Aihe: Jaben ”Enkeli taivaan” julkaistu
1 2 3
Jabe
09.01.2004 12:48:49

Ensimmäinen single tulevalta levyltäni on julkaistu. Tämä reipas rockbiisi on nimeltään Enkeli taivaan. Levyllä soittavat mm. Anssi Nykänen, Harri Rantanen ja Pekka Kuorikoski. Minä laulan ja soitan kitaraa, ja biisit ovat minun käsialaani.

Käykäähän nakkamassa toiveita radioasemille. Kokosin sivuilleni linkkejä: http://www.jaakkopesola.com/ToivoJaakonMusiikkia.htm . Radio SuomiPopilla biisi on jo tänään soinutkin (näin ainakin keikkabändini rumpali minulle äsken väitti :-))

Keikkailun tämän oman matskun ja uuden keikkabändin kanssa aloitan tiistaina 3.helmikuuta Juttutuvassa Helsingin Hakaniemessä. Soitto soi klo 21, ja Juttikseen on vapaa pääsy.

Rock’n’roll
Jabe
aikavaikea
09.01.2004 12:49:56
Hianoo! Onnee ja jatkuvuutta.
Muista aamuisin herätä, tehdä hyvin turha työsi. Kello käy sinun aikaasi, sinun lyhyttä aikaasi. (A.W.Y.)
Lennu
09.01.2004 13:01:18

Mahtavuutta!

Muista välillä käydä kuitenkin keikkailun ohessa mnettiäkin moikkaamassa?
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
paavi
09.01.2004 13:15:11
Tosiaan hieno homma. Harmittavasti oon ulkomailla 3.2, Juttutavassa on aina hieno mahdollisuus tsekata bändejä. Harmi, kun sivuillasi ei oo vielä musanäytteitä.
I know the pieces fit
Jabe
09.01.2004 13:16:48

Muista välillä käydä kuitenkin keikkailun ohessa mnettiäkin moikkaamassa?

Joo ... täällä aion roikkua yleisön pyynnöstä huolimatta :-)

En myöskään ole vielä käynyt ottamassa näyttäviä lopareita päiväduunista ("haista sinä pomo paska ...") tai ostanut hulpeaa Mersua velaksi tms. Kaikkee tällaistahan voi harkita, jos radiosoittoa tulee tarpeeksi :-) Mutta m.nettiä en jätä.
Jabe
09.01.2004 13:20:51

Harmittavasti oon ulkomailla 3.2 ..
Toivottavasti tulee pian lisääkin keikkoja. Aloitin yhden ohjelmatoimistonkin kanssa, mutta en oikein tiedä, kuinka innokkaasti siellä mun soolojuttua myydään. Kahtellaan ...

Harmi, kun sivuillasi ei oo vielä musanäytteitä.
"Kuunnellaan sitten radiosta", niinkun äänittäjä Hämis sanoi minulle studiossa, kun pyysin yhdestä soolosta playbackia :-)

(Laitan kyllä jotain mp3siakin, mutta en oo suoraan sanottuna kerinnyt vielä. )
Ossi
09.01.2004 13:45:10

Bravooo.. ja onnea. Täytyykin kampeutua sitten Juttutupaan.

Tyhjänpuhumisen sijaan täällä sentään näemmä joku tekee ja saa jotain ihan valmiiksikin :)
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
musa
09.01.2004 13:51:04
Eläköön! Paljon onnea, Jabe ensimmäisen sinkun julkaisusta. Osaan kuvitella, että nyt on todella hyvät fiilikset ja ennen kaikkea odotukset korkealla :-) Juttutupaan aion tulla musiikkiasi kuuntelemaan. Mukavaa, että soitto alkaa jo yhdeksältä - jaksaa herätä ongelmitta seuraavana aamuna töihin.
superfly
09.01.2004 15:52:31
Aika kovia äijiä soittaa sun levyllä.
Harppu on alaston piano
Fortune
09.01.2004 15:54:52
Aika kovia äijiä soittaa sun levyllä.

