Aihe: Topi Sorsakosi palaa Agentsiin!
1 2 3 4 5 6 724 25 26 27 28
Epämuusikko
30.05.2007 14:27:43
Kuuntelin tuossa just Hadenin ja Methenyn Beyond the Missouri Sky-merkkistä pläjäystä. Kylläpä pojat ihan kahestaan piti sen timen hienosti läjässä eikä rumpalia tullu yhtään ikävä. Molemmat soittaa oman osansa hinolla meiningillä jne. eli hoitavat vastuunsa.

Hieno levy -

vaikka

kyllä sielläkin hieman soudetaan. siis jos metronomilta kysytään. mutta älyttömän vähän :)

"kimpassa soittavat", jos toinen haluaa viedä asioita johonkin niin toinen tulee perässä.
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
Ukko
30.05.2007 16:28:47

Äh - osaan ilmeisesti olla ilmeisen epäselvä. Totta kai se on noin, mutta kun kannumies on kehissä pitää minun mielestä vastuun olla ensisijaisesti hänellä.

Eikö ole paree että kaikki tietävät mitä tehdä ja osaavat sen myös toteuttaa. Ei ole pelkästään runpalin asia pitää tempoa/groovea yllä vaan se kuuluu kaikille yhtälailla. Jos kaikilla soittajilla ei ole tempon pitäminen häntäluuhun istutettuna niin kuinka soittaja voi varioida omaa osuuttaan kun sen aika menee runpalin iskujen seuraamiseen ?
Rakkauden Prinsessa
30.05.2007 16:56:58
Onko täältä kollegoita menossa Topin ja kumppaneiden ekalle keikalle? Muusikoiden.net paidat päälle. Tosi ihanaa kuulla näin hyviä uutisia.
Piristää tätä musa-bisnes kenttää mukavasti.
Mikä on pyöreä ja pyörii metsässä? Pyörimisestä tykkäävä puolukka:) Hyvää kesää:) Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6
manjaana
30.05.2007 16:59:50
Onko täältä kollegoita menossa Topin ja kumppaneiden ekalle keikalle? Muusikoiden.net paidat päälle. Tosi ihanaa kuulla näin hyviä uutisia.

En jaksa uskoa tuohon, että olisi, vaan yllätyksiähän elämään mahtuu..
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
Hot RedX
30.05.2007 17:09:17
Tän uutisen myötä löysin yleissivistyksestäni aukon...
Mulla ei ollut hajuakaan, että Agents soitti Rauli Baddingin kera aikoinaan.
Niin sitä aina oppii uutta!
laulava runpali
30.05.2007 17:57:03
Tän uutisen myötä löysin yleissivistyksestäni aukon...
Mulla ei ollut hajuakaan, että Agents soitti Rauli Baddingin kera aikoinaan.
Niin sitä aina oppii uutta!

Soittihan juu v. 81-85 ja tais pari-kolme albumiakin tulla yhteistyönä, Laivat , Tähdet tähdet ja oisko ollu vielä Ikkunaprinsessa?
-korjatkaa jos väärässä...
Kukkakeppistandit rulettaa!!
half
30.05.2007 19:28:30
Soittihan juu v. 81-85 ja tais pari-kolme albumiakin tulla yhteistyönä, Laivat , Tähdet tähdet ja oisko ollu vielä Ikkunaprinsessa?
-korjatkaa jos väärässä...

Näin, mutta ainakin osalla Agents käytti sopimussyistä salanimeä, Young Beats.
mack the knife
30.05.2007 21:17:30

Ai niin, sähän se olit, jolla ei ollu yhdyssanat hanskassa.
Kolme korjausta tässä vaiheessa:

1. Ei muusikoiden.net paidat vaan muusikoiden.net -paidat
2. Ei musa-bisnes vaan yhteen musabisnes
3. (toisesta threadista): ei tanssi-musa vaan yhteen tanssimusa

Skarppaa. Hähhäh!
COVS n:o 1.
half
30.05.2007 21:23:16 (muokattu 30.05.2007 21:25:16)
Ai niin, sähän se olit, jolla ei ollu yhdyssanat hanskassa.
Kolme korjausta tässä vaiheessa:

1. Ei muusikoiden.net paidat vaan muusikoiden.net -paidat
2. Ei musa-bisnes vaan yhteen musabisnes
3. (toisesta threadista): ei tanssi-musa vaan yhteen tanssimusa

Skarppaa. Hähhäh!

