Lord of the strings 25.05.2007 18:42:43 | |
---|
Juu, ja on Jari Mäenpää kuuluista sweepeistään myös muualla maailmassa, jossain ulkomaisessa foorumissa oli puhetta hänestä. Kuka vitun Jari? "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
InYourFace90 26.05.2007 11:30:09 | |
---|
Kuka vitun Jari? Jari who ??? Up The Irons! |
kid ego 26.05.2007 11:31:17 | |
---|
Kuka vitun Jari? Wintersunista. Myös Ensiferumissa vaikuttanut. Näppärä jätkä kyllä. - You never told us your name. - John. |
Palikkatilu92 28.05.2007 13:05:29 | |
---|
4v kitaraa soitellut ja ei oikein meinaa sweeppaus sujua, joskus saan munkilla jotain aikaiseksi, mutta se on harvoin. Ei se mitään, ei oo kyllä mulla kovin isoa tarvetta opetellakkaan koko sweeppausta. Tulipa tästä mieleen että about vuosi sitten täälä perseilin ja lesosin kaikkialla että oon saatana kova tiluttaja sweeppaaja :DDD Johtui siitä että olin juuri oppinut jotain tiluntapaista luritusta ja kusi nousi päähän, ja piti sitten tulla tänne nolaamaan itseni. Nimimerkkinikin kusin :FF |
Kasperi Tervonen 28.05.2007 13:16:16 | |
---|
Nimimerkkinikin kusin :FF Nimimerkin kuseminen on parhautta. Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
Jesmies 28.05.2007 15:20:06 | |
---|
Wintersunista. Myös Ensiferumissa vaikuttanut. Näppärä jätkä kyllä. Täydennystä vielä että sukunimenä Mäenpää. On kyllä nero jätkä se, Wintersunin eka levyhän on periaatteessa kokonaan hänen käsialaansa, muistaakseni laulu, kitarat, synat ja basso by jari ja rummut by kai hahto :) Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu |
Novac 28.05.2007 20:39:01 | |
---|
Kuka vitun Jari? Tossa loukattiin nyt jumalaa...:D mikä on olutta on nyt mennyttä... |
InYourFace90 28.05.2007 22:09:01 | |
---|
Tossa loukattiin nyt jumalaa...:D Jumalansa kullakin... Up The Irons! |
oksatboys 28.05.2007 22:43:59 (muokattu 28.05.2007 22:44:18) | |
---|
Olen soittanut yli 4 vuotta eikä swiipit lähde vieläkään. Olen keskittynyt aina mieluummin oleellisiin asioihin ja niihin joista on muutakin hyötyä kuin, että voi tiluttaa. Kyllä se tiietään |
Muuki 28.05.2007 22:49:08 | |
---|
Tulipa tästä mieleen että about vuosi sitten täälä perseilin ja lesosin kaikkialla että oon saatana kova tiluttaja sweeppaaja :DDD Haha, ei helevetti. :D "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
Jesmies 29.05.2007 07:54:05 | |
---|
Tossa loukattiin nyt jumalaa...:D Näin tehtiin. Mielestäni musiikillisesti Jari on kyllä ihan omassa luokassaan. Ai että odotan sitä uutta albumia :) Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu |
wrshredder 29.05.2007 11:32:09 | |
---|
Tossa loukattiin nyt jumalaa...:D Jos joku jari on jumala ,niin Ynkänhän pitää olla silloin Zeus.. kakka ponu sääh Juha Mieto röpellin ponumajava Riihonem Rehvonem corolla kilju ribuli hevymedal karjui !!! |
Piraatti 30.05.2007 01:31:27 (muokattu 30.05.2007 01:34:52) | |
---|
Enpä ole sen kauemmin soitellut, 3-4v. vuotta suunnilleen. Sviippailua olen kokeillut silloin tällöin, ja nyt sitten nauhotin nopeasti ihan yksinkertaisen sviipin.. Linkkiä: http://www.sendspace.com/file/w4h2pa Eipä ole kovin puhdas, joten lisää pitääpi harjoitella jos hyvän kuulosta tahtoo saada aikaan. Niin ja nauhotuksen laadun takaa 3e tietokonemikki. Edit: Sama vielä cleanilla soitettuna: http://www.sendspace.com/file/f1j00uEi näitä |
