manjaana 29.05.2007 12:07:38 | |
---|
no kysyikkö Korgie sitä makkaran/lihanpaistohommaa? Viedäänkö omat eväät? En nyt jaksa uskoa, että talo tarjois grillimuonat, kuulostaa kaukaa haetulta.. Mua kiinnostais kyllä, et millainen grillauspaikka siellä on ja onko jääkaappia tms. missä nuo "vihannekset" säilys H-hetkeen... ?? Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
kuunsirppi 29.05.2007 12:09:08 | |
---|
En nyt jaksa uskoa, että talo tarjois grillimuonat, kuulostaa kaukaa haetulta.. Mua kiinnostais kyllä, et millainen grillauspaikka siellä on ja onko jääkaappia tms. missä nuo "vihannekset" säilys H-hetkeen... ?? niin ei ne varmaan niitä tarjoo, mutta jos sieltä sais sitä ostaa. Toisaalta tulee varmaan halvemmaks viedä ite omat kyrsät. Jääkaappi olis kova sana. Jos sitä ei oo, niin pitäis olla makkaroille varmaan kylmälaukku Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
isojussi 29.05.2007 13:10:46 | |
---|
mä luin, että jos joku oli noista leideistä kiinnostunu :o/ Siihen voimme aina luottaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 29.05.2007 13:53:35 | |
---|
Korgie haloo! Voisitko selvittää sieltä Pöystilästä, että a) onko siellä mahdollista säilyttää esim. grillattavat jossain kylmässä ja tietysti juotaviakin? b) millaiset on ne majoitustilat? yhdenhengen/kahdenhengen huoneita, vai jotain muuta? c) onko huoneissa omat kylppärit, tai joku pesumahdollisuus? d) onko huoneissa vuodevaatteet, vai tuodaanko ite, entä saunapyyhkeet? Kiitos etukäteen! Ei viitsi moni sinne soitella, mutta jos sä oot sinne jo ollut yhteydessä, niin voisit vielä nämä kysellä Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
korgie 29.05.2007 20:52:04 | |
---|
Kiitos etukäteen! Ei viitsi moni sinne soitella, mutta jos sä oot sinne jo ollut yhteydessä, niin voisit vielä nämä kysellä Soitan sinne huomenna ja tarkennan nämä sitten... Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
korgie 30.05.2007 18:26:35 (muokattu 30.05.2007 18:27:33) | |
---|
a) onko siellä mahdollista säilyttää esim. grillattavat jossain kylmässä ja tietysti juotaviakin? b) millaiset on ne majoitustilat? yhdenhengen/kahdenhengen huoneita, vai jotain muuta? c) onko huoneissa omat kylppärit, tai joku pesumahdollisuus? d) onko huoneissa vuodevaatteet, vai tuodaanko ite, entä saunapyyhkeet? Joo. En nyt saanut talon emäntää langan päähän, mutta yritän huomenissa soitella uudelleen. Mutta noin MUTU-tuntumalta veikkaisin seuraavaa: a) eiköhän sieltä talon keittiöstä jonkinlainen kylmäsäilytystila löytyne b) enimmäkseen taitaa olla 2hh. c) en tiedä; siellä on monentasoisia majoitustiloja. Kyselen huomenna tarkemmin, millaisiin luukkuihin meinaa meidät majoittaa. d) vuodevaatteet varmaan on talon puolesta, mutta oma pyyhe kannattanee varoiksi ottaa mukaan jos meinaa saunassa käydä. BTW, varasin sitten mukaan pari suomalaista seurapeliä. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
Tuoko tämä Hank guitar kitarakamat? Eipä ole mitään kuulunut. No, voin kai mäkin varoiksi kitaran ja styrkkarin mukaan ottaa. Ja rummut kai mun täytyy sitten myös tuoda, kun ei kukaan muu ole ilmoittanut tuovansa...? PA-kamat: isojussi Kiipparit + monitori: baron Kitara + vahvistin: korgie ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): half Rummut: korgie ? Haitari: KoskPaavo Muuta: Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
half 30.05.2007 21:05:33 (muokattu 30.05.2007 21:27:33) | |
---|
Eipä ole mitään kuulunut. No, voin kai mäkin varoiksi kitaran ja styrkkarin mukaan ottaa. Ja rummut kai mun täytyy sitten myös tuoda, kun ei kukaan muu ole ilmoittanut tuovansa...? PA-kamat: isojussi Kiipparit + monitori: baron Kitara + vahvistin: korgie ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): half Rummut: korgie ? Haitari: KoskPaavo Muuta: Otan bassostyrkkarin ( Ampeg ) myös. Kitaristimme Hank Guitarin osallistuminen epävarmaa. Minä tulen, vaikka väkisin ja humppaan, kunnes .................. |
