Aihe: Myspace
1
tibe
28.05.2007 10:00:15
Ajattelin kysäistä tässä, että mitenkäs noita myspace sivuja oikein muokkaillaan mukavamman näköisiksi? Eräässä viimeaikaisessa viestiketjussa monet vaihtelevat myspace-osoitteita, joista osa on aika hienosti tehtyjä. Itsekin kävin sivun avaamassa, mutten osaa tehdä sille oikein mitään..
Johnny Buzz
28.05.2007 10:14:59

Itse käytin tätä: http://www.killerkiwi.net/

Tuo oli helppo käyttää ja siinä on esikatselukuva koko ajan käytössä.
Soulstab live 1.6. Club Hasselhoff @ Liberté, Helsinki w/ the Bluestation, Danny Lips. Club Hasselhoffin 1-vuotissynttärit!
www.soulstab.com
T.Nick
28.05.2007 11:40:07
Nyt kun näin kerran oikein ollaan bassottelun ytimessä, niin kysyisin samaan hengenvetoon, että mitä pitää tehdä, kun olen aloittamassa suihkulähteen rakentamisen, mutta viereisessä puussa on lintu pesimässä? Pitääkö odottaa, että tulee syksy ja poikaset lentävät pois pesästään?
Tosimies ei välitä
Karlsson
28.05.2007 11:40:40
Nyt kun näin kerran oikein ollaan bassottelun ytimessä, niin kysyisin samaan hengenvetoon, että mitä pitää tehdä, kun olen aloittamassa suihkulähteen rakentamisen, mutta viereisessä puussa on lintu pesimässä? Pitääkö odottaa, että tulee syksy ja poikaset lentävät pois pesästään?

Tosimies ei välitä.
Mullon kamat.
absqua
28.05.2007 11:54:30

Pitää. Lisäksi lähteen käyttöä kesäisin tulee välttää muutenkin jos lähistöllä on lintuja tai puita. Suosittelen juomaan nekin rahat.

Oliko pointtina sulla nyt vittuilla siitä ettei myspace-kysymys kuulu tälle palstalle vai mistä on kyse?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
2541
28.05.2007 15:18:40

Itse editoin tällä:
http://www.strikefile.com/myspace/

Tarpeek yksinkertain minulle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)