Vilhelmus 09.01.2004 01:12:57 | |
---|
Perkule kun pitäis Apinamiestä koveroida ja jouduin sanat blokkaamaan niin mitä sanotaan siinä "mulla on hyvä, mulla on syvä" -kohdassa ja sen jälkeen .. en saa millään selvää. Ullapulla? |
aikavaikea 09.01.2004 07:20:34 | |
---|
Perkule kun pitäis Apinamiestä koveroida ja jouduin sanat blokkaamaan niin mitä sanotaan siinä "mulla on hyvä, mulla on syvä" -kohdassa ja sen jälkeen .. en saa millään selvää. Ullapulla? Eikös se ole jotenkin että "uula on hyvää buula on syvää, uulabuula tekee sen..." Tai jotain sinne päin, näin ulkomuistista. (Apinamiestä ulkomuistista. Apua!) Muista aamuisin herätä,
tehdä hyvin turha työsi.
Kello käy sinun aikaasi,
sinun lyhyttä aikaasi.
(A.W.Y.) |
Tapio79 09.01.2004 10:54:58 | |
---|
Sillä tapaa minäkin olen ko. lyriikan helmen kuullut (eli siis näin: Uula on hyvä, buula on syvä, uulabuula tekee sen). Tosin voin olla vähän hakoteilläkin, harvoinpa tuota kappaletta tulee selvinpäin kuunneltua. =) |
Lilli 09.01.2004 12:43:25 | |
---|
Sillä tapaa minäkin olen ko. lyriikan helmen kuullut (eli siis näin: Uula on hyvä, buula on syvä, uulabuula tekee sen). Tosin voin olla vähän hakoteilläkin, harvoinpa tuota kappaletta tulee selvinpäin kuunneltua. =) Tarkastin sanat keikkakansiostani, noinhan se menee '...uulabuula tekee sen!' Rankaa, tosi rankkaa - muistakaakin coveroida kunnioituksin ! - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Tarkastin sanat keikkakansiostani, noinhan se menee '...uulabuula tekee sen!' Rankaa, tosi rankkaa - muistakaakin coveroida kunnioituksin ! Olrait, ei oo todellista :) Tiedä sitten siitä kunnioituksesta... Kiitos. |
superfly 10.01.2004 12:48:46 | |
---|
Mikä voima saa sinut moisen biisin kimppuun? En minä pystyis nauramatta laulamaan moista :) Harppu on alaston piano |
Vilhelmus 16.01.2004 21:38:07 | |
---|
Mikä voima saa sinut moisen biisin kimppuun? En minä pystyis nauramatta laulamaan moista :) Varmaan juuri se :) |