Aihe: Hoontech/ST Audio adat?
1
Dr.Rubber
10.01.2004 19:33:30
Eikö kellään/kenenkään tutulla tai kummin kaimalla ole kokemuksia? Hee-ei?
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
Rappion Apostoli
13.01.2004 22:30:09
Kävin Tampereen liikkeistä kyselemässä äänikorteista ja minulle sanottiin, että Hoontecheja on tullut paljon takaisin vikojen vuoksi. Itselläni ei noista ole mitään kokemusta. Olen kylläkin kuullut mielestäni hyvälaatuisia nauhotuksia, joita on tuolla kortilla tehty.
AJ
17.01.2004 00:39:55
Minulla on tuo STA Adat-kortti. Win2000:n alla toiminut uudehkoilla ajureilla hyvin, tosin kovin monipuolisesti en sitä ole käyttänyt. Halpahan se oli ominaisuuksiin nähden(~200e), mutta kuuloke out, Analogi In jaoptinen s/pdif jäi toivomuslistalle kuitenkin. No, seuraavassa kortissa sitten kun hinnat laskee vielä paremmissa.

Positiivinen yllätys toisaalta se, että PC:n integroitu AC97 suostui toimimaan rinnan kivuttomasti, paljon iloa vähemmän kriittisessä käytössä kuten kuulokkeista.

Aluksi kokeillun Win98-käyttiksen kanssa oli ongelmia, ei asentunut kunnolla. Saattoi olla koneestakin kiinni(Via kt133-piirisarja ja Win98 "vuosihuolto"uudelleenasentamisen tarpeessa). kotisivut kannattaa lukaista ennen ostoa tarkasti ajureista, pugeista yms. Jos enempi rahaa(~400e) olisi raaskinut sijoittaa, niin RME HDSP9636 tai Steinberg VSL 2020 olis tullut laitettua. Pärjää tälläkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)