Aihe: Jotain pientä hauskaa ja halpaa thomannilta
1 2
askomiko
08.01.2004 16:58:14
Oisit tilannu kieliä 20 settiä. Kuitenkni maksaavat puolet mitä täällä, ja aina menee.
Myytävänä pari kitaraa ja Orange Ad30? Myykääs joku mulle 4x12" greenbackeillä.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Prowleri
08.01.2004 17:31:51
musik-produktiv.de markkinoi tuossa joulun alla Jim Beam -roudauskeissiä, siis vastaavaa kuin tuollainen tupakkakeissi mutta lekanmuotoisella vaahtomuovisisustuksella ja pullollisella Jimiä. Muistaakseni hintakaan ei ollut paha, olikohan 50e ja puteli sisältyi kauppaan.
Hähähä. -Jami
rap1ds
08.01.2004 17:40:56
Niin pitäis saada joku laukku. katoin noita roudas caseja mutta ne maksaa lähemmäs 100€.

Itselläni on juuri rakenteilla. Rautakaupassa myydään tollasta työkalusalkkua 43cm x 31cm hintaan 25e ja itse sain tingittyä alle 20e. Siitä vaan modailee takasaranat irti, korottaa vähän pohjaa ja pedaalit kiinni ja siinä! Tällänen salkku sopii hyvin pedalboardiksi, mut vähän hepponen tää taitaa olla. Roudautessa pitää olla varovainen ettei pohja ja seinät hajoo. Saas nähä miten kestää ku laitan efektit sisää. Meinaan yksistään tollanen cry baby painaa ku tiiliskivi.
Makkara on murha! -hjukke
Juzzu
08.01.2004 18:48:16
Hihnalukot Tuomaksella 6.50,- /pari. Niitä tarpeeseen ja vähän enemmänkin mukaan.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Invader
08.01.2004 19:13:48

-2kpl 11-setin kieliä

Hei eiks noi oo turhan ohuet kielet? ;PP
Sammakko
08.01.2004 20:15:20

Hei eiks noi oo turhan ohuet kielet? ;PP

Ei. Just sopivia. Paksummilla soittaisin mielelläni (soitettavuus. aikoinaan käytin 13 settiä) mutta soundi tulee sitten liian munakkaaks. Hyvä saundi on munaton. Semmosta "kitararääpäle" kitarointia minä harrastan. Niinkuin olen aiemmin hokenut saundin tulee olla kuin munakarva - ohut ja epäpuhdas.. :)
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
PolkaTulk
08.01.2004 20:51:18
Hihnalukot Tuomaksella 6.50,- /pari. Niitä tarpeeseen ja vähän enemmänkin mukaan.

hähhähhää!!!Voi tehä ite!D+I+Y!!!
hihnatappiin laitettava osa pois saksilla,naps.
Sitten hihnatapin ruuvi hihnasta läpi,vähän löystyy mutta päivittäisellä soittamisella viikon välein kiristettävä.
Taian ittekki perua tilauksen ja tilata paskaa ja ostaa käytetyt rummut...
Now baby taste some King´s Row...
MattiAuer
08.01.2004 22:21:18

no eikö se oo sama tehä ite, ku tulee varmasti kestävempi ja 99% halvempi..

Katoppakö se riippuu se hinta siitä, mitä normaalisti tienaa työtunnista. Ja sitten voi miettiä, haluaako käyttää vapaa-aikansa musisointiin vai erilaisten laatikoiden rakenteluun.
"Uniikki unikorni olikin korni koni"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)