PlasmaDemon 08.01.2004 21:12:43 (muokattu 08.01.2004 21:19:51) | |
---|
Niin että onko kellään kokemusta siitä että miten sais V-Ampiresta kunnon hevi soundit aikaseks?? Esim. kuinka paljon gainia? mihkä amp- puoli? ja efektejä? Kertokaa jos tiedätte sillä on toi v-ampire sen verran uus peli ettei jaksa eikä ole ehtinyt vielä joka juttua kokeilla. EDIT: Silti soundin pitäisi kuulostaa pirtsakalta ja paljon kirkkaammalta kun esim. Moonsorrow:illa tai ajattaralla. Luonnehtisin tätä värikästä, kirkasta, mutta silti jotenkin hevimäistä soundia trio niskalaukauksen tai black sabbathin tyyliseksi. "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
Jake24-25 08.01.2004 21:20:53 | |
---|
Niin että onko kellään kokemusta siitä että miten sais V-Ampiresta kunnon hevi soundit aikaseks?? Esim. kuinka paljon gainia? mihkä amp- puoli? ja efektejä? Kertokaa jos tiedätte sillä on toi v-ampire sen verran uus peli ettei jaksa eikä ole ehtinyt vielä joka juttua kokeilla. Minulla on kokemusta hevisoundeista V-Ampista, mutta se on periaatteessa sama laite kuin V-ampire joskin vanhempi versio. Käytin itse Rectified Hi Gain tai Brit Hi Gain-mallinnuksia hevin soittoon. Gainin säädin kybälle ja treblen muistaakseni 9:siin. basson säädin 6:seen ja middlen 6:seen. Itse en käyttänyt Drive-toimintoa, mutta sitä voi käyttää kukin oman maun mukaan antamaan ekstra säröä. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Vilhelmus 08.01.2004 23:40:33 | |
---|
Mulla on V-Amp ykkönen, ja hevit lähtee kun heittää modern hi gain -mallinnuksen, bassoa aika lailla helvettiin, middleä ja trebleä enemmän, kaiutinmallinnukseksi vaikka kasi ja sitten perkeleellinen tatsi (mikä multa toki uupuu,). |
S@mi 09.01.2004 23:22:28 | |
---|
Tässä testasin just eri kaappimallinnuksia Modern Hi gain:illa http://personal.inet.fi/koti/sami_anttila/neulittu.mp3 Säädöt: Drive boost: 1 -> drive: 7,5 treble: 9 middle: 9 bass: 8 Reverb (2) : 3,5 Kaappimallinnukset ekassa kolmessa: 10, 7 ja 3 sitten viimesessä 10 mallinnus ja väänsin lisää drivea 10 ja trebleä tiputin 7 ja bassot 8,5 Vedetty v-ampista suoraan mikseriin ja koneeseen. Kitarana tanglewood strato (halpis strato kopio jos ette tiedä). Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
MALA 10.01.2004 01:37:26 | |
---|
Ootteko muuten säätäny tuota globaalia (siis sitä kaikkiin presetteihin vaikuttavaa) eq:ta? Ite lisäsin muutaman pykälän trebleä ja vedin basson nollille, kun sitä tuntuu lähtevän tosta purkista herkästi liikaa. Selkeni ainakin soundi jonkun verran. |
basson nollille, kun sitä tuntuu lähtevän tosta purkista herkästi liikaa. Selkeni ainakin soundi jonkun verran. Musta kans se pukkaa ihan järkyttävästi bassoa. Ihan siis tosiaankin järkyttävästi. |
S@mi 10.01.2004 09:46:10 | |
---|
Joo tuo basso-politiikka pääs unohtumaan täysin. Omasta mikseristä bassot oon väänne noin -8db ja middleä vähennetty -3db:iin...suunnilleen... Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
PlasmaDemon 10.01.2004 21:51:54 | |
---|
Tässä testasin just eri kaappimallinnuksia Modern Hi gain:illa http://personal.inet.fi/koti/sami_anttila/neulittu.mp3 Säädöt: Drive boost: 1 -> drive: 7,5 treble: 9 middle: 9 bass: 8 Reverb (2) : 3,5 Kaappimallinnukset ekassa kolmessa: 10, 7 ja 3 sitten viimesessä 10 mallinnus ja väänsin lisää drivea 10 ja trebleä tiputin 7 ja bassot 8,5 Vedetty v-ampista suoraan mikseriin ja koneeseen. Kitarana tanglewood strato (halpis strato kopio jos ette tiedä). Mulla on sama kitara itelää toi tanglewood juuri. Mistähän johtuu, ku mullahan on siinä v-ampires tietysti se 2x50 jensenin" 12:nen kovaääninen ja jos bassoo nostaa vähäki yli kahen pykälän nii heti alkaa kajarit heliseen, täriseen ja rämiseen ihan vitusti!!!!! Mistä tuo johtuu???? Vai onko yksinkertaisesti vain liikaa bassoa pelissä???? EDIT: Miten muuten olit vetänyt tota bodomia??? levyn päälle vai??......... "rock-kikjeppi!":
S@mi 10.01.2004 22:47:56 | |
---|
EDIT: Miten muuten olit vetänyt tota bodomia??? levyn päälle vai??......... Opettelin sen pääriffin siitä ja pikasesti väsäsin konerummut ja soitin bassot. Soitettu muuten päin p:tä :D Sanoisin että se kaiuttimien helinä johtuu ihan liiasta bassota. Tuo vamp tuntuu työntävän sitä enemmän kun tarpeeksi kyllä. Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
PlasmaDemon 11.01.2004 13:39:15 | |
---|
Opettelin sen pääriffin siitä ja pikasesti väsäsin konerummut ja soitin bassot. Soitettu muuten päin p:tä :D Sanoisin että se kaiuttimien helinä johtuu ihan liiasta bassota. Tuo vamp tuntuu työntävän sitä enemmän kun tarpeeksi kyllä. hyvinhän tuo meni!!! "rock-kikjeppi!":