Paby 11.04.2007 17:27:20 (muokattu 11.04.2007 17:31:03) | |
---|
Entä tuleeko tuohon englannin putiikin hintaan muuta kuin tuo 30e toimituskulut lisäksi? Meinaatko tuota playbackia? Playback on ranskalainen lafka ja mitään toimituskuluja ei tule kun tilaus on vähintään 300e. Maksukuluja voi sitte tulla jos maksaa tilisiirrolla. E: maksutapoja on vain tilisiirto tai visa/mastercard. Eli ei postiennakolla. "Honey! C'mon over here, Sugar-buns. This machine just called me an asshole! " |
Hannu H. 11.04.2007 22:29:40 | |
---|
Meinaatko tuota playbackia? Playback on ranskalainen lafka ja mitään toimituskuluja ei tule kun tilaus on vähintään 300e. Maksukuluja voi sitte tulla jos maksaa tilisiirrolla. E: maksutapoja on vain tilisiirto tai visa/mastercard. Eli ei postiennakolla. Jaa se onki ranskalainen. Tuo brittilippu hämäsi. No mutta tämä selvä. Pitänee kesällä katsoa jos tommosen ostaisi ellei lähempää löydy. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
palomaeki 16.04.2007 15:33:42 | |
---|
Pistänpäs tänne sitten kun tämmöinen aihe jo kerran oli olemassa. Elikkäsjoo. Tarkoitus olis tilata tuolta playbackista ilmeisesti tommonen Melody Maker, vois olla nääs just rikukitara. Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Pistävätkö huonoimmat yksilöt postiin ja parhaat esille vai miten toimivat? Ootteko tilanneet tuolta mitään siis. kitara on kiva. |
Wolfie 16.04.2007 20:09:05 | |
---|
Mietin vaan että onko tuo kuinka luotettava kauppa? Pistävätkö huonoimmat yksilöt postiin ja parhaat esille vai miten toimivat? Ootteko tilanneet tuolta mitään siis. Samaa mietiskelen minäkin täällä. Tuollainen Flying V olisi kyllä melko hiano. Eikä mitenkään pahan hintainen edes. Saisi olla noillakin postiennakolla myynti niin helpottaisi asioimaan ryhtymistä...
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Don Make 16.04.2007 20:16:10 | |
---|
Löytyykös noita melody makereitä mistään päin pääkaupunki seutua? Enpä ootörmänny sellaseen täällä päin. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
palomaeki 16.04.2007 21:29:44 | |
---|
Samaa mietiskelen minäkin täällä. Tuollainen Flying V olisi kyllä melko hiano. Eikä mitenkään pahan hintainen edes. Saisi olla noillakin postiennakolla myynti niin helpottaisi asioimaan ryhtymistä... Mulla taitaa tulla semmonen että ostan heti kunhan rahat saan kasaan. Sittenpä näkee onko luotettava lafka vai ei. Vaan onpa sitten kolaus pienen miehen kukkarolle jos ei kitaraa kuulukkaan! ps. Ostakaa torilta meikän kamaa niin voin ostaa tuon MM:n! Nyt ei oo mitään sähkökitaraa ja keikkakausi + konservatorion pääsykokeet painaa päälle... kitara on kiva. |
Zigura 24.05.2007 23:08:02 (muokattu 29.05.2007 17:32:21) | |
---|
Kyllähän alkoi GASittää kun noita kuvia katselin ja juttuja luin. Kesätyörahat sinne taas menevät, mutta minkäs teet. Jos olette tilaamassa kanssa, niin kirjoitelkaa tähän ketjuun miten on lähetys saapunut ja miltä itse kitara tuntuu. Sisters and brothers. Musicians are cowards.
Total silence to total violence. |
Lonesome 25.05.2007 11:01:08 | |
---|
Löytyykös noita melody makereitä mistään päin pääkaupunki seutua? Enpä ootörmänny sellaseen täällä päin. Dlx (Hgin Malmilla) ainakin mainostaa. Pitäis tietysti soittaa onko hyllyssä tarjolla... http://www.dlxmusic.fi/default_ie.asp Helmikuusta alkaen ollut myös Melody Maker-gas päällä. Käykää testaamassa, ettei mun tartte... ;) "Rock 'n' Roll's a loser's game,
it mesmerises and I can't explain,
The reasons for the sights and the sounds"
Ballad Of Mott The Hoople/Ian Hunter |
Zigura 29.05.2007 17:37:43 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että miten mahtaisi onnistua, jos vaihtaisi tuon MM:n yksikelaisen tilalle humpparin (singlecoilin kokoinen luonnollisesti)? Noita singlecoil -kitaroita alkaa kerääntyä nurkkiin jo jonkin verran, että olisi kiva saada vähän muhevampaa humbuckersoundiakin. Niin ja mitä valmistajaa ja mikkiä suosittelisitte tällaiseen grunge, hard rock -meininkiin? Ei ihan metalliin asti tarvitse venyä, mutta sellainen kunnon särö kun olisi. Sisters and brothers. Musicians are cowards.
sonata 29.05.2007 19:58:07 | |
---|
Niin ja mitä valmistajaa ja mikkiä suosittelisitte tällaiseen grunge, hard rock -meininkiin? Ei ihan metalliin asti tarvitse venyä, mutta sellainen kunnon särö kun olisi. Hyvänä vaihtoehtona toimii varmasti Seymour Duncanin Hot rails. Dimarziolta Fast track 1 tai 2 :) hyvää päivää |
marcuz 29.05.2007 20:15:42 | |
---|
Minkäs tyyliseen soittoon tämä soveltuu parhaiten? Itsellä ensimmäisen sähkökitaran osto edessä ja puntaroin tässä juuri vaihtoehtoja. Mahdollisimman monipuolista soitinta haen, tyyliin bluesista metalliin. |
Zigura 29.05.2007 22:10:23 | |
---|
Kiitokset sonatalle. Ja mitä tuohon ekaan kitaraan tulee, niin itse olen saanut sen kuvan, että MM:n soundimaailma ei taida olla se monipuolisin. Vähän vanhemman (90-luku ok) Squierin Stratocasterin, kun löydät, niin eiköhän se ole hintansa väärti. Ne Affinity-malliston Squierit taitavat olla vähän kakkoslaatua. Epiphonen Lespat ovat kanssa hyvä valinta ekaksi kitaraksi. Eniten kuitenkin suosittelisin jotain alle kahdensadan euron westernkitaraa. Kannattaa ottaa joku kitaristikaveri mukaan kauppaan. Sisters and brothers. Musicians are cowards.
Ziggy Bubba 29.05.2007 22:11:48 | |
---|
Minkäs tyyliseen soittoon tämä soveltuu parhaiten? Itsellä ensimmäisen sähkökitaran osto edessä ja puntaroin tässä juuri vaihtoehtoja. Mahdollisimman monipuolista soitinta haen, tyyliin bluesista metalliin. En usko että tuo kovin monipuolinen on, kaikkea muuta - yhdellä yksikelaisella ei vielä kovin montaa soundia irtoa (blues-miehet sanovat tietenkin että tonella ja volumella lähtee, juu, juu) Toisaalta varmasti laadukas peli. Myspace.com/Crookmachine |
En usko että tuo kovin monipuolinen on, kaikkea muuta - yhdellä yksikelaisella ei vielä kovin montaa soundia irtoa (blues-miehet sanovat tietenkin että tonella ja volumella lähtee, juu, juu) Toisaalta varmasti laadukas peli. Mitä hittoa. Kyllähän yhdellä mikillä pärjää vaikka kuin hyvin ja vaikka minkälaisessa menossa. Toki siinä on se fakta että kaulamikkiä siinä ei ole, joten sen missaa väkisinkin jos tarvitsee tai haluaisi. Mutta onhan se tuhannen tosi jotta tonella ja volumella saa aikaan kaikkea myöskin. :-) Mä ottaisin moisen pelin itselleni heti jos olisi mahdollisuus. Ja tokihan tohon joku kaksikelainen toisi uutta potkua varmasti, mikäli niin haluaisi. Tulin tuossa miettineeksi jotta tuohonhan ei olisi kovin paha modata samaa kytkentää kuin esquiressa. Ehkä. Sillonhan se olisi tappavan kova vekotin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Ziggy Bubba 29.05.2007 23:57:18 (muokattu 29.05.2007 23:59:53) | |
