Välle 27.05.2007 23:00:57 | |
---|
..tai osta multa toinen metalzone varalle kun en itse keksi sille mitään käyttöä:) Onko sinulla sama ongelma Metal Zonen kanssa? Mistä tätä ajetaan? |
pekurides 27.05.2007 23:04:28 | |
---|
Onko sinulla sama ongelma Metal Zonen kanssa? Juu, paristot kuluvat.. se on kuulemma tyyppivika kaikkien paristokäyttöisten pedaalien kanssa. ....eiku oikeesti se on aika paska pedaali :) Tunteella päin vittua. |
Tietysti Pauligin 27.05.2007 23:08:52 (muokattu 27.05.2007 23:12:32) | |
---|
Onko sinulla tuollainen? Ei ole mutta tarkoitus hankkia joskus. On sitten toki Pedal Powerit ja Cioksit mutta maksaakin jo melkein viisinkertaisesti, ja 1spotistakin kuullut lähinnä pelkkää hyvää. E: ja aikamoinen lankku saa olla ettei 1700mA riitä. Tosin aika rankkoja erojahan noissa virrankulutuksissa on, muutamasta kymmenestä pariin sataan. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
WinterMad 27.05.2007 23:08:56 (muokattu 27.05.2007 23:09:23) | |
---|
....eiku oikeesti se on aika paska pedaali :) Vaan eipäs olekkaan ku osaa säätää sitä oikein. Herkät namiskat omaava peli. Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
Välle 27.05.2007 23:22:20 | |
---|
Vaan eipäs olekkaan ku osaa säätää sitä oikein. Herkät namiskat omaava peli. Jep jep. Sinullakin varmaan on MT-2? Mistä tätä ajetaan? |
mailbag 27.05.2007 23:25:28 | |
---|
Jep jep. Sinullakin varmaan on MT-2? mulla on ja aivan loistava peli kunhan jaksaa ja OSAA säätää :) ei vaan ittellä enää mitään tarvetta kun tuli peavey taloon :) |
pekurides 27.05.2007 23:28:06 | |
---|
Vaan eipäs olekkaan ku osaa säätää sitä oikein. Herkät namiskat omaava peli. Noo,, olin ehkä liian jyrkkä sanavalinnoissani.. kyllähän se oman asiansa ajaa mutta sillä semmoinen ominaisuus että ihan sama mihinkä tahansa vahvaimeen sen kytket niin kaikki kuulostaa hiukan ihan samalta metazonelta ja se alkaa pitemmän päälle tympiä kun aina sama metalzone pörinä vaikka kuinka vahvainta säätelee. Niistä namikoista sen verran että loppupeleissä tulin siihen tulokseen että ne EQ namiskat paras pitää vaan keskiasennossa niin silloin vähiten värittää vahvistimen omaa saundia kun tuntui siltä että kuinka niitä namiskoita käänteleekin niin huonompaan suuntaan saundi vain meni, Tunteella päin vittua. |
Välle 27.05.2007 23:32:01 | |
---|
Niistä namikoista sen verran että loppupeleissä tulin siihen tulokseen että ne EQ namiskat paras pitää vaan keskiasennossa niin silloin vähiten värittää vahvistimen omaa saundia kun tuntui siltä että kuinka niitä namiskoita käänteleekin niin huonompaan suuntaan saundi vain meni, Tämmösiä kommentteja lisää! Kiiittoos, täytyy kokeilla. :) Mistä tätä ajetaan? |
Jimi 28.05.2007 00:13:41 | |
---|
Itselläni on kaikissa bedaaleissa 9v paristo. En ole kyllä huomannut, että kuluisi kovin nopeaan tahtiin? Tosin käytän suurinta osaa bedaaleistani vain reeniksellä, mutta tällä hetkellä on kotona digitechin bad monkey myös kotikäytössä miltein päivittäin (en ehdi soittaa joka päivä :((( töiden yms takia) ja silloin kun soitan, niin soitan sitten tunteja. Nyt ollut kuukauden tuo bad monkey ja sisällä 9v paristo joka oli bedaalin mukana = tuskin mikään erikoisen laadukas. Itse vaihdan tyyliin kerran vuodessa paristot bedaaleistani. Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |
Jungleman 28.05.2007 10:01:18 | |
---|
