randy 12.12.2003 15:23:23 (muokattu 12.12.2003 15:24:39) | |
---|
Joskus venyny 12 tuntiin. Soitan aina kun haluttaa soittaa, ja mulla haluttaa soittaa aina kun mahdollista :) sanotaan nyt että 0-8h päivässä. Ja vielä Eddie Van Halenia siteeraten, aina kun en soita ajattelen kaikenlaisia soittojuttuja. Lumiukolla on valkonen perse. |
Ze Kink 30.12.2003 17:41:47 (muokattu 30.12.2003 17:42:16) | |
---|
No mulla menee sellanen 1h-8h... Joskus tosin soitan vain jotain 10 minuuttia, mutta koitan aina soittaa paljon vaikka maistuisikin puulta hinkata kaikennäköisiä tekniikkaharjoituksia.. EDIT: Ja niin tietysti jos ei ole esim. mökillä skittaa mukana niin silloin 0h. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Eddie 30.12.2003 17:45:01 | |
---|
Noin 0-5 tuntia päivässä. Tänään vaan tunti, vaikka ois aikaa reenata vaikka kuinka paljon kun on loma. Aina ei tosin huvita reenata. UP THE IRONS |
Väinämöinen 01.01.2004 20:52:08 | |
---|
luulisinpa, että 0-4h. Naiset edustavat kauneuden voittoa älystä, miehet älyn voittoa moraalista (Dorian Grayn muotokuva, Oscar Wilde) |
Heavymies 03.01.2004 20:33:15 | |
---|
Ainaki tunti päivässä. Joskus käy sillai ettei päivän aikana mitään muuta teekkään ku soita, syö ja käy paskalla. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
zorro 08.01.2004 23:16:36 | |
---|
miten on.. Mulla on pari toveria jotka on soittanu kitaraa parikin vuotta vähemmän kun minä, ja niillä on sellanen asenne ja motivaatio siihen hommaan että on pakko päässä mahollisimman nopeasti mahollisimman nopeaksi kitaristiksi. Joten nämä aina koulusta päästyään soittaa kitaraa ja laittaa illalla nukkumaan! Eli koko päivän vaan harjottelee tekniikkaharjotuksia summuita. ekana: Mistä helvetistä se motiveissöni siihen tulee?? Eikö näillä tiluhevi-miehillä ole muuta elämää? Onko täälä m-netissä sellasia? OSTETAAN: Digitech WH1 |
randy 09.01.2004 13:03:45 | |
---|
ekana: Mistä helvetistä se motiveissöni siihen tulee?? Eikö näillä tiluhevi-miehillä ole muuta elämää? Onko täälä m-netissä sellasia? On tullut joskus harrastettua tuota hirveetä treenaus/nopeasti tiluttajaksi juttuja. Onneksi hevi ja tilulilut on nyt mennyttä ... Hyvää tatsia ei treenaamalla saa, sen saa pitkästä ja monipuolisesta soittokokemuksesta, tähän pyrin minä. Lumiukolla on valkonen perse. |
Ze Kink 09.01.2004 17:29:53 | |
---|
Joskus käy sillai ettei päivän aikana mitään muuta teekkään ku soita, syö ja käy paskalla. Tuohon kun lisäät mnetissä käynnin, niin alkaa muistuttamaan mun viikonloppuja.. En kyllä ihan aina tee ihan noin, mutta noin käy vähän väliä. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Ze Kink 09.01.2004 17:35:07 | |
---|
ekana: Mistä helvetistä se motiveissöni siihen tulee?? En mä tiedä, mulla on vaan sellanen kummallinen juttu, että on aina kotiin tullessa pakko poimia kitara käteen ja alkaa soittamaan. Tulee sitä varmaan niin ikävä koulussa. Kyllä mä kuitenkin aina joka päivä m.netissä ja kerran viikossa klassisen kitaran + teorian tunneilla käyn. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
kauheata toi harjottelemine, ku jos soittaa niin kauan, kuin jaksaa ja haluaa niin saa jännetuppi tulehduksen ja kuitenki oppii tosi paljon. ainakin jos soittaa kaikkia harjotuksia ja erilaisia biisejä. Mut sit jos soittaa liian vähän niin ei opi mitään ja on tylsää, mut ei saa mitään jännetuppi tulehdusta ja kerkeää katsoa televisiota ja voi tehdä kaikkea muuta.oiskoha 2-3 tuntia sopiva treeni aika. Ja miks se norjalainen tilulilu sankari ei oo saanu sitä jännetuppi tulehdusta vaikka se ei tee muuta kuin soita ja nuku. epistä. Muuten missä kohti se jännetuppi tarkalleen on? Vau, kirjotin tosi paljo kaikkee sellasta mistä te ette pidä tai ette jaksa lukea! :) |
Leatherman 10.01.2004 14:13:48 | |
---|
Mua, jotenkin huvitti lukee tätä. Jos jotkut tosiaan treenaa sen 8h joka päivä, ni mahtaa olla ihme luusereita, kun ei viel tuolla maailmalla sitten soittele. Ite treenailen sellaset pari tuntia päivässä ja tässä kehitytään pikkuhiljaa.. vai onko se 8h treeni sitten lähinnä jotain jammailua, vai? Tää sälli on nero..
