Aihe: Löysin unelmieni kitaran, mikä malli?
1 2
KurtCobain
27.05.2007 13:33:19 (muokattu 27.05.2007 13:34:07)
Joo eli olin tuolla tampereen vertikalissa testailemassa cube 20x comboo, ja myyjä laitto mulle sellasen kitaran minkä lavassa luki maveric tai mavric vai mikä se merkki ny oli? Nii tuolla sit siinä soittelin, ja se kitara oli oikeesti ihan uskomaton. sopi käteen ku unelma, soi niin kauniisti niillä nakki hevi saundeilla, rokki saundeilla kuin clean saundeilla. Sit siinä olin testaukset tehny ja menin sinne kassalle ostamaan plektroja, kun eihän mulla oikeeesti ees ollu rahaa koko vahvariin :D niin siinä kun olin ostanu sellasia tarjous plaktronja, joita 20 kpl 5e (Menkää tampereen vertikaaliin, jos haluatte halpoja plektroja ;D). Niin siinä piruuttani kysyin et mikä toi kitara oli millä soitin, nii se sano et maveric tai mavric (en muista miten kitjotetaan). Ja hintaa oli 1300e. Sen takia se varmaan olikin hyvä, mutta myyjä sano siinä plektroja ostellessa "Mennääs kokeileen tota comboo kunnon volyymeilla" niin siinä menin ja otin sellasen mavericin hevimmän kepin, mis oli 24 fret ja ohuempi kaula ja hintaa 1200e. tatsi ei ollu läheskään samaa luokka mikä siinä toisessa :) sit otin sen toisen millä olin soittanu, ja siinä myyjä pisti volyymit täysille, ja olihan siinä korvat mennä :D Niin nyt kysynkin et mikä se kitara oli millä soitin? se merkki oli se maveric tai marvic. sit se oli sellanen harmaa, ehkä vähän les paulin muotonen, mutta ei ihan. siin oli kiintee talla, ja 2 humbuuker mikkiä. Mikä malli?
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
oiva tumpeloinen
27.05.2007 13:36:18
http://www.maverickguitars.co.uk/

Kaivele sieltä, josko löytyisi.
ilopertti
27.05.2007 13:36:26

"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
Tietysti Pauligin
27.05.2007 13:36:40
Maverick ainakin se merkki.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
KurtCobain
27.05.2007 13:39:02
Olisko Maverick G1

http://www.musicianshop.com/Maveric … _Electric_Guitar_Natural_Korina.htm

-alppu

Juu, tuo se on :) suosittelen kyl sen ostaa jos rahaa löytyy.
KUNU
27.05.2007 17:51:36 (muokattu 27.05.2007 17:52:03)
sit otin sen toisen millä olin soittanu, ja siinä myyjä pisti volyymit täysille, ja olihan siinä korvat mennä :D

Ihanaa, päivän naurut taas naurettu.

Ite en ole koskaan Maverickin kitaroilla soittanut, mutta vaikuttavat aivan asiallisilta näin netistä selaillessa. Jos tykkäät ja rahaa löytyy niin ei muuta kuin ostamaan.
pulliha
27.05.2007 18:37:33
joo oon itte kans kokeillu yhtä ton merkkistä ja ihmeen hyvä kitaroita vaikkei ehkä oo mikään kuuluisin, ainakaa mää en oo nähny ;)
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
KurtCobain
27.05.2007 19:20:35
Ihanaa, päivän naurut taas naurettu.

Mitäs hauskaa tos oli :D
WinterMad
27.05.2007 20:27:34
Rolandin Cube20:sta lähtee varmasti sen verran volaa että korvat menee. *tähän hymiö*
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä.
KurtCobain
27.05.2007 20:36:29 (muokattu 27.05.2007 20:39:56)
Rolandin Cube20:sta lähtee varmasti sen verran volaa että korvat menee. *tähän hymiö*

Jaa tuota tarkoititte :D oikeesti kyllä siitä lähtee ääntä. menkää kokeileen musaliikkeeseen ja laittakaa volymet täysille. kyllä huomaatte :)

Edit: Aluks mää siis kysyin et onko teil cube 60 kitara comboo ja niil ei ollu. Se myyjä sano et siitä 20w cubel ei jää rumpujen varjoon. aluks mää vaan nauroin sille mut en kyllä sen jälkeen ku laitto ne volymett täysille :)
PLing
27.05.2007 20:40:40

Aika varmasti meikäläisellä alkais korvia särkemään jos täysillä huutavan cuben vieressä istuskelisin, toi Microcuben 2W:kin on jo vähän liikaa kerrostalosoitteluun.
Doh, nakki.
JUKE73
27.05.2007 21:02:40
Roland Cube 60wattisen laatikossahan lukee "The worlds loudest cube amp" :D
Viikate rocks!!!!
KUNU
27.05.2007 21:04:31
Jaa tuota tarkoititte :D oikeesti kyllä siitä lähtee ääntä. menkää kokeileen musaliikkeeseen ja laittakaa volymet täysille. kyllä huomaatte :)

Edit: Aluks mää siis kysyin et onko teil cube 60 kitara comboo ja niil ei ollu. Se myyjä sano et siitä 20w cubel ei jää rumpujen varjoon. aluks mää vaan nauroin sille mut en kyllä sen jälkeen ku laitto ne volymett täysille :)

Ei niitä volumeja ole tosiaankaan tarkoitus laittaa täysille. Täysille laittaessa usein puuroutuu saundi pahastikkin. Rohkenen väittää, että 20 wattinen trankku jää jalkoihin äänekkään rumpalin vieressä järkevällä volumella(lue= ei täysillä, vaan saundi vielä hyvänä, eikä puurona).
JUKE73
27.05.2007 21:09:22
Ei kannatakaan laittaa täysille ikinä voluumia. Siinä menee kovaääninen ja kuulo paskaks.
Viikate rocks!!!!
Tympee Huttunen
27.05.2007 21:20:24
Ei kannatakaan laittaa täysille ikinä voluumia. Siinä menee kovaääninen ja kuulo paskaks.

Mulla tuli tästä mieleen, etten ikinä ole pitänyt mitään vahvistinta ihan täysillä, koska pelkään niiden hajoavan. Yhden stereovahvarin olen kyllä kerran kyykyttänyt huudattamalla. Miksi vahvistimista tehdään sellaisia, etteivät ne kestä täysillä soittoa? Miksei vahvistimia ole rakennettu niin pomminvarmoiksi, ettei potikoita kääntelemällä voi niitä hajottaa? Vai onko jotkut sellaisia?
MetalMancer
27.05.2007 22:54:00
Cube 60 kyllä hakkaa useimmat vahvarit jo pelkällä äänenlaadulla :D
Volaa kyllä lähtee..
Muutenkin hyvä combo.
Forgot my attitude?
Numb
28.05.2007 06:51:13

Mulla tuli tästä mieleen, etten ikinä ole pitänyt mitään vahvistinta ihan täysillä, koska pelkään niiden hajoavan. Yhden stereovahvarin olen kyllä kerran kyykyttänyt huudattamalla. Miksi vahvistimista tehdään sellaisia, etteivät ne kestä täysillä soittoa? Miksei vahvistimia ole rakennettu niin pomminvarmoiksi, ettei potikoita kääntelemällä voi niitä hajottaa? Vai onko jotkut sellaisia?

Tjah... Kyllä minä olen kaikilla kitaravahvistimillani (paitsi Microcubella) jossain vaiheessa vetänyt potikat kaakossa, eikä yksikään niistä ole siitä rikki mennyt. Sen 100W:n jäljiltä khyllä korvat soivat...
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
JCM
28.05.2007 07:39:35

Mitäs hauskaa tos oli :D

Ei siinä varmaan mitään hauskaa ollut, mikäli metsästit kovaäänisintä vahvistinta minkä voi löytää:) ..vai etsitkö kovaäänisintä kitaraa;)

Maverick, eipä tosiaan ole noista kokemuksia. Pitäisi varmaan joskus tutustua.
Jesmies
28.05.2007 10:03:05
Mulla on yleensä masterit 1.5-3 asennossa kun bändikämpillä soitetaan.

Riippuu niin paljon vahvistimesta, tietysti joku vinkutrankku pitää vääntää täysille joka jää kovakätisemmän rumpalin jalkoihin.. siitä taas on nautinto kaukana kun soittaa.

Nyt menee ihan off-topiciksi, mutta ei vaffareita kai ole tehty täysillä soitettaviksi.

Jeah. Itselläni trankku/hybridivehkeillä soittaessa 4x12 -kaapilla volat oli apauttirallaa 6-7/10, nyt 120W putkinupilla ei kyllä yli kolmosen tarvi mennä bändisoitossakaan.

-offtopikloppuitähän-

.
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)