---|
Mitä hittoa. Kyllähän yhdellä mikillä pärjää vaikka kuin hyvin ja vaikka minkälaisessa menossa. Toki siinä on se fakta että kaulamikkiä siinä ei ole, joten sen missaa väkisinkin jos tarvitsee tai haluaisi. Mutta onhan se tuhannen tosi jotta tonella ja volumella saa aikaan kaikkea myöskin. :-) Tulihan se sieltä, tätä juuri tarkoitin :D Kyllähän sillä pärjää, mutta tässä olikin kysymys kitaran monipuolisuudesta, kysyjä taisi hakea oikein mahdollisimman monipuolista soitinta - nähdäkseni Melody Maker ei täytä kriteerejä. Monipuolista tuosta ei nimittäin saa tekemälläkään, vaikka kyllä minullekin tuommonen kelpaisi. Myspace.com/Crookmachine |
Joees 30.05.2007 00:02:52 | |
---|
Tulihan se sieltä, tätä juuri tarkoitin :D Kyllähän sillä pärjää, mutta tässä olikin kysymys kitaran _monipuolisuudesta_. Monipuolista tuosta ei nimittäin saa tekemälläkään, vaikka kyllä minullekin tuommonen kelpaisi. Heh, mä vähän piruilinkin sulle tuossa... Ihan siksi mä sen kirjotin ;-) Kyllähän se aina monipuolisuudessa häviää verrattuna johonkin missä on se kaulamikki. Mutta, kyllä mä silti näkisin omassa käytössä yksimikkisen kitarankin monipuoliseksi, omassa käytössäni siis :-) Muista en tiedä. Mä varmasti kokeilisin tuohon esquiren kytkentää. Ja olis hyvä syy lisää opetella kikkailemaan tonella. Nykyjään ei oo tullu käytettyä sitä kauheesti muuten kuin telessä ja customissa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Numb 30.05.2007 06:26:08 | |
---|
Näyttää sille MM:lle vähän jyrsintä, ja laittaa hunpparin kaulaan... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Lonesome 30.05.2007 08:49:28 | |
---|
"Rock 'n' Roll's a loser's game,
it mesmerises and I can't explain,
The reasons for the sights and the sounds"
Ballad Of Mott The Hoople/Ian Hunter |
Zigura 30.05.2007 08:53:32 | |
---|
Mikä idea siinä Esquire -kytkennässä sitten on? Itse ajattelin ensi kuussa MM:n tilailla, mutta jyrsimen kanssa en lähde kitaran sulavaa ulkonäköä pilaamaan :) Eiköhän sillä yhdellä yksikelaisellakin pärjää ainakin jonkun aikaa. Tai no joo, never say never. Sisters and brothers. Musicians are cowards.
Joees 30.05.2007 13:34:29 | |
---|
Mikä idea siinä Esquire -kytkennässä sitten on? Itse ajattelin ensi kuussa MM:n tilailla, mutta jyrsimen kanssa en lähde kitaran sulavaa ulkonäköä pilaamaan :) Eiköhän sillä yhdellä yksikelaisellakin pärjää ainakin jonkun aikaa. Tai no joo, never say never. 3-asentoisen kytkimen joutuisi laittamaan johonkin. Tohon pleksiinhän se on helppo tunkea, luultavasti siellä on koloa alla valmiiksi niin ei tarvitse ees jyrsintä näyttää. Kytkimen etuasennossa signaali on hitusen hiljasempi ja tummempi, se menee vaan volumen läpi. Eli tonea ei siis sillon ole käytössä. Keskiasennossa se toimii ihan normaalisti, signaali menee volumen ja tonen kautta. Takimmaisessa asennossa signaali on vähän kirkkaampi ja se menee vaan volan kautta. Lainasin itseäni tuolta telecaster-ketjusta. Hommaan pitäs käydä minkälainen 3-asentoinen kytkin vain. Loafers Musiikkia sulle ja mulle