Aihe: Cubase vs. Pro Tools
1 2
Värinä
26.05.2007 13:20:16
Uudesta Cubasesta ei ole kokemuksia vielä. Paras veto tähän hätään olis mun mielestä, että hommaa jonkun kaiken kanssa yhteensopivan äänikortin ja yritää löytää jostain nelosta vanhemman Cubasen käytettynä. Jopa Cubase SX(2 tai 3):ää löytää aika huokeisiin hintoihin käytettynä nykyään.

Alun perin juuri Cubase SE3 olikin kiikarissa, mutta se ei sitten pyörikkään noissa intel maceissä. Tuskin siis myöskään SX. Tuon takia juuri noita Pro Tools systeemeitä aloinkin katseleen.

Cubasen hankintaa tukisi tietysti myöskin se, että bändin kitaristilla on LE. Mutta eipä me tähänkään mennessä ole paljoa noita sessioita koneiden välillä kuljeteltu... Mä kun olen paljon sitä laiskempi.
Rock and/or Roll
jannu
26.05.2007 18:19:07
Kiitos! Täytyypä ehkä ruveta metsästämään tuota korttia. Olisi kylää vähän tehnyt mieli kokeilla Toolsia, mutta M-Audiossa taitaa olla tosiaankin enemmän liitäntöjä.

Saathan sä toki siihen M-Audioonkin käyttöön M-Powered Toolsin. 001:ssä on vielä sekin, että Digidesign on jo lopettanut tukemasta sitä.
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)