Aihe: Di-boksia ostamassa
1
Duck without a name
29.05.2007 20:10:18
Olen juuri aloittelemassa musiikin tekemisen/äänittämisen ja pitäisi ostaa di-boksi.
Olisiko asiantuntevia suosituksia/ehdotuksia ja jos viitsisitte myös kertoa, minkälaista äänikorttia kannattaa käyttää kotona, lähinnä omaksi huviksi tehtäviin äänityksiin, olisin erittäin kiitollinen. :D
W|-|@t w0uL|) JeSU5 |)0
Antti1
29.05.2007 21:17:22
Mä suosittelen ostamaan tietty kalleimmat ja parhaimmat, joihin raha riittää. Lynxin, tai Creamwaren kortti (mul ois myynnissä, vink vink). Jos taas puhutaan järjen rajoissa, niin suosittelen ostamaan Line6:n toneportin ja unohtamaan erillisen DI:n, ellet sitä jossain muussa yhteydessä tarvitse.

DI:ksi mä suosittelen Palmer PDI-02, vähän halvemmista BSS AR133 ja budjettikamasta Behringer DI100.
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
baron
30.05.2007 00:04:47

Mä suosittelen ostamaan tietty kalleimmat ja parhaimmat, joihin raha riittää. Lynxin, tai Creamwaren kortti (mul ois myynnissä, vink vink). Jos taas puhutaan järjen rajoissa, niin suosittelen ostamaan Line6:n toneportin ja unohtamaan erillisen DI:n, ellet sitä jossain muussa yhteydessä tarvitse.

DI:ksi mä suosittelen Palmer PDI-02, vähän halvemmista BSS AR133 ja budjettikamasta Behringer DI100.

Ai, mulla on Behringer Ultra-DI DI20. Mä oon siihen tyytyväinen. Kaksikanavainen.
Money for nothin' and chicks for free
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)