Aihe: STAY HEAVY RECORDS aka STAY HEAVY OY Tiedottaa..
1
cfe
29.05.2007 15:32:03

Stay Heavy vahvistuu levy-yhtiönä

Pääosin tapahtuma- ja äänitetuotantoyhtiönä tunnettu Stay Heavy Oy on ostanut kahden indie-levy-yhtiön, Melscene Helsinki Oy:n ja Dies Irae Oy:n äänite-ja tapahtumatuotantojen liiketoiminnat sekä kaikki edellä mainittuihin toimintoihin liittyvät oikeudet.
Kaupan myötä Stay Heavy Oy nousee merkittäväksi kotimaiseksi metallimusiikkiyhtiöksi. Yhtiön toimitusjohtajana jatkaa Mikko Vehmas.

Huhtikuun julkaisut mukaan lukien yhtiö tulee julkaisemaan seuraavan 12 kuukauden aikana yhteensä 10 albumia.

Stay Heavyn listoilta löytyvät liitoksen jälkeen Before The Dawn, Cause For Effect, Codeon, Drive, Godsplague, Monsterbore, Mustan Kuun Lapset, Northern Discipline, Steep ja The Scourger.

TULEVAT JULKAISUT 2007:

The SCOURGER CD5 CD5" kesäkuu/07
Never Bury The Hatchet

MUSTAN KUUN LAPSET CD5 kesäkuu/07
Morfiinisiivet

GODSPLAGUE CD5 kesäkuu/07
"Tba"

BEFORE THE DAWN CD5 kesäkuu/07
Faithless

MUSTAN KUUN LAPSET CD elokuu /07
Viimeinen Laulu Kuolemasta

GODSPLAGUE CD syyskuu /07
H8

The SCOURGER CD lokakuu /07
Dark Invitation To Armageddon

CODEON CD marraskuu /07
"Tba"

Ja tästä tutustumaan:
www.myspace.com/beforethedawnmusic & www.myspace.com/i_was_never_there
www.myspace.com/causeforeffect
www.myspace.com/codeonband
www.myspace.com/drivefinland
www.myspace.com/thegodsplague
www.myspace.com/monsterboreband
www.mustankuunlapset.com
www.myspace.com/northerndiscipline
www.myspace.com/steepband
www.myspace.com/thescourger
www.stayheavyrecords.com
http://www.causeforeffect.org
kid ego
30.05.2007 09:14:41
Stay Heavy kyllä pysyy hevinä ja vahvistaa asemaansa. Helvetin kovia bändejä rosterissa. Pidän kyllä peukkuja porukalle.
- You never told us your name.
- John.
MrQ
30.05.2007 16:36:56
Eihän tää mitenkään mulle kuulu mutta mun tietojen mukaan drive ei tasan ole noilla listoilla mukana enää.

Luulemma että kohta tulee joku niistä ärjymään.
kid ego
30.05.2007 17:31:36
Eihän tää mitenkään mulle kuulu mutta mun tietojen mukaan drive ei tasan ole noilla listoilla mukana enää.

Luulemma että kohta tulee joku niistä ärjymään.

Joo toi on kyllä outoa. Mitä oon huhua kuullut ohilentäviltä puluilta niin kukaan ei oikeasti tiedä onko Drive listoilla vai ei.
- John.
cfe
31.05.2007 13:17:51

Ok. Kaipa Stay Heavy tietää keitä heillä on ja ei.
http://www.causeforeffect.org
kid ego
15.06.2007 11:02:55 (muokattu 15.06.2007 11:03:10)
"Kohti metallin terävintä kärkeä ampaissut Before The Dawn on levyttänyt Panteran klassikkokappaleen Mouth For War yhdessä mediakasvo Jone Nikulan kanssa. Kyseessä on Nikulan ensimmmäinen esiintyminen levylaulajana ja biisi on kuultavissa Faithless -nimisellä singlellä.

Before The Dawnin voi nähdä kesällä mm. Himos Festivaaleilla, Tuskassa, Nummirockissa sekä Kuusamon Ruka Open Air Festivaaleilla."
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=13931

Medianäkyvyyttä kyllä. Toivottavasti coveroivatkin hyvin. Nikulan kyvyistä ei ole mitään käsitystä mutta BTD:hen luotan.
- John.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)