Kimpoaako heistä superpallo?

Pitikö tuonne vääntäytyä? Piti kai, jos muuttotouhut on saatu pakettiin jo tuolloin.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
superfly
09.01.2004 15:56:26
Kimpoaako heistä superpallo?

Varmasti kimpoaa. Laitaspas vielä mp3-näytteitä tuonne kotisivulle, niin tiedän vähän millaista musiikkia kävin äänestämässä.
Harppu on alaston piano
anttipoeka
09.01.2004 16:28:50
Mainiota!

Kertokaahan joku ihmeessä jos tulee tietoa milloin olisi mahdollisuus radiosta bongata.
Ihminen kestää kuukaudenkin syömättä, mutta ei viikkoakaan juomatta.
HS
09.01.2004 19:57:57
Terve

Hieno homma!
Pommitin heti muutamaa radioasemaa sähköpostilla; Jaaabe! Jaaabe! Jaaabe!... :)
Jokos levyä saapi tilata?
Errorist
09.01.2004 21:05:28
Hyvä juttu. Onnea!
you are a hippie you smell like skunk i'm your arch-enemy a middle class streetpunk -nofx
Notefix
09.01.2004 22:58:27 (muokattu 10.01.2004 10:39:35)

Onnittelut täältäkin Jabelle, hieno homma! Yritän tulla paikalla juttutupaan. Mukava olis kuulla livenä tuota soittoa!
My name is Baron, Notefix Baron
Hellacopter
10.01.2004 00:31:07
Onnea Jabe!

Ehkä en oo yhtä aktiivinen m.netin käyttäjä, tai tunne sinua henk.koht, saati pääse kuuntelemaan musiikkiasi, mutta on hienoa, että meistä "tavallisista tallaajistakin" joku saa jotain aikaan

Onnea vielä kerran, ilmoittele menestyksestäsi
Jabe
10.01.2004 13:20:32

Kiitos kaikille kannustavista kommenteista!

Joo, kovia jätkiä soittaa levyllä. Olen tosi iloinen ja ylpeä, että sain kaikki nuo pelimannit mukaan. Ja Nykäsen Anssin rumpujensoitto näyttääkin aika pelottavalta :-)

Niin, ja tuota Enkeli taivaan -sinkkua ei voi ostaa mistään. Se on yhden biisin promosinkku, jota on lähetetty radioille ja lehdille. Ja ainakin Radio Suomessa se on jo soinutkin. Toivottavasti ensi viikolla muillakin asemilla. Myöhemmin tänä vuonna ilmestyy levy myyntiin.
Rikke
10.01.2004 13:37:26
Onnea ja menestystä täältäkin! Kävin toivomassa biisiäsi, toivottavasti kuulen sen joskus radiosta.
Emmekö elämöikkään eläimen elimistössä?
Jabe
19.01.2004 20:30:44

Terse. Sellasta vaan tulin tähän kertomaan, että teen muutamia radiopromoja tällä viikolla. Siis semmoisia haastatteluja, jossa multa kysellään jotain uuteen levyyn liittyvää, ja soitetaan tuo Enkeli taivaan -biisi. Käyn ainakin Pohjanmaalla Radio Seinäjoen ja Radio Vaasan haastateltavana, ja takaisintullessa Lahdessa Radio 99'n tentattavana. Muitakin radiovierailuja tulee, jahka saan jotain järkeviä reissuja mahtumaan aikatauluun (edestakaisin ei kannata ajaa jonnekin 300 km päähän yhteen haastatteluun ...). Ainakin Salon ja Turun seutu on suunnitelmissa.

Tarkempia lähetysaikoja en tiedä, osa haastatteluista varmaan nauhoitetaan, ja lähetetään myöhemmin. Mutta to - pe olen reissussa, joten silloin tai pian sen jälkeen voi ainakin Pohjanmaalla ja Lahden seudulla kuulla Enkeliä radiosta. Virittäytykää taajuuksille.

t.Jabe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)