Epi- 30.05.2007 09:19:10 | |
---|
Enpä ole sen kauemmin soitellut, 3-4v. vuotta suunnilleen. Sviippailua olen kokeillut silloin tällöin, ja nyt sitten nauhotin nopeasti ihan yksinkertaisen sviipin.. Linkkiä: http://www.sendspace.com/file/w4h2pa Eipä ole kovin puhdas, joten lisää pitääpi harjoitella jos hyvän kuulosta tahtoo saada aikaan. Niin ja nauhotuksen laadun takaa 3e tietokonemikki. Edit: Sama vielä cleanilla soitettuna: http://www.sendspace.com/file/f1j00u Hyvältähän tuo kuulosti! Lopun kaksi viimeistä yritystä olivat hiuka sotkuisia mutta muuten ihan hyvällä alulla tuo homma sulla! |
Piraatti 30.05.2007 17:11:26 | |
---|
Niin ja tässäpä vielä tabut tuohon sveeppiin:
----------------------12p15h12------------12p15t20h15h12------------- -------------------13-------------13----13---------------------13~--- ---------------14--------------------12------------------------------- -----------14---------------------------------------------------------- --12p15---------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------ Ei näitä |
Tuspekistan 30.05.2007 17:32:35 | |
---|
Juu, elikkäs oon semmosen reilun vuoden soitellu ja sweeppailu ei vielä oikein taitu mutta enpä oo sitä hirveästi reenannukkaan muutaku jos joskus sattuu eteen joku kuvio. Viime viikonloppuna kumminkin kaverillani kuvasimme pienen pätkän soittoani ja tässä tulos. http://www.youtube.com/watch?v=rnWryku1SOIEn ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Hammermul 30.05.2007 18:06:10 | |
---|
Juu, elikkäs oon semmosen reilun vuoden soitellu ja sweeppailu ei vielä oikein taitu mutta enpä oo sitä hirveästi reenannukkaan muutaku jos joskus sattuu eteen joku kuvio. Viime viikonloppuna kumminkin kaverillani kuvasimme pienen pätkän soittoani ja tässä tulos. http://www.youtube.com/watch?v=rnWryku1SOI Ota rennosti vaan. Eläkä venyttele niitä kieliä samalla kun painat, menee nuotit epävireisiksi. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
tilujätkä 30.05.2007 18:10:25 | |
---|
Nimimerkin kuseminen on parhautta. Offtopic, mutta sama juttu täälä... Bluussiahan pääasiassa kuuntelen. Joten sweeppailu ei onnistu Yhtään isolla Y:llä. En ole opetellut koska ei ole tarvetta. Soittoa takana vähän päälle 2 vuotta. Kyllä ehkä joskus tulevaisuudessa jos tarvis on. |
Joten sweeppailu ei onnistu Yhtään isolla Y:llä. En ole opetellut koska ei ole tarvetta. Soittoa takana vähän päälle 2 vuotta. Kyllä ehkä joskus tulevaisuudessa jos tarvis on. Sweeppaus on saatanasta. Olen soittanut 3 vuotta lähinnä metallia, enkä osaa sweepata Paskan vertaa isolla P:llä. Ei sillä, enpä sitä juuri ole treenannutkaan. Jotenkin vastenmielinen tekniikka. :D Ehkä siihen joskus voisi koittaa paneutua, jahka nyt ensin saisin edes tuon alternate-pikkauksen kuosiin. :) Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
friteerattu peruna 31.05.2007 14:08:24 | |
---|
En oo ikinä sweepannu. Jotenkin vaan turha tekniikka, ei sitä tunnu käyttävän muut kuin nuo tilusankarit. |