Aihe: Gibsonin Studiolespat
1 2 3 4 5 6
skebajaba
09.01.2004 15:42:49
Ei todellakaan millään pahalla, mutta mielestäni on aika naurettavaa pistää yhdeksän tai kahdeksan päivän päästä loppuvan linkin ja sanoa sitä halvaksi, tähän ketjuun tämä ei tosin liity, sillä tässä ei sitä ole ilmennyt. Mutta ei se hirveän harvinaista ole, että joku jannu pistää ebay-linkin hinnalla 500, ja itse luulee, ettei se siitä seitsemässä, kahdeksassa tai yhdeksässä päivässä nouse, yleisintä sitten on kyselyt, että kannattaako tilata jne. kun niin "halvalla" saa..

Turhaa vuodatusta, tiedän, mutta on tässä nyt pakko vähän tietämättömiä jannuja auttaa (ja avautua, hoho).

eihän kukaan sanonu et lähtis noin halvalla...
pohdiskelivat vaan että paljollakohan ne lähtee ku on vielä viikko aikaa ennen kuin huuto loppuu.

huomaa et on perjantai iltapäivä ku kaikki on niin kärttysiä ja haluu ryyppäämään...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
kalkkuna
09.01.2004 15:49:34
eihän kukaan sanonu et lähtis noin halvalla...
pohdiskelivat vaan että paljollakohan ne lähtee ku on vielä viikko aikaa ennen kuin huuto loppuu.

Eiei, meinaan että kyllä täällä on sellaisia "uiui, miks toi on noin halpa? vähän mä ostan ton!!"

Linkkejä noihin ketjuihin en ala kaivamaan, niin niitä on turha pyytää.
Imper
09.01.2004 15:58:24

Joo, on perjantai-iltapäivä ja kädet tärisee kun pitäisi saada kaljaa mutta NIIN... tosta mun Studiosta vielä, että se taitaa olla kanssa sitten se '99 malli koska siinä on ne dotit ja metalliset grooverit, kullatut. Sarjanumeron yritän muistaa ottaa tänään muistiin kun pääsen reenikselle. Se kai pitäisi olla muutenkin ylhäällä kotona, varmassa paikassa, siltä varalta että kitara pöllitään..?:)
Everyone is a per-son
fox
09.01.2004 17:21:46

Eiei, meinaan että kyllä täällä on sellaisia "uiui, miks toi on noin halpa? vähän mä ostan ton!!"

Linkkejä noihin ketjuihin en ala kaivamaan, niin niitä on turha pyytää.

Juurikin näin, ei todista edes kolmeekymmentä minsaa ennen loppua mitään - ebay-snaipperit hyökkää 5 min ennen loppua, juuri kun sulla on netti jumissa...
Ebay on taitolaji, sen tähen mä en koskaan oikeen pärjää...ei malta kytätä ja kytätä.. Ja Imperille sekä mikseipä kaikille muillekin, ottakaa tosiaan hyvän sään aikana ainakin ne sarjanumerot ylös. Maailma on vähän paskamainen paikka. Sitten kun kitara on lähteny "kävelemään" niin on turha arpoo sitä sarjanumeroa.
Varautuminen on viisautta, ei vahingon enne - vanha viidakon sanonta... :)
Juzzu
10.01.2004 13:16:35
Mitä helkkareita nuo Agilet muuten ovat joista näyttää olevan melkoinen keskusteluruljanssi olevan menossa Harmony-Centralissa? Sen verran voimakasta puolesta/vastaan keskustelua että kyllä niissä jotain erikoista täytyy olla. Ainakin halpoja (USA:ssa). Kukaan päässyt testaamaan?

Niin, no Agilet tuntuu olevan liian hyviä ollakseen totta, kaikki kunnon LP:n tunnusmerkit 300 dollariin - jotakin vikaahan niissä siis täytyy olla ;o)

En itsekään ole, tietenkään, kokeillut mutta muillakin keskustelupalstoilla noista on juttua ollut.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
skebajaba
10.01.2004 13:54:28
huttusella on ollu varmaan yli vuoden jo toi sonexi myynnissä....ihme ettei oo vielä ainakaan menny.
kalkkuna
10.01.2004 15:32:28 (muokattu 10.01.2004 16:58:04)
huttusella on ollu varmaan yli vuoden jo toi sonexi myynnissä....ihme ettei oo vielä ainakaan menny.

Pulttikaula ja uima-allas koverrus, kuka sellaista haluaa, se on vielä ruma kuin....danelectro

EDIT: ei se pulttikaula siinä niin paljoa haittaa, mutta kun se on "gibson" pulttikaulalla.
Fortune
10.01.2004 16:45:45
Pulttikaula ja uima-allas koverrus, kuka sellaista haluaa, se on vielä ruma kuin....danelectro

Olisi edes puuta eikä sitä "Resonwood":ia (vaimikäseoli).

Kyllä tuo ulkonäöllisesti kelpaisi minulle, aika Ramones-henkinen.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
fox
10.01.2004 17:39:24

Joo, taidanpa tietää mitä Fox tarkoitat;) Siltä merkiltä oikeastaan haluaisin löytää siistikuntoisen Destroyer DT-555:n mutta kyllä nuo LP-henkisetkin testataan aina kun kohdalle osuu. .

Vinkki vinkki: www.ibanezcollectors.com - joku destroyeri oli hiljakkoin myynnissä.. Nyt oli Ghostrider.

Heitetään nyt vielä lisäkommenttia tuosta "valvestatejutusta". Eivätkös ne Sonexit, S-1:t ja Marauderit esimerkiksi ole niitä Gibsonin "valvestateja". Eihän niillä ole oikeastaan muotoa lukuunottamatta paljoa tekemistä sen kanssa mitä yleensä ihmisillä Gibsonista tulee mieleen. Mutta yleensä ihan fiksuja kitaroita sinänsä jos ei edellytyksenä ole perinnegibson. Nykyäänhän nuo "valvestatet" julkaistaan Epiphonen kautta...

Mullakin on Marauder! Ei tosiaankaan sinänsä mikään erityisen loistava kitara eikä välttämättä edes paras mahdollinen yksilö mutta mukava ja omalla tavallaan persoonallinen soitin. En myisi vaikka tarjottaisiin tuplasti käypä hinta, onhan se seurannut minua viisitoistavuotiaasta...

Nuo ns. halpisgibsonit oli ja eli elämäänsä ja meni.. Sonex oli tosiaan "Resonwood"-ainekokeilu, Marauder Flying V:n lavalla varustettu leppärunkopulttikaula kuten S-1 :kin, runko oli LP:n muotoinen. Invader oli kaiketi viimeisiä LP:n näköismalleja The Paulin ohella. Kyllä noita kaikkia soittelee, omasta mielestäni huonoimpia Gibsoneita ever on ne "numerosarjan" SG:t. S-1 itseasiassa on mikkipolitiikaltaan aivan omaa luokkaansa, kolmikelaisine humbukkereineen (1 kpl) ja muutenkin vekkuli.
hjukke
10.01.2004 21:30:17 (muokattu 10.01.2004 21:30:26)

empä tiedä.. mulla studio.. ja juuri tuossa viime kesänä
vaihdoin Standard:in tähän studio malliin kun mielestäni
tämä _on_ parempi kuin standard:i jotenkin helppo
soittoisempi ja paaaaljon kevyempi.. muutenkin kaikella
tavalla miellyttävämpi kuin standard.
ulkonäöllisestikkin :)

Miten on, onko soundieroja ja mihin suuntaan?
"- munakennot on huumorihommaa"
Juzzu
11.01.2004 20:02:48
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
kalkkuna
11.01.2004 20:04:13
Siinä Sonexia, jos jota kuta himottaa
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=2372323752&category=46648

Ei p*rkele
sihvoh
13.01.2004 21:38:48
Löytyyhän tollanen Sonex lähempääkin:

http://www.soitin-huttunen.com/uploads/sonex.jpg

Onkos kukaan kokeillut moista, vai tuomitaanko tuo keppi huonoksi kokeilematta ?
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
skebajaba
14.01.2004 12:07:15
Löytyyhän tollanen Sonex lähempääkin:

http://www.soitin-huttunen.com/uploads/sonex.jpg

Onkos kukaan kokeillut moista, vai tuomitaanko tuo keppi huonoksi kokeilematta ?

meinasin kokeilla ku olin huttusella, mut en ainakaan usko että mikään super hyvä keppi ois...tai mistä sitä tietää jos se sattuu just omaan käteen ja korvaan olemaan juuri "se" keppi...niin-no-no-niin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)