Epämuusikko 24.05.2007 20:45:57 | |
---|
Laulukin oli parasta mitä olen moneen vuoteen kuullut. jepjep... Kitaristikin oli todella nopea eli hyvä. jepjepjepjep (?!?!?) anyway, olipas rypistystä johon itsekin herkistyi. Kitarismi ja muutenkin "taju" oli läsnä. Diggasin! "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
diabami 24.05.2007 20:51:13 (muokattu 24.05.2007 20:51:45) | |
---|
Olen aina tykkännyt tuosta Ambituksen soitosta. Se kitaristi saa tilunkin tuntumaan todella nautinnolliselta. |
LamaAjanElvis 24.05.2007 21:23:21 (muokattu 24.05.2007 21:24:56) | |
---|
Ambitus on sen verran bluesmies että heti ekasta nuotista tunnisti. En tätä vakavalla naamalla voi kuunnella, mutta eikös se ole ihan sama jos vaan menee. Laitoin linkin kaverillekkin. |
John Titor 25.05.2007 12:46:56 (muokattu 25.05.2007 12:59:18) | |
---|
Terve! Todella hyvää musiikkia. Laulukin oli parasta mitä olen moneen vuoteen kuullut. Kuka toimii laulajana? Kitaristikin oli todella nopea eli hyvä. Laulussa on kolme saundia, jotka jakautuu sillee että Ambitus örisee ja vetää sitä aivan epäinhimillistä korkeaa kiljuntaa, ja mä kärisen. Mahtavaa jos tykkäät, rokrok! Se kitaristi saa tilunkin tuntumaan todella nautinnolliselta. Miten niin tilunKIN?:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Veco 25.05.2007 20:05:20 | |
---|
Tuli vähän nurkan takaa. Oli siis aivan uskomattoman nerokasta musiikkia. Ja Ambitus... En tiedä kuinka vakavasti sanon tän, mutta taidat olla kovin kitaristi mitä oon kuullu näin tilun puolesta. Siis vaikka sitä on kuullu näitä kitarajumalia, niin silti sun soittos kuulostaa aivan uskomattoman hienolta ja oivaltavalta. Tällasta on kiva kuunnella kun lahjakkaat ihmiset tekee musiikkia. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Closure 26.05.2007 00:26:20 | |
---|
Nuo murinat toimivat aivan _vitun_ hyvin. Musiikki on lähinnä tällästä Carnival In Coal goes Deathmetal, äärettömän tiukkaa. Tilut pelittävät ja nuo Riston synatilut pelaa kanssa kovasti hyvin. Jumalaista kamaa. Pitää tutustua vielä oikein ajatuksen kanssa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
John Titor 26.05.2007 21:35:48 | |
---|
Tuli vähän nurkan takaa. Oli siis aivan uskomattoman nerokasta musiikkia. Ja Ambitus... En tiedä kuinka vakavasti sanon tän, mutta taidat olla kovin kitaristi mitä oon kuullu näin tilun puolesta. Siis vaikka sitä on kuullu näitä kitarajumalia, niin silti sun soittos kuulostaa aivan uskomattoman hienolta ja oivaltavalta. Tällasta on kiva kuunnella kun lahjakkaat ihmiset tekee musiikkia. Vittu aika hurjia kommentteja kyllä, vetää hiljaseks. Kiitos kovasti. Mitäs tässä voi muuta sanoa kuin että nyrkillä silmään perkele! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Defrayer 27.05.2007 00:03:39 | |
---|
Kaikin puolin nerokasta musiikkia. Orkesteriosuudet eivät tunnu ollenkaan päälleliimatuilta, vaan sopivat kokonaisuuteen saumattomasti. Vokaalit, varsinkin ne korkeat kähinät, ovat nannaa. En ole vielä tarpeeksi tarkasti kuunnellut biisejä jotta osaisin kokonaisuutena arvostella, mutta aina vähän väliä nousee esille aivan tajuttoman hienoja oivalluksia/riffejä/juttuja. Jatkakaa samaan malliin! "Love is a seductive mistress who will rape your heart. But a rape is better than nothing." Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
jigsore 27.05.2007 02:43:13 | |
---|
