Mäci 18.05.2007 18:21:37 | |
---|
Voipi olla jo mainittukin,mutta yksi suurista Tele-taitureista:Roy Buchanan. Kaukana väijyy ystäviä. |
handoo 18.05.2007 18:36:13 | |
---|
Ehdottomasti Jake E Lee, vaikkakaan kaveri ei välttämättä ole varsinaisesti aliarvostettu, vaan enemmänkin suurelle osalle ihmisistä lähinnä tuntemattomaksi jäänyt nimi. Eräänkin raatiokanavan aamushowssa "Bark at the moon":in jälkeen todettiin että "Zakk Wyldekö se siinä tiluttaa" Toinen usealle tuntematon suuruus on Jason Becker. |
ultimate guitari 18.05.2007 23:29:28 | |
---|
Alexi laiho. Jätkä soittaa perkeeleen hyvin vaikken mikään bodom fanii oo mutta ei sitä nii hyvin jenkeis tunneta...:( harmi. Joulupukki kävi meillä eilen!Minä näin kun se tuli pussi kanssa sissään!Mutta miksi se ei antanut lahjoja vaan ottI? |
John Titor 19.05.2007 01:50:25 | |
---|
Alexi laiho. Jätkä soittaa perkeeleen hyvin vaikken mikään bodom fanii oo mutta ei sitä nii hyvin jenkeis tunneta...:( harmi. Hmm... olin ihan lukevinani otsikosta että "aliarvostetut", ei "tuntemattomat". Kyllä tuo Laihon poika on mun mielestä varsin tasaiseen tahtiin tunnettuuttaan kasvattanut ja on erittäin arvostettu soittaja omassa genressään. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ze Kink 19.05.2007 01:52:13 (muokattu 19.05.2007 02:00:19) | |
---|
Hmm... olin ihan lukevinani otsikosta että "aliarvostetut", ei "tuntemattomat". Kyllä tuo Laihon poika on mun mielestä varsin tasaiseen tahtiin tunnettuuttaan kasvattanut ja on erittäin arvostettu soittaja omassa genressään. Joo. Aika moni aliarvostettu ja tuntematon kitaristi on samassa lehtijutussa Steve Vain ja Zakk Wylden kanssa jne. Wes Borland. Nerokkaita riffejä tehtaileva äijä, joka soitti erittäin vihatussa bändissä (lähinnä Fred Durstin takia). Tuossa 4-kielisen kitaran varressa Limp Bizkitin kanssa: http://www.youtube.com/watch?v=XWBk61PdphETuossa omia juttuja: http://www.youtube.com/watch?v=Wg-h7Zgh1EUUusin bändiviritelmä: http://www.youtube.com/watch?v=OGiAGzzCkgI "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Sälski 19.05.2007 16:22:32 | |
---|
Paul Gilbert. Siinä on yks helvetinmoinen äijä, joka EI VOI olla yliarvostettu. Juuh jääny aika paljon steve vain satrianin ja muitten ''virtuoosien'' varjoon mutta en kyllä silti sanois et olis aliarvostettu Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Metallikka 20.05.2007 03:39:00 (muokattu 20.05.2007 03:40:04) | |
---|
Mars Voltan Cedric Bixler-Zavala Maudlin of The Wellin/Kayo Dotin Toby Driver ja - vaikka miten väitetään YLIarvostetuksi - Jack White Devin Townsendia komppaan myös. Different colors made of tears |
AngusYoung 28.05.2007 10:33:38 | |
---|
Gilby Clarke omasta mielestäni... |
Lapsi_ajassa 28.05.2007 12:11:23 | |
---|
Steve Howe Kjiäh Sinutkin on Kutsuttu |
McNulty 28.05.2007 13:13:57 | |
---|
Richie Sambora ja Robby Krieger... muutama muiden joukossa. clenching the fists of dissent |
-J.- 29.05.2007 17:52:49 | |
---|
Alexi laiho. Jätkä soittaa perkeeleen hyvin vaikken mikään bodom fanii oo mutta ei sitä nii hyvin jenkeis tunneta...:( harmi. jo vähän odotinkin milloin tässä ketjussa tämä mies mainitaan ekan kerran.. Missä keskustelu Kitaristeista, Alexi Laiho on siellä mukana.... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Alexi laiho. Jätkä soittaa perkeeleen hyvin vaikken mikään bodom fanii oo mutta ei sitä nii hyvin jenkeis tunneta...:( harmi. Heti samasta bändistä löytyy sata kertaa parempi kitaristi ja on kyllä jäänyt niin paljon sen kaajaalihomon varjoon, anteeksi kielenkäyttöni mutta alkaa olla kurkkua myöten täynnä koko Laihoa. E: Jos tähän nyt vielä sen aliarvostetun kitaristin lisäis niin sanoisin että Tommy Emmanuel. |
Traditional 29.05.2007 20:28:11 (muokattu 30.05.2007 15:03:02) | |
---|
Alexi laiho. Jätkä soittaa perkeeleen hyvin vaikken mikään bodom fanii oo mutta ei sitä nii hyvin jenkeis tunneta...:( harmi.... ....Heti samasta bändistä löytyy sata kertaa parempi kitaristi ja on kyllä jäänyt niin paljon sen kaajaalihomon varjoon, anteeksi kielenkäyttöni mutta alkaa olla kurkkua myöten täynnä koko Laihoa. Tämä juttu menee jo vanhan kaavan mukaan. "aika idiiootti kun laitta toisien kommentteja allekirjotukseksi!Hanki oma elämä!" -Ultimate guitari hullu-ukolle. |
Ronsto 29.05.2007 23:49:23 | |
---|
E: Jos tähän nyt vielä sen aliarvostetun kitaristin lisäis niin sanoisin että Tommy Emmanuel. Ehdottomasti samaa mieltä. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Minushuman 09.06.2007 06:58:12 | |
---|
En lukenut koko ketjua, mutta olen jo pitkään diggaillut Lita Fordin soitosta. Nainen veivas BC Richin vehkeillä kauan ennekuin ne oli edes muodissa. Silloinkuin BC Rich tarkoitti laatua. Soetti muutin hyvin. Lita meinaa. Kyllä olen gänässä. "Do you think when I find my purpose I'll get some sort of sign? Like a glowing light? Not like an alien abduction or anything, but a Jesus light?" - Randy Hickey |
Rapido 09.06.2007 12:35:28 | |
---|
Toinen usealle tuntematon suuruus on Jason Becker. On toki vähän vähemmän tunnettuja kun ALSn johdosta jäi materiaali vähä kapeeksi, mutta kyllä jokaisen vakastiotettavan tiludiggarin on Becker tiedettävä, parasta a-ryhmää. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." - Yngwie J.Malmsteen |
Painajaismainen 11.06.2007 04:58:21 | |
---|
Mokoman laulaja Marko Annala. Mies kirjoittaa suurimman osan riffeistä ja on todella pätevä kitaristi. Jari Mäenpää. Peittoaisi Laihon kevyesti. Kuunnelkaapa "Death and The Healing" kappaleen shreddaukset. Ei hemmetti... Teemu Mäntysaari. (kts. nick Little Dreamer) Samoiten hemmetin kova kitaristi. Latvala nykyään. "Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine |
Chunga 11.06.2007 08:17:11 | |
---|
Devin Townsend. Herra muistetaan yleensä vain laulutaidoistaan, vaikka hän on kitaristinakin huimaa tasoa. Devinin tuotannossa ei vain paljoakaan sooloilla. Mm. Deep Peacen soolo on upeaa kuultavaa ja Safe Zone -DVD:llä on hienoja tap-kuvioita. Strapping young lad-bändin kipaleessa "wrong side" on ihan hienoja taidonnäytteitä äijän sooloilutaidoista. on muuten sweepit ja täpit kohillaan. http://youtube.com/watch?v=7rMzit6DZrg ei voi mennä pieleen! |
Pekka.M 11.06.2007 22:48:51 | |
---|
Jari Mäenpää. Peittoaisi Laihon kevyesti. Kuunnelkaapa "Death and The Healing" kappaleen shreddaukset. Ei hemmetti... Olen kyllä täysin samaa mieltä. En voi käsittää kuinka hän on jäänyt niin pahasti Laihon varjoon. Tuntuu että varsinkin hiukan nuorempi ikäpolvi ei muita suomalaisia kitaristeja tunnekaan. Vaikka on kyllä pakko tunnustaa (että ei Bodomi fanit pistä hernettä nenään) että onhan se Laihokin ihan taitava kaveri. |
toxic 12.06.2007 00:21:54 (muokattu 12.06.2007 00:22:51) | |
---|
|