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ectPath=/Shops/musa/Products/518100 Kohtuullisen edukkaasti virtaa melkoisen monelle pedaalille, kunhan jakopiuhaa riittää (tuolta sitäkin saa) 1700mA yhteensä voi latoa tuon perään. Joku voisi nyt linkittää sen power consumption- taulukon pedaaleista? Suosittelen minäkin. One Spot on erinomaisen käyttökelpoinen virtalähde. Halpa, tehokas ja laadukas verrattuna vaikkapa Boss/Ibanez -perusmuuntajiin. Virtapiuha on pitkä ja tukeva eikä vehje aiheuta ylimääräisiä hurinoita. Jakopiuhat ovat myös parempia kuin kilpailijoilla - niissä on 5 päätä ja erinomaisen vähän tilaa vievät kulmaplugit. Minulla on noita mötiköitä kaksi tai kolme, jakopiuhoja pieni nippu. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Välle 28.05.2007 13:59:08 | |
---|
Selvä. Mistä noita voi ostaa? Hinta ei ole paha, mutta paljonkohan esim. Bossin adapeteri maksaa? Mistä tätä ajetaan? |
Tietysti Pauligin 28.05.2007 14:12:38 (muokattu 28.05.2007 14:15:46) | |
---|
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
No esim. tuolta Musamaailman verkkokaupasta. Jos vain yhdelle Bossille kaipaat virtaa, tuo riittää sellaisenaan. Se tosin hoituisi sitten ihan tavallisella muuntajallakin mutta tuosta piisaa virtaa isolle läjälle pedaaleja. Eli onko tuo tarkoitettu vain yhdelle pedaalille? Siis Tuo 1spot Mistä tätä ajetaan? |
cruel_destiny 28.05.2007 17:10:54 | |
---|
Eli onko tuo tarkoitettu vain yhdelle pedaalille? Siis Tuo 1spot ei, voi ostaa jakopiuhan 5lle pedaalille. Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
AH3 28.05.2007 17:27:47 | |
---|
En tiedä onko se laatu/hinta kysymys, miten ahne paristoille bedaali on? Itselläni on kuitenkin Sans Amp acoustic di ja paristo vain kestää ja kestää...Kuluttaako joku esim. särö-bedaali enemmän, kuin tämmöinen etuvahvistin, jolla pystyy muokkaamaan saundia melkoisesti? Mene ja tiedä, joka tapauksessa kaikki ylimmääräiset piuhat (virtalähde) on syytä välttää, mikäli vain mahdollista. Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
Traditional 28.05.2007 18:02:48 (muokattu 28.05.2007 18:12:44) | |
---|
käytättekö te pedaaleihi virran lähteenä adapterien kautta verkkovirtaa vai pattereita? no mutta te ootte käyttäny niitä ainaki patterilla. no, minulla on semmonen onkelma että pedaalin merkkivalo ku alkaa himmenemään nii ääni alkaa tökkii ja se on vittumaista. no miepä vaihan patterin ja ku oon soitellu joka päivä sen tunnin viikon ajan nii se alkaa pätkii mutta valo on normaali. ja näin käy kerta toisensa jälkee. näin ei varmaan käy adapterilla? pedaali on sit se Boss MT-2 metal zone Ei sitten ole minun ex-Metal zone. "aika idiiootti kun laitta toisien kommentteja allekirjotukseksi!Hanki oma elämä!" -Ultimate guitari hullu-ukolle. |
Traditional 28.05.2007 18:02:49 (muokattu 28.05.2007 18:03:11) | |
---|
Dämn, tuplat... "aika idiiootti kun laitta toisien kommentteja allekirjotukseksi!Hanki oma elämä!" -Ultimate guitari hullu-ukolle. |
Välle 28.05.2007 18:57:40 | |
---|
No eipä ole ei :D. Pätkikö se sinulla aina ku patteri alko simmaamaa? Mistä tätä ajetaan? |
Välle 28.05.2007 18:58:53 | |
---|
ei, voi ostaa jakopiuhan 5lle pedaalille. Siis minulla on vain yksi pedaali ja en tarvitse VIELÄ virtaa monelle pedaalille. Mistä tätä ajetaan? |
ravensoul 28.05.2007 19:00:31 | |
---|
Täältä myös suositusääni tuolle 1spotille. Halpa ja häiriötön mutikka. Mulla se on työntämässä virtasta wahille, od:lle ja särölle. Siihen ei enää potku riittäny ku länttäs yhtä aikaa päälle vielä Ibanezin DE-7 -delayn; on muuten aivan uskomaton virtaimuri pedaaliksi, tai sit siinä on jotain vikaa.. Imee patterin kuiviin ennenku ehtii kissaa sanoa. Kiersin tuon ongelman ajamalla delayta omalla muuntajalla, jonka pelastin hyötykäyttöön vanhoista tietokoneen kaiuttimista (vink, vink); mutta täytyy aina muistaa tarkistaa muuntajan polariteetti (sekä tietysti jännite) mikäli aikoo hyödyntää muihin laitteisiin tehtyjä muuntajia. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |