Aihe: Lindy Fralin humpparit?
1
opaa
26.05.2007 14:10:26
Mulla on ongelma: en tiedä pitäisikö hommata 8,5k ja 7,5k vai 9k ja 8k arvoilla nuo Fralinit.

Homman nimi on se että mun les paulissa on tällä hetkellä Duncanin Alnico Pro II:t ja vaikka eihän nuokaan huonot ole mutta kirkkautta ja raikkautta haluun lisää. Käsittääkseni noilla 9k ja 8k arvoillakin nuo mikit olisivat kirkkaammat mutta en tiedä onko tarpeeksi. Soitan kuitenki Fenderin Twin Reverbin läpi mun lespalla enimmäkseen. Ulostuloa en jää kaipaamaan vaikka nuo pienemmät arvot valitsisinkin, nytkin oon saanut ruuvata duncanit suhteellisen alas jotta ulostulo olisi kohdallaan. Ja funkkia, bluesia ja rokkia enimmäkseen vetelen mutta paras mahdollinen cleani on se mitä nyt tavoittelen, saan hyvät säröt purkista ja sehän toimii vain hyvän cleanin päälle.

Parashan olisi jos jossain pääsisi kokeilemaan jommilla kummilla arvoilla noita mikkejä, eli kertokaa heti kärkeen jos tiedätte jonkun liikkeen tms..
Panzerwag
26.05.2007 15:05:44

Juttuhan on juurikin niin, että 7,5k ja 8,5k ovat soundiltaan kirkkaammat kuin 8k ja 9k, uskaltaisin suositella juuri tuota kevyempää settiä. Ulostulo on varmasti riittävä ja kirkkautta ei jää puuttumaan.
kawasami
26.05.2007 15:44:51
Meinasitko laittaa myyntiin ne Duncanit? Mä voisin ostaa ne sit pois kuleksimasta jos päätät myydä.
Joees
26.05.2007 17:54:29
Joo mikäpä siinä, kun nyt saisin tuon vanhan les paulini kaupaksi niin olisi rahaa noihin mikkeihin. Pistän viestiä sitten kun jotain tapahtuu :)

Mistä muuten noita Fralineita kannattaa etsiä? Torillahan noita ei näytä liikkuvan.

Ostat uutena kaupasta, tai sitten etsit kohtuullisen kauan käytettynä...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
PLing
26.05.2007 17:55:20 (muokattu 26.05.2007 17:58:10)
Kyllä niitä välillä torilta löytyy, erittäin harvoin kyllä. Uudethan voi tilata ameriikanmaalta mutta käytetyt on ensisijaisesti haussa...?

e: Eikös Custom-Sounds ole Suomen maahantuoja? Sieltä varmaan saa enemmän infoa. http://www.custom-sounds.com/epages … a4274159fa3d3d065a+EN/catalogs/1061

Tollanen Twangmaster kiinnostais kyllä mua... :P
Doh, nakki.
Joees
26.05.2007 18:00:59
Kyllä niitä välillä torilta löytyy, erittäin harvoin kyllä. Uudethan voi tilata ameriikanmaalta mutta käytetyt on ensisijaisesti haussa...?

e: Eikös Custom-Sounds ole Suomen maahantuoja? Sieltä varmaan saa enemmän infoa. http://www.custom-sounds.com/epages … a4274159fa3d3d065a+EN/catalogs/1061

Tollanen Twangmaster kiinnostais kyllä mua... :P

Custom Soundsipa kyllä. En jaksanut linkittää äsken, google kuitenkin kertoo mistä niitä löytää suomesta. Pahoittelen laiskuuttani.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
opaa
12.06.2007 14:30:56
Nostan.

Rupes kiinnostaa myös tollanen vaihtoehto kuin Fralinin Unbuckerit eli missä on epäsymmetrisesti käämityt kelat. Ne saattaa hyvinkin olla jo liian piikikkäät ja riipivät, tai sitten mukavan erottela ja kirkas, mistäs tuon tietäisi. Kellään kokemuksia? Todennäköisesti hommaan perus humpparit pienellä ulostulolla, mutta täytyy kaikki vaihtoehdot huomioida ettei rupee harmittamaan :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)