Aihe: Premier Resonator?
1 2 3
Shitmanek
27.05.2007 21:58:51
Onko kukaan löytänyt netistä Premierin katalogeja, ois kiva kuolailla noita resonaattoreita sieltä kun pääsen noihin käsiksi vasta torstaina....?

http://drumarchive.com/Premier/

Koetapa tuolta, Signioista tietoa etsiessäni löysin tuolta pari luetteloa.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Niq
27.05.2007 22:28:03

http://drumarchive.com/Premier/

Koetapa tuolta, Signioista tietoa etsiessäni löysin tuolta pari luetteloa.

Loistavaa, sieltähän löyty just se mitä haettiinkin. Skannatukin tarpeeksi isolle resoluutiolle että pystyi zoomaamaan ja kuolaamaan yksityiskohtia. :)

Toi vähän hämmästytti, että noissakin on valuvanteet. Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Rockster
27.05.2007 22:37:33
Noni. Nyt nää kiertopalkinnot ois tulossa Rocksteriltä mulle.

Kyllä kyllä. Vielä kun joku ostaa nuo Tamat pois, niin pääsen toteuttamaan tämän yllätykseni :)

Ostakaa loistosetti pois...
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Rockster
27.05.2007 22:39:28
Toi vähän hämmästytti, että noissakin on valuvanteet. Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä.

Ja on muuten komiammat nuo valuvanteet kuin 90-luvun ja sitä uudemmat :)
"Myynnissä Tama Granstar miesten setti. 24,13,15 kokoonpanolla. Laita privaa jos kinnostaa ja katso torilta ilmoitus..."
fox
28.05.2007 01:16:22

Loistavaa, sieltähän löyty just se mitä haettiinkin. Skannatukin tarpeeksi isolle resoluutiolle että pystyi zoomaamaan ja kuolaamaan yksityiskohtia. :)

Mulla on 70-luvun B 303, valuvanteilla... ;) (ostettu toukokuussa -72)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)