Deino 27.05.2007 18:14:13 | |
---|
Ehkäpä parasta Twin Peaksia tähän mennessä eiliset jaksot. |
Ehkäpä parasta Twin Peaksia tähän mennessä eiliset jaksot. Tänään toivottavasti paranee. Up The Irons! |
dixi19 27.05.2007 22:30:30 | |
---|
Toivottavasti nyt nää kaks viimistä jaksoa on kovia. Yleensä on muuten ollu tylsiä jaksoja,mutta sitten lopussa vasta alkaa tapahtumaan. Kuten nyt esim. tää viimeksi tullut jakso. Melkein uskaltaisin väittää, että viimeinen jakso on koko sarjan paras. anomus.com |
NHR 28.05.2007 01:20:43 | |
---|
Melkein uskaltaisin väittää, että viimeinen jakso on koko sarjan paras. Aika kehno loppu mun mielestä, vaikkei mikään onnellinen holivuudiloppu ollukaan. Ne sekoilut siellä punasten verhojen seassa näytti aika "halvoilta" tai "helpoilta" tai mikä se oikee sana nyt sit taas oliskaan; kirkumista ja valojen vilkutusta pelotteluks ja vilimiä aina välillä takaperin, ni hyvä tulee... tai sit ei. Vihaan tommosta vilkkuvaa kuvaa, tulee silmät kipeeks ja pää vaan siitä... Pitää varmaan vielä netistä jostain ettiä "virallinen" selostus tosta lopusta, sen verran jäi kuitenki häiritteen. Kuoliko se oikee Cooperi sinne verhomestaan, vai asettuko se Bob vaan sen ruumiiseen, vai... Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
dixi19 28.05.2007 01:31:57 | |
---|
Kuoliko se oikee Cooperi sinne verhomestaan, vai asettuko se Bob vaan sen ruumiiseen, vai... Oikea Cooper jäi Mustaan kiltaan vangiksi, kun doppelganger-Cooper mellastaa normaalissa maailmassa. Kannattaa katsoa vielä leffa Tuli kulje kanssani, siinä perehdytään hommaan vähän lisää. anomus.com |
NHR 28.05.2007 01:54:02 | |
---|
Kannattaa katsoa vielä leffa Tuli kulje kanssani, siinä perehdytään hommaan vähän lisää. Joo, tota en oo tainnu nähdäkään, tai en ainakaan nyt just muista. Lukemani perusteella kuvittelin sen käsittelevän lähinnä Lauran viimisiä elonpäiviä, mut jos siinä kerta jotain Cooper-juttuakin on, niin... Enkä kyllä kovin montaa jaksoa tätä toista kautta tullu seuranneekskaan, että siinä varmaan ainaki osasyy siihen miks ei oikeen toi loppukaan jaksanu säväyttää. Mut menihän siinä lähes kaikki mahdollinen ihan päin helvettiä, mikä on tietty aina positiivista. Onnelliset loput kun tuppaa yleensä oleen ihan suolesta. ;) Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Klassikko 28.05.2007 08:33:07 | |
---|
Aijjai, ja mitenhän ens jaksossa käy? Ensimmäistä kertaa Twin Peaksin läpi katsoneena, täydellisin näkemäni sarja mun makuuni, mutta helppo myös ymmärtää niitä, joille ei 100% uppoa. "I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth) |
-Aleksi- 28.05.2007 08:41:32 | |
---|
Aijjai, ja mitenhän ens jaksossa käy? Ei taida käydä mitenkään enää.. |
Mimi 28.05.2007 09:09:52 | |
---|
Täh. Tuohonko se sitten loppui? Torkuin taas puolet noista kahdesta jaksosta, enkä tajunnu lopuista puolesta mittään. |
-Cale 28.05.2007 11:40:48 | |
---|
Jäipä lähes kaikki 2. tuotantokauden jaksot näkemättä, niinkuin nämä viimeisetkin. Noh, täytyy ostaa jos löytyy jotain dvd-boxeja tms. |
petrutsi 28.05.2007 12:03:42 | |
---|
Jäipä lähes kaikki 2. tuotantokauden jaksot näkemättä, niinkuin nämä viimeisetkin. Noh, täytyy ostaa jos löytyy jotain dvd-boxeja tms. Kannattaa ne dvd-boksit ostaa muutenkin. Telkusta tulleissa jaksoissa se laatu on alkuperäsissä kantimissaan, dvd:llä kuva on noin miljoona kertaa tarkempaa ja parempaa. My balls and the end of humanity..how the hell are they related?! |
Kabanossi 28.05.2007 12:30:41 (muokattu 28.05.2007 12:34:04) | |
---|
Oli kyllä aivan parhautta tuo eilinen jakso. Olen katsonut koko sarjan joka kerta, kun se on televisiosta tullut ja vieläkin eilinen päätösjakso sai meikäläisen pulssin hakkaamaan loppua kohden oikein kunnolla. Tämä päätösjakso ja se missä Lauran murhaaja selviää ovat koko sarjan parhaimpia. Lostissa on ollut vähän samaa tunnetta, mutta kyllä tämä on kuitenkin niin ahdistavaa, ettei mikään muu yllä samalle tasolle. Minä pidän. Sanokaa mitä sanotte. Loistava loppu Cooper: "How's Annie? How's Annie? How's Annie?" Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
JohnJ 28.05.2007 12:36:56 (muokattu 28.05.2007 12:41:09) | |
---|
Olen katsonut koko sarjan joka kerta, kun se on televisiosta tullut ja vieläkin eilinen päätösjakso sai meikäläisen pulssin hakkaamaan loppua kohden oikein kunnolla. Tämä päätösjakso ja se missä Lauran murhaaja selviää ovat koko sarjan parhaimpia. Samaa mieltä. Ekan kerran ku sarja esitettiin, olin kai jotain 13 ja kyllähän sitä sillon aika löysät housussa katteli. Mutta on siinä edelleen tehoa, koska ei tunnelma perustu mihinkään efekteihin, jotka on jo ehtineet vanhentua nykytekniikkaan verrattuna. Nyt kun vielä kattoo ton Fire walk with me-leffan tähän perään niin siinä lienee tarpeeksi Twin Peaksia taas vähäksi aikaa. Doppelganger! Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
jigsore 28.05.2007 12:39:36 | |
---|
Loistava loppu Cooper: "How's Annie? How's Annie? How's Annie?" Eittämättä aika hyytävä lopetus, jaksaa säväyttää joka kerta. Kylmät väreet tuli nytkin tuosta quotesta! |
-Cale 28.05.2007 12:54:51 (muokattu 28.05.2007 12:55:25) | |
---|
|
Kabanossi 28.05.2007 13:18:55 | |
---|
Yksi asia muuten mitä olen miettinyt on se, että mitä se käden vapiseminen oli, jota esiintyi Cooperilla, Petellä ja olikos se sillä yhdellä kahvilan asiakkaalla? Taisi liittyä siihen Bobin ilmestymiseen siellä metsässä. Näin ainakin ymmärsin. Ja kukas se tälläinen henkilö on? Meni kyllä ihan ohi. Luultavasti ainakin jotain sukujuurta suomessa ;) Nimimerkillä melkein sukua julkkikselle. http://www.imdb.com/name/nm0441116/Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
Bonesaw 28.05.2007 13:28:58 (muokattu 28.05.2007 13:47:14) | |
---|
Noi Black Lodge kohtaukset oli kyllä vedetty todella pitkiksi. Siinä unessa toi Black Lodge oli hienomman näköinen,paljon tummempi. Musta toi toiseksi viimeinen jakso oli todella kova ja löi hirveät odotukset finaalijaksoon. Viiminen jakso oli toki hyvä,mutta jokin jäi uupumaan. Lopullinen ratkaisu oli hyvä. Ei mitään onnellista loppua vaan suoraan märkä rätti naamalle. Joo'o |
JohnJ 28.05.2007 14:03:54 | |
---|
Yksi asia muuten mitä olen miettinyt on se, että mitä se käden vapiseminen oli, jota esiintyi Cooperilla, Petellä ja olikos se sillä yhdellä kahvilan asiakkaalla? Taisi liittyä siihen Bobin ilmestymiseen siellä metsässä. Näin ainakin ymmärsin. Tätä muuten ihmettelin itsekin, enkä keksinyt selitystä. Täytyy vielä antaa erikoismaininta Majuri Briggsin sekoiluille. Oli suhteellisen huvittavaa, kun sarjan asiallisin hahmo alkaa höpöttelemään sekavia. "Romanian kuningas ei päässyt tulemaan..." Metal meets the bone!
MV 28.05.2007 14:08:48 | |
---|
Alko naurattamaan toi Benin "paskaisuus" Omistaa bordellin ja pistelee työntekijöitä mukaan lukien Laura, on Donnan isä, talouskusetuksia ja mitä lie. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
JohnJ 28.05.2007 14:12:50 | |
---|
Metal meets the bone!