isojussi 27.05.2007 21:14:33 | |
---|
Eiköhän sitä väriä tule muutenkin. Aattelin, että jossain vaiheessa joku oli noista ledeistä kiinnostunu, niin näkis ne sitte. Minkälainen siellä on se majoituspuoli? meinaan että onko saatananmoiselle kuorsaajalle yhden hengen komeroo? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 27.05.2007 21:25:30 | |
---|
onko saatananmoiselle kuorsaajalle yhden hengen komeroo? HÄHHÄHHÄÄ! Hyvä kun joku on rehellinen. COVS n:o 1. |
korgie 27.05.2007 21:26:18 | |
---|
Minkälainen siellä on se majoituspuoli? meinaan että onko saatananmoiselle kuorsaajalle yhden hengen komeroo? Eiköhän sieltä joku sopiva "hiirenkolo" löytyne. :) Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
manjaana 27.05.2007 21:26:35 | |
---|
HÄHHÄHHÄÄ! Hyvä kun joku on rehellinen. :oO Kuorsaaks säkin vai?? samaan luukkuun sit vaan :o) -Tuju akka- |
mack the knife 27.05.2007 21:52:35 | |
---|
:oO Kuorsaaks säkin vai?? samaan luukkuun sit vaan :o) En mä tiedä. En ole ollut hereillä silloin kun nukun. COVS n:o 1. |
manjaana 27.05.2007 21:57:10 | |
---|
En mä tiedä. En ole ollut hereillä silloin kun nukun. Etpä tietenkään, olinpas hassu... -Tuju akka- |
paice60 28.05.2007 15:37:55 | |
---|
En mä tiedä. En ole ollut hereillä silloin kun nukun. Kyllä sen yleensä muut ilmoittaa viimeistään aamulla. Muistakaa ostaa kaljaa. Vittu näitä hommia. |
isojussi 28.05.2007 23:39:07 | |
---|
Barska: Meidän pitää muistaa sopia pari duobiisiä - vai vedätkö perusstankut real book - pahveista? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 29.05.2007 06:45:53 | |
---|
Barska: Meidän pitää muistaa sopia pari duobiisiä - vai vedätkö perusstankut real book - pahveista? Luulisin vetäväni mutta voisit kyllä etukäteenkin kertoa. Money for nothin' and chicks for free |
isojussi 29.05.2007 07:49:07 | |
---|
Luulisin vetäväni mutta voisit kyllä etukäteenkin kertoa. OK - funtsin pari biisiä tänään ja meilaan laput sulle. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 29.05.2007 08:10:18 | |
---|
OK - funtsin pari biisiä tänään ja meilaan laput sulle. Pystytköhän keksimään stankkuja, johon mulla ei oo lappuja? Pistä aluksi piisit ja sävellajit, pyydän tarvittaessa. Money for nothin' and chicks for free |
isojussi 29.05.2007 10:59:21 | |
---|
Pystytköhän keksimään stankkuja, johon mulla ei oo lappuja? Pistä aluksi piisit ja sävellajit, pyydän tarvittaessa. Kaikki käy. Jaa niin ja: - Rikas mies jos oisin - F-duuri - Hava nagilah - A-molli Stankuista ainaki Bye Bye Blackbird F:stä Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jon lord 29.05.2007 11:21:48 | |
---|
Kaikki käy. Jaa niin ja: - Rikas mies jos oisin - F-duuri - Hava nagilah - A-molli Stankuista ainaki Bye Bye Blackbird F:stä Jos jaksan niin mäkin voin vetää jotain sun kanssa,katsotaan sitten paikan päällä. Mulla on ensin tytön kevätjuhlat la. aamuna ja sitten vaimon kummitytön ylioppilas juhlat Urjalassa joten voi olla että vähän väsyttää. Mutta katsotaan sitten siellä. COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 29.05.2007 11:29:18 | |
---|
Jos jaksan niin mäkin voin vetää jotain sun kanssa,katsotaan sitten paikan päällä. Mulla on ensin tytön kevätjuhlat la. aamuna ja sitten vaimon kummitytön ylioppilas juhlat Urjalassa joten voi olla että vähän väsyttää. Mutta katsotaan sitten siellä. Rentoutumaan mälin sinne tuun - otamme iisisti. Harmittaa etten voikaan jäädä yöksi, kun seuraavana aamuna pitää jo kiitää kohti vuokramökkiä. Mutta ei mulla oo kyllä kiire poiskaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jon lord 29.05.2007 11:34:43 | |
---|
Rentoutumaan mälin sinne tuun - otamme iisisti. Harmittaa etten voikaan jäädä yöksi, kun seuraavana aamuna pitää jo kiitää kohti vuokramökkiä. Mutta ei mulla oo kyllä kiire poiskaan. Joo, enemmän ainakin mulla on kiva nähdä sekä tuttuja ja tuntemattomia. On tuota soittamista tullut tehtyä sen verran paljon että ei ole ihan suuri palo siihen. Mutta ei mullakaan ole kiire pois. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 29.05.2007 12:02:45 | |
---|
On se listassa, Hank guitar Tuoko tämä Hank guitar kitarakamat? Ei oo muita kitaristeja tulossa näköjään sitten paitsi toi meidän. En tiedä, millasella kyydillä hän pääsee, kun tulee vähän tuolta kauempaa. Pitäs tietää, jos hänen tarvis tuoda jotain.....Varmaan voi ottaa ainakin akustisen kitaran mukaan, jos jossain "leirinuotiolla" juicea lauletaan ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 29.05.2007 12:03:37 | |
---|
Aattelin, että jossain vaiheessa joku oli noista ledeistä kiinnostunu, niin näkis ne sitte. mä luin, että jos joku oli noista leideistä kiinnostunu :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 29.05.2007 12:04:21 | |
---|
no kysyikkö Korgie sitä makkaran/lihanpaistohommaa? Viedäänkö omat eväät? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
mä luin, että jos joku oli noista leideistä kiinnostunu :o/ Toiveajattelua muruseni, toiveajattelua... ;o)) Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
kuunsirppi 29.05.2007 12:06:00 | |
---|
Toiveajattelua muruseni, toiveajattelua... ;o)) no sitä minäki :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |