Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 575 76 77 78 79122 123 124 125 126
Tympee Huttunen
20.05.2007 22:52:39
Kyllä vain. :)

"The tracks #2 and #3 are NOT by Children Of Bodom. In the early years Spinefarm used to release split singles like this to promote their bands. Also Children Of Bodom appeared on the Nightwish single Carpenter with the track Red Light In My Eyes, pt 2."

- Scythes-of-Bodom

Mulla on myös tuo sinkku. Ilmeisesti noista maksetaan hölmöjä summia, vaikka promona noita meni todella paljon. Arvo on ainakin mulle jossain euron tietämissä. Mulla on sinkku ilman kansia, mutta käsittääkseni se myös sellaisena tuli.
Chef Ramsay
26.05.2007 22:07:58
Mun mielestä on aika turhaa puhua kaupallistumiisesta ja tämmösestä, mun mielestä ainaki helvetin tnylsää jos bändi pukkaa 10 vuotta voimasointuja ja riffit menee samaan tapaan ja tällä viisiin. Mun mielestä on aika naurettavaa että jos kertoo kuuntelevansa bodomia niin heti on noutajat perässä ja leimaudut viiltelijäksi ja vaikka minkälaiseksi taapertajaksi :D kuittaus
InYourFace90
26.05.2007 22:29:28
Mun mielestä on aika turhaa puhua kaupallistumiisesta ja tämmösestä, mun mielestä ainaki helvetin tnylsää jos bändi pukkaa 10 vuotta voimasointuja ja riffit menee samaan tapaan ja tällä viisiin. Mun mielestä on aika naurettavaa että jos kertoo kuuntelevansa bodomia niin heti on noutajat perässä ja leimaudut viiltelijäksi ja vaikka minkälaiseksi taapertajaksi :D kuittaus

Esimerkkinä pari kaverii fanitti bodomia muutama vuosi sitten ja kun siitä tuli "pissismusaa", niin ne tietenkin rupes vihaan sitä. ;) Ei jumaliste...
Up The Irons!
Ibanez_90
27.05.2007 09:14:22 (muokattu 27.05.2007 09:15:13)
Missähän vaiheessa Bodomista on tullut jotain "pissismusaa"?

Ehkä raskaimmat riffit mitä nyt metallissa pyörii on juuri AYDY:llä, niin ei sitä kovin teiniksi voi väittää... Tai ole ikinä voinut väittää.

Ranteiden viiltely musiikkiahan se on =)
Olen Stratocaster_90
Guitarwall
27.05.2007 09:42:49

Ehkä raskaimmat riffit mitä nyt metallissa pyörii on juuri AYDY:llä

Oletko tosissasi?

Täytyy sanoa ettei tiedä metallista yhtään mitään, jos on tullut siihen tulokseen että CoB:n millään albumilla on raskaimmat riffit metalligenressä. Black/Death/extrememetalgenret esim. on pullollaan näitä.

Mieltäisin, että CoB:ssa on tärkeimmässä osassa melodiat. Niihin ainakin itse aikanani tykästyin.
http://www.mikseri.net/constantine
Super-Jari
27.05.2007 10:58:38
Ehkä raskaimmat riffit mitä nyt metallissa pyörii on juuri AYDY:llä, niin ei sitä kovin teiniksi voi väittää... Tai ole ikinä voinut väittää.

Öh. Mitä muita riffejä olet kuullut?
Traditional
27.05.2007 11:14:15 (muokattu 27.05.2007 11:14:26)
Mieltäisin, että CoB:ssa on tärkeimmässä osassa melodiat. Niihin ainakin itse aikanani tykästyin.

Näin juuri, toki Hate crew deathrollilta pari riffiäkin, mutta se melodia.
"aika idiiootti kun laitta toisien kommentteja allekirjotukseksi!Hanki oma elämä!" -Ultimate guitari hullu-ukolle.
Räkkipeli
27.05.2007 11:56:00
Öh. Mitä muita riffejä olet kuullut?

No kaikki muut bodomin riffit tietenkin! =)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
InYourFace90
27.05.2007 13:46:13
Näin juuri, toki Hate crew deathrollilta pari riffiäkin, mutta se melodia.

Aah niitä kolmen ekan levyn melodioita... :)
Up The Irons!
Teemu K.
27.05.2007 15:00:35

Musiikin teiniys, tai vastaava leimaantuminen ei johdu itse musiikista, vaan kuuntelijoista. Eli kyllä bodomin voisi jollakin logiikalla teinimusaksi leimata. Ei sitä kuitenkaan säikähtää kannata. Näin siis minun mielestä.
Monet naiset rakastuvat luusereihin, olen siis ikisinkku :)
moottorisaha
27.05.2007 15:25:31 (muokattu 27.05.2007 15:25:59)

Musiikin teiniys, tai vastaava leimaantuminen ei johdu itse musiikista, vaan kuuntelijoista. Eli kyllä bodomin voisi jollakin logiikalla teinimusaksi leimata. Ei sitä kuitenkaan säikähtää kannata. Näin siis minun mielestä.

Kyllä jotain puolalaista NWERGHSDHSDHARRRGH blackdeath-kähinää kuuntelee varmaan vähintäänkin yhtä moni aikuinen (3 niistä 10 kuuntelijasta, eli 7 skidiä "teiniä" siihen viellä pääälle.) kuin boodomiakin, mutta ei se siitä silti välttämättä ei-teinimusaa tee.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
InYourFace90
27.05.2007 17:16:32

Olen täysin samaa mieltä. Jos tykkää jostain musiikista niin sitä kannattaa kuunnella, vaikka muut sanoisi mitä...
Up The Irons!
Speedball
28.05.2007 12:07:52

Sama. Ite kans aikoinaan melodiohin tykästyin ja siit lähti kuuntelu
Metal up your ass!!!
Erkki5
28.05.2007 19:38:11
Oli muuten tuossa elokuvassa The Rock , niin "toimintakohdissa" taustalla tuo Bodom After Midnightin riffin melodia >>>

0-0-3-0-5-0-7-0-8-0-0-5-0-0-7-0-0-0-3-0-5-0-7-0-5-0-0-2-0-0-3-0-0-0

Tosin jollakin muulla instrumentilla soitettuna, ennyt muista tai osaa yhdistää mihinkään...

mutta onko tällä jokin yhtenäisyys (joku muu biisi??) vai pelkkä sattuma??

Eikös Bodomin pojjat tuosta ole sen ottanut biisiinsä?
-J.-
28.05.2007 19:49:30

tuota minäkin olen kuullut...
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
inCHAOS
28.05.2007 20:27:19

onko se siis joku biisi mikä siinä on vai vaan semmonen pätkä?
Kuuden kielen maisteri
Rettjeff
28.05.2007 20:28:25 (muokattu 28.05.2007 20:36:43)
Missähän vaiheessa Bodomista on tullut jotain "pissismusaa"?

Siinä vaiheessa kun yllämainitut puhuvat että "Miksi Iron Maiden teki coverin Bodomin biisistä The Trooper? Ihan paska versio..." :P

Varsinkin kun kyseinen versio taisi olla Sentencedin...

Kyllä jotain puolalaista NWERGHSDHSDHARRRGH blackdeath-kähinää kuuntelee varmaan vähintäänkin yhtä moni aikuinen (3 niistä 10 kuuntelijasta, eli 7 skidiä "teiniä" siihen viellä pääälle.) kuin boodomiakin, mutta ei se siitä silti välttämättä ei-teinimusaa tee.

Ei se teinien määrä, vaan se että onko ne teinit niitä pissiksiä vai jotain asiasta "oikeasti ymmärtäviä".

Niin, turha sitä säikähtää on, vaikka siitä ne jotka eivät bändistä tykkää saavatkin hyviä vittuilun aiheita. Siihen ei pysty vaikuttamaan, joten antaa musiikin viedä.
Teemu K.
28.05.2007 21:36:23 (muokattu 28.05.2007 21:37:54)

Oli muuten tuossa elokuvassa The Rock , niin "toimintakohdissa" taustalla tuo Bodom After Midnightin riffin melodia >>>

0-0-3-0-5-0-7-0-8-0-0-5-0-0-7-0-0-0-3-0-5-0-7-0-5-0-0-2-0-0-3-0-0-0

Tosin jollakin muulla instrumentilla soitettuna, ennyt muista tai osaa yhdistää mihinkään...

mutta onko tällä jokin yhtenäisyys (joku muu biisi??) vai pelkkä sattuma??

Niin, tuohan on kuulemma yksi Allun lempileffoista. Melodian pätkä voi ihan hyvin olla tarkoituksellinen lainaus, sillä onhan Bodomi lainannut melodioita ennenkin (esim. Mozartilta, Bachilta jne.)
Bodomilta elokuvaan se ei ole millään voinut tulla koska toi leffa ilmesty neljä vuotta ennen Follow the Reaper -levyä. :)

EDIT: Niin ja Tokyo Warhearts -levyllä poijjat soittavat leffan tunnarin Touch Like Angel of Deathin intro-osana.
Monet naiset rakastuvat luusereihin, olen siis ikisinkku :)
Räkkipeli
29.05.2007 11:19:55
Niin, turha sitä säikähtää on, vaikka siitä ne jotka eivät bändistä tykkää saavatkin hyviä vittuilun aiheita. Siihen ei pysty vaikuttamaan, joten antaa musiikin viedä.

Anteeks, siis minkä vittuilun?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)