Zakk 29.05.2007 16:35:21 | |
---|
"Where there's a whip there's a way" |
fox 29.05.2007 16:41:03 | |
---|
Asiaa, tutulta näyttää: http://personal.inet.fi/koti/ml/guitars/ariapro2.jpg Tekis kyllä itekkin mieli enemmän käyttää, mytta jotenkin se vaan tuppaa lähtee valumaan alaspäin ku päästää kaulasta irti. Levee nahkahihna saattaa auttaa.. Tuota Timpan kitaraa vuosia laittaneena (ja soitelleena) täytyy sanoa, että mua ei oo kyllä kyseinen juttu haitannut... johtuisko juuri tuosta leveestä nahkahihnasta?? |
Levee nahkahihna saattaa auttaa.. Tuota Timpan kitaraa vuosia laittaneena (ja soitelleena) täytyy sanoa, että mua ei oo kyllä kyseinen juttu haitannut... johtuisko juuri tuosta leveestä nahkahihnasta?? Kiitti vinkistä, pitääpä testaa leveemmällä hihnalla, vois olla että vähän tasoittais tota painoa paremmin tai pysyis sitten paremmin paikoillaan! "Where there's a whip there's a way" |
fox 29.05.2007 16:49:57 | |
---|
Kiitti vinkistä, pitääpä testaa leveemmällä hihnalla, vois olla että vähän tasoittais tota painoa paremmin tai pysyis sitten paremmin paikoillaan! Kokeile, se ei kumminkaan vallan hirveen epäsuhtainen se painonjakautuma ole. Ja 80-luvun kepukoitten painavia puita somasti tasapainottaa olkapäällä levee hihna.. |
MetalMancer 29.05.2007 20:02:35 | |
---|
Yamaha Pasifica kyllä on yllättävänkin hyvä. Omastani 179€ maksoin ja suht ankarassa käytössä se on kuitenki ollut kuitenki kestää... Tietty noita 24-nauhaa ei ole mutta kampi löytyy :P Forgot my attitude? |
Ziggy Bubba 29.05.2007 22:07:45 (muokattu 29.05.2007 22:07:54) | |
---|
=> Minua henkilökohtaisesti niissä häiritsee täys mojottomuus. Eli toisin sanoen minua ne eivät puhuttele, vaikka olisivat miten hyviä hinta/laatusuhteeltaan Halpaa ja hyvää?? Pacifica, josta tulee hyvä fiilis on Mike Stern Pacifica, mutta se ei enää ole niin halpa. http://www.thomann.de/fi/yamaha_pacifica1511ms_nt.htm Niin, parin huntin kitaroissa ei yleensä sitä mojoa paljoa ole, sillä se "mojovuushan" se vasta maksaa. Toisaalta tuohon hintaan voi myös valita mojon ja laadun väliltä; Fender/Squier/Epiphone/Ltd vai Yamaha ;) Myspace.com/Crookmachine |