Melekosta menoa kyllä. Toimii ns. vitusti jo näin ensikuuntelulla, vaikka kimuranttia tavaraa onkin. Tiluista en yleensä niin perusta, mutta tässä on jo hyvinkin siedettävää juttua. Ja örinät on melkein parasta mitä olen kuullut. Orkestraatiohommat tuovat aika mukavasti ulottuvuutta, väittäisin että aika omaperäistä musaa teette genressänne. Mieleentulleista bändeistä mainittakoon Waltari, Annihilator, Symphony X ja Arcturus. Vaan mikä tuo Iiro Rantala -juttu on? :D |
John Titor 27.05.2007 02:57:50 | |
---|
Melekosta menoa kyllä. Toimii ns. vitusti jo näin ensikuuntelulla, vaikka kimuranttia tavaraa onkin. Tiluista en yleensä niin perusta, mutta tässä on jo hyvinkin siedettävää juttua. Ja örinät on melkein parasta mitä olen kuullut. Orkestraatiohommat tuovat aika mukavasti ulottuvuutta, väittäisin että aika omaperäistä musaa teette genressänne. Mieleentulleista bändeistä mainittakoon Waltari, Annihilator, Symphony X ja Arcturus. Vaan mikä tuo Iiro Rantala -juttu on? :D Iiro on rankka jätkä! Jokainen on sisimmässään hevari. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ambitus 27.05.2007 03:41:28 | |
---|
Tuli vähän nurkan takaa. Oli siis aivan uskomattoman nerokasta musiikkia. Ja Ambitus... En tiedä kuinka vakavasti sanon tän, mutta taidat olla kovin kitaristi mitä oon kuullu näin tilun puolesta. Siis vaikka sitä on kuullu näitä kitarajumalia, niin silti sun soittos kuulostaa aivan uskomattoman hienolta ja oivaltavalta. Tällasta on kiva kuunnella kun lahjakkaat ihmiset tekee musiikkia. Kiitos positiivisesta palautteesta! On kyl aika hurjaa suitsuttamista, mutta menköön;) Kivaa, että vuosien treenaaminen ei ole mennyt hukkaan ja ihmiset (ihminen) tykkää mun soitosta. Tää musiikkityyli ei ehkä ole sitä ihan ominaisinta minääni, joten joutu hakemaan hieman virikkeitä muualta kuin omasta sanavarastosta. Kiitos Titorille, että se jakso ruoskia mua noitten soolojen kanssa. Niihin on laitettu paljon aikaa ja rakkautta:D Meillä olis tarkoituksena ehkä jatkaa tätä hommaa tuossa kesemmällä ja yrittää saada pitkäsoitto ehkä jo tuonne syksyn alkuun ulos. Katellaan ja ihmetellään. Mukavaa ja rohkaisevaa saada tällaista palautetta! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
John Titor 28.05.2007 11:14:46 | |
---|
Kiitos positiivisesta palautteesta! On kyl aika hurjaa suitsuttamista, mutta menköön;) Kivaa, että vuosien treenaaminen ei ole mennyt hukkaan ja ihmiset (ihminen) tykkää mun soitosta. Tää musiikkityyli ei ehkä ole sitä ihan ominaisinta minääni, joten joutu hakemaan hieman virikkeitä muualta kuin omasta sanavarastosta. Kiitos Titorille, että se jakso ruoskia mua noitten soolojen kanssa. Niihin on laitettu paljon aikaa ja rakkautta:D Meillä olis tarkoituksena ehkä jatkaa tätä hommaa tuossa kesemmällä ja yrittää saada pitkäsoitto ehkä jo tuonne syksyn alkuun ulos. Katellaan ja ihmetellään. Mukavaa ja rohkaisevaa saada tällaista palautetta! Ruoskiminen on jees jos siitä on kerrankin jotain hyötyä - kiitos itelles vaan! On siis jo kaks ihmistä jotka tykkää sun soitosta:D Kiitos myös muille, jotka tässä nyt ovat kehuneet tätä proggista, on kiva kuulla että joku arvostaa omaa työtä. Kun duunaa intensiivisesti kamaa ja yrittää olla kelailematta turhia, on sitäkin palkitsevampaa kuulla ettei olla ihan heti musiikin tullessa julkisuuteen lukitsemassa pehmustettuun huoneeseen. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kasperi Tervonen 28.05.2007 13:56:23 | |
---|