mack the knife 30.05.2007 21:21:38 | |
---|
Eipä ole mitään kuulunut. No, voin kai mäkin varoiksi kitaran ja styrkkarin mukaan ottaa. Ja rummut kai mun täytyy sitten myös tuoda, kun ei kukaan muu ole ilmoittanut tuovansa...? PA-kamat: isojussi Kiipparit + monitori: baron Kitara + vahvistin: korgie ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): half Rummut: korgie ? Haitari: KoskPaavo Muuta: Jos tarvii, niin tuon jotain. Haitari, piano ja Triton Le(lu) -syntikka on mahdollisia. Ei kun perkele, ei syntikka olekaan mahd. Palautin just tehdasasetukset, teen soundit uudestaan. Joten kaksi ensinmainittua. COVS n:o 1. |
paice60 30.05.2007 22:58:58 | |
---|
Toiveajattelua muruseni, toiveajattelua... ;o)) Niinkai kun mä en ole siellä. Vittu näitä hommia. |
mack the knife 30.05.2007 23:08:18 | |
---|
Eipä ole mitään kuulunut. No, voin kai mäkin varoiksi kitaran ja styrkkarin mukaan ottaa. Ja rummut kai mun täytyy sitten myös tuoda, kun ei kukaan muu ole ilmoittanut tuovansa...? PA-kamat: isojussi Kiipparit + monitori: baron Kitara + vahvistin: korgie ? Basso (5-kielinen) + vahvistin: korgie Basso (4-kielinen): half Rummut: korgie ? Haitari: KoskPaavo Muuta: Mack The Knife: piano ja haitari COVS n:o 1. |
paice60 30.05.2007 23:10:19 | |
---|
Mack The Knife: piano ja haitari Muista ostaa kaljaa! Vittu näitä hommia. |
mack the knife 30.05.2007 23:17:38 | |
---|
Muista ostaa kaljaa! Ja saatana varmasti! COVS n:o 1. |
paice60 30.05.2007 23:30:42 | |
---|
Ja saatana varmasti! En epäile hetkeäkään. Vittu näitä hommia. |
isojussi 31.05.2007 00:40:00 | |
---|
Ja saatana varmasti! Ja tarpeeks - saatte juoda munkin puolestani. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
korgie 31.05.2007 10:35:26 | |
---|
a) onko siellä mahdollista säilyttää esim. grillattavat jossain kylmässä ja tietysti juotaviakin? b) millaiset on ne majoitustilat? yhdenhengen/kahdenhengen huoneita, vai jotain muuta? c) onko huoneissa omat kylppärit, tai joku pesumahdollisuus? d) onko huoneissa vuodevaatteet, vai tuodaanko ite, entä saunapyyhkeet? Kiitos etukäteen! Ei viitsi moni sinne soitella, mutta jos sä oot sinne jo ollut yhteydessä, niin voisit vielä nämä kysellä Eli tässä nyt varmistettua tietoa: a) Takkakatoksessa on jääkaappi, jossa voi säilyttää ruokia ja juomia. Talon puolesta ei ole varattu grillattavaa, eli omat makkarat ym. herkut mukaan. b-c) 2-3hh. Joissain huoneissa on oma wc, joissain ei. d) lakanat on talon puolesta, mutta OMA PYYHE MUKAAN jos aikoo saunassa käydä. Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
omarklah 31.05.2007 17:42:44 | |
---|
Hmmm... Mulle tarjoutui pienen pieni mahdollisuus kuitenkin osallistua tähän suureen avajaiskatselmukseen. Varmuuden vuoksi ilmoittaudun nyt - kysymysmerkillä vielä kuitenkin (?) Lauantaina varmistuu... Tää sit sanois tälleen... |
kuunsirppi 31.05.2007 17:46:40 | |
---|
Hmmm... Mulle tarjoutui pienen pieni mahdollisuus kuitenkin osallistua tähän suureen avajaiskatselmukseen. Varmuuden vuoksi ilmoittaudun nyt - kysymysmerkillä vielä kuitenkin (?) Lauantaina varmistuu... no ei muuta ku joukkoon tummaan! Oliskin mukava, kun pääsisit. Tulisko teidän porukasta muita? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
omarklah 31.05.2007 17:49:58 | |
---|
no ei muuta ku joukkoon tummaan! Oliskin mukava, kun pääsisit. Tulisko teidän porukasta muita? Näillä näkymin ei. Fonistilla menee viikonloppu okt:n perustuksia muuraillessa ja muillakin tuntuu olevan kiireitä.. Enkä tosiaankaan ole omasta tulostanikaan vielä varma... Tää sit sanois tälleen... |
KoskPaavo 31.05.2007 17:53:26 | |
---|
Mack The Knife: piano ja haitari Vejetään tuettoja. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |