettei tarvi tosiaan kumppareita ottaa mukaan. COVS n:o 1. |
manjaana 31.05.2007 20:39:30 | |
---|
Näyttäis tulevan aika mukava keli sille päivälle. Hyvä ettei tarvi tosiaan kumppareita ottaa mukaan. Pitikin tarkistaa tuo, mutta täällähän olikin vastaus jo.. Aurinkoa siis luvassa?? Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
jjussila 31.05.2007 20:40:19 | |
---|
Näyttäis tulevan aika mukava keli sille päivälle. Hyvä ettei tarvi tosiaan kumppareita ottaa mukaan. Jotta kostee reissu, vaan ei luonnon muovaamana...toi on aina positiivista: pitäkää hauskaa.... ..ei helev...olisko noin?..... |
mack the knife 31.05.2007 20:40:20 | |
---|
Pitikin tarkistaa tuo, mutta täällähän olikin vastaus jo.. Aurinkoa siis luvassa?? Kato uutiset, siellä lopussa on mukavia tiedotuksia. Aurinkoa ja 22 lupas tuossa kuuden jälkeen. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 31.05.2007 20:51:19 | |
---|
Voi pertaani, kaiken kivan meinaa kieltää, niinku autossa mehun lirsimisen. No ei auta, kuivin suin sitä sitten ollaan, taatust kuivaa kieli kitalakeen... *virn* No hei kato otapa semmonen pussi mukaan, johon voit lorottaa, niin ei tarvi pysähdellä ja voit lirsiä sitä vattumehua ihan rauhassa :o) ....mä lähden ny hakeen ukkoo satamasta. soitti just ja pyysi ja kun mä oon kiltti aviovaimo, niin meen tietty! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 31.05.2007 20:53:24 | |
---|
No hei kato otapa semmonen pussi mukaan, johon voit lorottaa, niin ei tarvi pysähdellä ja voit lirsiä sitä vattumehua ihan rauhassa :o) ....mä lähden ny hakeen ukkoo satamasta. soitti just ja pyysi ja kun mä oon kiltti aviovaimo, niin meen tietty! Hoho, hienot naiset ei lorota, mut enhän mä mikään hieno olekkaan... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
paice60 01.06.2007 00:14:26 | |
---|
Kato uutiset, siellä lopussa on mukavia tiedotuksia. Aurinkoa ja 22 lupas tuossa kuuden jälkeen. Mä jo ajattelin että tulee juttua teidän reissusta, mutta eihän sitä vielä voi tulla, myöhemmin sitten. Vittu näitä hommia. |