Aihe: Koskettimet, Thomannilta
1
assassin
10.01.2004 19:56:15
Itse olen joskus testaillut PSR-550:ä eli mainitsemasi soittimen isoveljeä. Koskettimet ovat juuri niin kehnot kuin hinnasta voisi päätellä, soundit eivät liiemmin vakuuta. Kelpaa toki ensimmäiseksi koskettimeksi, mutta paljon jää puuttumaan.
I don't have an attitude problem. You have a perception problem.
zorro
10.01.2004 20:01:50
osta suoraa norleadi ja myy mulle sadalla eurolla!
OSTETAAN: Digitech WH1
liippari
10.01.2004 22:51:30
Tilasin eilen Thomannilta Technics SX KN2600 automaatti kiipparin.
Maksaa normaalisti 1549€, nyt Final Countdown tarjouksessa 635€
Saapa nähä mikä on, ostin sian säkissä........onhan siinä palautusoikeus........

Löytyy täältä:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_final_countdown.html
Esteetikko
13.01.2004 22:35:57
Clavia Nord Electro II on tietty ehdoton valinta jos hakee loistavia vintage-soundeja. Toki siihen palaa enempi rahaa kuin noihin perusurukuihin, mutta laatu maksaa. Itellä hankinnassa räkkimalli samasta laitteesta heti kun rahat saan kasaan. Tällä hetkellä peruslankkuna Yamahan S08, jota saa nykyään esim thomannilta jo suht edullisesti, jotain 1100 eur. Tyytyväinen olen ollut, pianosoundeissa, etenkin jälkisoinnissa, olisi kyllä parantamisen varaa mutta ihan pätevä vehje kaiken kaikkiaan.

Pääsääntöisesti nuo PSR 350:n hintaluokan urut on kotiharrastekäyttöön tarkoitettuja, niillä ei pitkälle pötki esim. keikkakäytössä. Tai no, riippuu mitä hakee :)
Apathos
26.01.2004 18:51:12
Eräällä tutullani kokeilin Yamaha Psr-gf67(?) soitinta ja mielestäni sen saundit oli kohdallaan, onkos noi samaa psr-sarjaa vai onko toi jo joku toinen sarja?
hahuusko
26.01.2004 23:29:22
Eräällä tutullani kokeilin Yamaha Psr-gf67(?) soitinta ja mielestäni sen saundit oli kohdallaan, onkos noi samaa psr-sarjaa vai onko toi jo joku toinen sarja?

Olisikohan ollut siis PSR-GX76? Samaa sarjaa kuin muutkin PSR:t, tuossa on vain enemmän koskettimia. Jotenkin muistelen, että tuo olisi koskettimien määrää lukuunottamatta sama kuin PSR-270, voin olla väärässäkin. Kokeilin tuota kerran kaupassa eikä laitteen äänenlaatu oikein vakuuttanut, mutta eipä tuossa hintaluokassa kovin hifi-laatua voi odottaakaan. Kyllä tuollaisellakin soittimella varmasti aloitteleva tai vähän edistyneempikin soittaja pärjää, jos se omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Mutta pidemmälle mentäessä voi alkaa äkkiä kaivata jotain parempaa.

Ehkä kannattaa säästää vähän enemmän ja hankkia jokin edullinen oikea syntikka, kuten vaikkapa Yamaha S03, johon itse ainakin olen ollut ihan tyytyväinen vaikka koskettimien tuntumaa monet ovatkin haukkuneet. Taisi olla alle 500 euroa Thomannilla. Jos ei tarvitse valmiita säestyskomppeja eikä kaiuttimia, niin tuo on varmasti fiksumpi ostos kuin jokin saman hintaluokan PSR.
Eddy
26.01.2004 23:53:57
Se vähän,mitä oon noita psr-sarjan vehkeitä kokeillut,ni aika lelumainen kuva on jäänyt.Tolla hinnalla (366€) voisit saada jo ihan käyttökelpoisenkin soittimen,mikäli käytetty kelpaa.Esim. vanhoja Rolandeja ja Korgeja pyörii aika kiitettävästi tossa hintaluokassa.
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
Apathos
29.01.2004 14:16:14
Kotinauhoituksiin tuotakin vehjettä olen hommaamassa, kun olisi kiva tehdä ne syntikka osuudet oikeasti soittaen eikä koneella väsäten. Budjetti vain on rajallinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)