Terv: itse
Tapio Taappanen |
ten 11.01.2004 18:19:39 | |
---|
Kolme kertaa viikossa on kahen bändin treenit, eli yhteensä kuus kertaa bänditreenit + 1-2 tuntia kotona päivittäin. :) Siltikin oon kyllä ihan onneton tumpelo! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
orpopiru 14.01.2004 12:00:54 | |
---|
Yleensä 15-45 minsaa, viikonloppuisin ehkä 1-2h per pv. Is that the stars in the sky,
or is it rain fallin down? |
kiva 16.01.2004 20:03:57 | |
---|
Arkisin 0-1h, ja viikonloppuisin saatan treenata parikin tuntia. |
sikanaama 16.01.2004 23:14:16 | |
---|
Arkisin 1-4 tuntia ja viikonloppuisin ehkä tunti. En treenaa, kuhan soittelen vaan. Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa. |
MV 20.01.2004 16:12:43 | |
---|
npoin kaks tuntii per päivä. |
huru_ukko 21.01.2004 15:56:11 | |
---|
No johan porukka treenaa... tulee joo mieleen että onko teillä muuta elämää ollenkaan? Eipä ole aikaa soittaa enää edes läheskään joka päivä. Joskus menee viikko tai pari soittamatta. mutta tässä kun ite "vanhana"(25) kattoo niin melken kaikki vastaajat on vielä koulussa tai opiskelemassa. Kyllä sitä aikaa sillon vielä riittääkin... No, ite aikoinaan kans soitin n. 0-3 tuntia päivässä, nyt hyvä kun sen viikossa. Miten helvetissä joku ees jaksaa tiluttaa putkeen 4 h päivässä ei saatana! Kyllä on naapureilla kestämistä. Ite oon taas alkanut "treenaileen", mutta lähinnä diggaan vaan jammailla ja soitella eri bändien biisejä, mukana tai yksin. Kyllä ne nopeet soolot vielä joskus taittuu... jos vaan jaksan treenata. |
jarkk0- 21.01.2004 19:28:49 | |
---|
jotain niinku puol 30-60 minsaa :=) kun oon aika alottelija |
Metallica mies 25.02.2004 22:52:30 | |
---|
noin 1-2 tuntia päivässä, viikonloppuna enemmän. Syökää kanaa! Syökää kanaa! |
alphamale 25.02.2004 23:15:33 (muokattu 25.02.2004 23:15:58) | |
---|
Yleensä pari-kolme tuntia päivässä riippuen fiiliksistä. Bändin kanssa treenit sitten pari-kolme kertaa viikossa á 2-3h. Joskus tosin menee jumalattomia määriä aikaa ettei tule välttämättä ns. harjoiteltua ollenkaan. Eikä noita lämmittelyjuttuja jaksa tosiaan kun sen välttämättömän määrän vetää... joskus jotain paria nuottia jaksaa pari tuntia hinkata jos ei saa millään menemään. Eli mitä tuli sanottua? Aika epämääräisen ajan treenaan päivittäin :D PS. eipä silleen että se treeni missään näkyisi :) Lahtelaista, totta kai |