On siis jo kaks ihmistä jotka tykkää sun soitosta:D No nyt on kolme. On tuo Ambituksen tiluttelu sen verran häröä menoa että pakko siitä on pitää. Suorastaan pelottavan tarkkaa soittoa, ja hyviä ideoitakin löytyy. Kertokaahan mulle miten pääsen tuolle tasolle kitaristina. :D Ja aika mieletöntä matskuahan tämä Fist in Fetus kyllä ihan kokonaisuudessaankin on. Vielä jos/kun onnistutte ihan oikean rumpalin hommaamaan jostain niin johan alkaa potkimaan persettä teidän musiikkinne! Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
jigsore 28.05.2007 16:32:32 | |
---|
Iiro on rankka jätkä! Jokainen on sisimmässään hevari. No mutta niinhän se on, melekonen ukko. Komiasti kyllä vetää tuon outron. Olikohan hälle bändin nimi tiedossa kun suostui osallistumaan? :} EP:n toisen kuuntelukerran jälkeen tuli mieleen Norjan ylpeys Frantic Bleep, lähinnä ärinälauluista ja yleisestä outoudesta.(!) |
MrRomeo 29.05.2007 18:07:07 | |
---|
Mahtavaa settiä. Muakin kyllä kiinnostais nähdä ne muut makuuhuoneet missä vastaavaa tehdään. Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |
Jaha, gurusekoilijat, Ambitus ja Titor, iskevät hevipalstalle. Pelottavaa musiikkia. Aika siistejä. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
kid ego 01.06.2007 00:24:45 | |
---|
Hei mahtava meininki! Aivan loistavaa kamaa! Nyt on pakko nukkua mutta huomenna saa naapuritkin kuulla tätä. - You never told us your name. - John. |
Tohtori Tonus 01.06.2007 01:00:05 (muokattu 01.06.2007 01:00:32) | |
---|
On siis jo kaks ihmistä jotka tykkää sun soitosta:D --------------- No nyt on kolme. Ja neljä. Kuuntelin joskus Ambituksen sooloskaboja, ja silloin jo tajusin, että hän on täysin rehellisesti sanottuna yksi parhaista, ellei jopa paras, (soolo)kitaristi, jonka tiedän. Ihan tajuttoman nopeaa, teknistä ja tarkkaa tilua, mutta tosi hienoilla ideoilla/kuvioilla varustettuna. Ei mitään e-mollin edestakaista runkkausta. Niin ja itse bändistä, niin on melko omaperäistä :) Ja kaunista murinaa. Ja orkesterit tuovat mukavaa lisäväriä. Jos sitä pitkäsoittoa ilmaantuu joskus, niin pitää ostaa. "I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris |
MrRomeo 01.06.2007 01:14:38 | |
---|
Jos sitä pitkäsoittoa ilmaantuu joskus, niin pitää ostaa. Joo lupaan kanssa mennä kaupan kautta kotio heti kun levy ilmestyy. Onkos herra Kupiainen muuten tutustunut Michael Romeon soitantaan vai ovatko tietyt yhtäläisyydet vain sattumaa? Perkeleellisen hienoa työskentelyä joka tapauksessa. Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |
John Titor 01.06.2007 01:35:43 (muokattu 01.06.2007 02:15:29) | |
---|
Joo lupaan kanssa mennä kaupan kautta kotio heti kun levy ilmestyy. Onkos herra Kupiainen muuten tutustunut Michael Romeon soitantaan vai ovatko tietyt yhtäläisyydet vain sattumaa? Perkeleellisen hienoa työskentelyä joka tapauksessa. Jos me tarvitaan kaljarahaa niin täytyy painaa tosta EP:stäkin jotain kopioita jollain aneemisilla kansilla, halukkaat voi sitten edistää paskan syntymistä. On se Hra K diggaillut Romeota, ja mä ite vähän liikaakin:D Kitarataiteilija voi varmaan itse kommentoida soittohistoriaansa tarkemmin. Itse näen asian niin, että niitä yhtäläisyyksiä syntyy paljolti vaan siitä, minkälaisten sointivärillisten ja rytmisten ympyröiden päällä sitä tilua kelataan. Hyviä ratkaisuja on vaan rajallinen määrä, ja väkisinkin musikaalinen ihminen osuu samanlaisiin melodisiin ideoihin kuin toinen samanmoinen, vaikkei liiemmin edes yrittäisi matkia ketään. Verratkaa nyt vaikka mmm... Bachia, Händeliä ja Scarlattia. Samat vitun likit siellä viuhuu vaikka Guitar Prota ei edes löytynyt joka kodista;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |