plikk 27.05.2007 19:39:34 | |
---|
|
Aikas... mitäs sanoisin.. Rockin näköne skitta :D, vois ostaa kans jonku halvan bentonin t-kaupasta ja kokeilla kans jtn. tollasta :) Basso se mukava soitin! |
rosberg 29.05.2007 21:41:24 | |
---|
Mites jos vanhoista Jalluista laittais ne kuvat? myynnissä ibanez arx-300!
ostetaan gibson explorer!!! |
Hannu H. 02.06.2007 01:00:44 | |
---|
Mites jos vanhoista Jalluista laittais ne kuvat? Jallupullon etiketeillä päälystäis koko kitaran. Ois komia :) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Puavali 02.06.2007 19:57:21 | |
---|
Jallupullon etiketeillä päälystäis koko kitaran. Ois komia :) Tulis hintoihinsa, näin raittiilla kaverilla. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
teino 04.06.2007 19:48:27 | |
---|
Mitenkäs kun tuolla Erikeepperillä liimailee, niin kannattaanko sitä ohentaa esim. vedellä, vai levitelläänkö sitä vaan suoraan paperille? Entäs sitten kuivuminen? Miten taataan, ettei kuva rypisty liiman kuivuessa? Kiinnostaa tietää, kun olis itelläkin semmonen projekti mielessä, mihin tämä olis just loistava tekniikka. Akku irti! |
plikk 06.06.2007 17:11:11 | |
---|
Mitenkäs kun tuolla Erikeepperillä liimailee, niin kannattaanko sitä ohentaa esim. vedellä, vai levitelläänkö sitä vaan suoraan paperille? Olisi ehkä kannattanut erikeepperiä ohennella, oli aika hankalaa levitellä. Entäs sitten kuivuminen? Miten taataan, ettei kuva rypisty liiman kuivuessa? Kiinnostaa tietää, kun olis itelläkin semmonen projekti mielessä, mihin tämä olis just loistava tekniikka. Ei nuo kuvat mihinkään rypistyneet. Hyvin pysyy pinnassa. Isompia kuvia on hankala saada tasaisesti kitaran pintaan mutta jos siinä onnistuu niin ei ryppyjä pitäisi tulla. Pitäisi päästä lakkailemaan. ulkona tuulee liikaa ja sisällä ei ole tilaa. |
Elbura 20.06.2007 03:15:33 | |
---|
Mites tuon maalin vedit? Hioit lakat pois, ja sitten spraylla? Minkäslaista jälkeä tulis, jos hiois lakat pois ja vetelis pensselillä ja siitä sitten hioisi(jos tarvetta) rosot pois? |
Puavali 20.06.2007 07:47:59 | |
---|
...Entäs sitten kuivuminen? Miten taataan, ettei kuva rypisty liiman kuivuessa?... Liimassa oleva vesi kostuttaa paperin liiman levityksen jälkeen ja paperi turpoaa, ja jos kuvan sitten saa sileänä levitettyä ja liimattua, niin kuivuessaan paperi pyrkii kutistumaan => kuvat pysyvät sileänä. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
plikk 20.06.2007 18:11:35 | |
---|
Mites tuon maalin vedit? Hioit lakat pois, ja sitten spraylla? Minkäslaista jälkeä tulis, jos hiois lakat pois ja vetelis pensselillä ja siitä sitten hioisi(jos tarvetta) rosot pois? Ensin lakka pois, maalit jätin osaksi jäljelle (reunojen mustat kohdat). Valkeaa maalia spray-purkista reilu kerros. Rosot pois ja hiomalla mustaa näkyviin reunoille. |