Hmmmmmm. Kysymysmerkin jälkeen alkaa uusi lause, joka aloitetaan isolla kirjaimella. Toisaalta se ei tässä tapauksessa ole varsinaisesti lause. Koko kirjoituksen rakenne on vähän ontuva.
mack the knife
30.05.2007 21:31:15
Hmmmmmm. Kysymysmerkin jälkeen alkaa uusi lause, joka aloitetaan isolla kirjaimella. Toisaalta se ei tässä tapauksessa ole varsinaisesti lause. Koko kirjoituksen rakenne on vähän ontuva.

Ei tuo iso kirjain ollutkaan se pointti. Eikä koko mun kirjoitus mikään tärkeä juttu. Korjailee täällä kieli poskessa muutkin joskus...
COVS n:o 1.
half
30.05.2007 21:46:04
Ei tuo iso kirjain ollutkaan se pointti. Eikä koko mun kirjoitus mikään tärkeä juttu. Korjailee täällä kieli poskessa muutkin joskus...

Nou hätä, eläämähään tää van on.
paice60
30.05.2007 23:09:33
Tohon rumpali juttuun sen verran että mun mielestä just rumpali antaa sen alun siihen biisin eli pistää sen elämään (tai sitten ei), antaa filleillä merkin esim. eri osaan tai fiilikseen menemisestä, pistää haisemaan tarvittaessa, pitää kompin jos tulee huojuntaa, liidaa erilaisiin osiin biisin tai fiiliksen mukaan. Rumpalihan se on joka sen homman pitää kasassa. Tottakai siinä tarvitaan koko bändin mukana olemista, mutta rumpalin mukana joko kaadutaan tai noustaan.
Vittu näitä hommia.
baron
30.05.2007 23:15:17 (muokattu 30.05.2007 23:15:38)

Tohon rumpali juttuun sen verran että mun mielestä just rumpali antaa sen alun siihen biisin eli pistää sen elämään (tai sitten ei), antaa filleillä merkin esim. eri osaan tai fiilikseen menemisestä, pistää haisemaan tarvittaessa, pitää kompin jos tulee huojuntaa, liidaa erilaisiin osiin biisin tai fiiliksen mukaan. Rumpalihan se on joka sen homman pitää kasassa. Tottakai siinä tarvitaan koko bändin mukana olemista, mutta rumpalin mukana joko kaadutaan tai noustaan.

Mä oon soittanut kaikenlaisten rumpalien kanssa. Kyllä on turvallinen olo kun rumpali pitää timen ja tarjoaa mahdollisuuden "gruuvata"!
Money for nothin' and chicks for free
paice60
30.05.2007 23:28:53
Mä oon soittanut kaikenlaisten rumpalien kanssa. Kyllä on turvallinen olo kun rumpali pitää timen ja tarjoaa mahdollisuuden "gruuvata"!

Ja kun rumpali gruuvaa siinä mukana, niin koko helkkarin bändi gruuvaa.
Vittu näitä hommia.
Fuzzy Boner
30.05.2007 23:30:00 (muokattu 30.05.2007 23:38:29)
Ja kun rumpali gruuvaa siinä mukana, niin koko helkkarin bändi gruuvaa.

Niin tai siis kaikkien pitää groovata, swengata, mitä vaan. Ei rumpali auta yksinään mitään.

Tässä esim kaikki swengaa ihanasti. Koko tää keikka on hienoimpia mitä tiedän.

http://www.youtube.com/watch?v=72T58HzPW1U
paice60
30.05.2007 23:45:54
Niin tai siis kaikkien pitää groovata, swengata, mitä vaan. Ei rumpali auta yksinään mitään.

Ilman muuta pitää muiden olla mukana. Ei yksikään soittaja pysty pelastamaan yksin mitään soittoa. Mutta ilman svengaavaa rumpalia on hankala saada biisiä toimimaan.
Vittu näitä hommia.
EP
30.05.2007 23:46:44 (muokattu 30.05.2007 23:57:51)

...se oli tsoukki, ette sitte ymmärtäny? :/
baron
31.05.2007 00:14:09

http://www.youtube.com/watch?v=VDbrxLz20JY

Tossa on mun versio aiheesta.
Money for nothin' and chicks for free
Martso
31.05.2007 00:16:03
http://www.youtube.com/watch?v=VDbrxLz20JY

Tossa on mun versio aiheesta.

Kaunista! Pakko antaa +. :)
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)