Aihe: Ebay
1 2
BlackD
08.04.2004 09:15:16
Huuh, tullaanpas tänne kanssa hehkuttamaan. Itse nappasin eilen illalla Saksan Ebaystä Rocktron Intellifex -räkkiefektin. Hintaa tuli lopulta vaivaiset 181 euroa :) Nyt vain odottelen myyjän yhteydenottoa.. itse lähetin mailia miehelle (tai naiselle?) jo eilen illalla vaan vielä ei ole tullut vastausta.

Niin, ja aiemmin tuli napattua tuolta Rocktronin Velocity 150 päätevahvari.
Ben_D
08.04.2004 10:07:49

Tykätään. Teit.

Mites, oletkos rahtihintoja selvittänyt? Entäs mites tullit ja verot sun muut?

Alkoi kiinnostaa, josko katselisi itsekin tuolta jotain kivaa...

JuSu

Kitaroista ja tarvikkeista tullin osuus on noin 3 prosenttia. Lisäksi joutuu maksamaan kitaranhinnasta + postituksesta Suomen alv:n eli 22%.
JuSu
08.04.2004 10:40:53
Kitaroista ja tarvikkeista tullin osuus on noin 3 prosenttia. Lisäksi joutuu maksamaan kitaranhinnasta + postituksesta Suomen alv:n eli 22%.

Eli ihan normaalisti... =)

Mutta mistäs tullissa voidaan tietää, minkä hintainen kitara laukussa lymyää, kun kyseessä on yksityishenkilöiden välinen kauppa, ja maksu on suoritettu vaikkapa PayPalilla tms? Merkitseekö lähettäjä kitaran hinnan?

JuSu
"You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!" "You eat pieces of shit for breakfast??" -Happy Gilmore
Ben_D
08.04.2004 10:51:38

Eli ihan normaalisti... =)

Mutta mistäs tullissa voidaan tietää, minkä hintainen kitara laukussa lymyää, kun kyseessä on yksityishenkilöiden välinen kauppa, ja maksu on suoritettu vaikkapa PayPalilla tms? Merkitseekö lähettäjä kitaran hinnan?

JuSu

Lähettäjä/Lähettäjän postilaitos merkitsee hinnan posteineen paketissa olevaan tarraan. Jos sitä ei ole merkitty kanteen joutuu paketin avaamaan tullin valvovan silmän alla ja katsomaan josko siellä olisi joku kuitti. Jos mitään ei löydy niin sitten PayPal:sta pitäisi tulostaa maksutosite.
päänahka
08.04.2004 11:51:30
Huhhahhei, huusimpahan vähän eBaysta jaappanilaisia kitaroita:

1980s Burny 59 Les Paul Custom
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 903&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6

1982 Greco Flying V
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 718&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6

Mitäs tykkäätte? Teinkö hyvät kaupat?

Perhana, kyllä on nätti lespo. Jos on vielä niin hyvä kuin kehutaan, niin kannatti maksaa tuo vaivainen summa.
Soolot on perseestä.
Spiralmind
09.05.2004 01:03:26

Loistavasti toiminut tähän asti, tosin Paypaliin rekatessa piti soittaa luottokuntaan josta kysellä yhtä numerosarjaa jota Paypal tarvitsee. Tosiaankin vain ja ainoastaan Sammon electron toimii.

Mistä numerosarjasta on kyse? Ei se mun mielestä kysy kuin kortin numeroa ja sitten jotain kolminumeroista verification numberia... Sekö pitää kysyä?
Paypalin ohjeiden mukaan lukis tossa kortissa, mutta ei toiminut ainakaan siinä kortissa olevalla numerolla... apua!
Te olette minun unessani. Käyttäytykää siivosti tai saatan nipistää itseäni.
Ben_D
09.05.2004 02:23:57

Mistä numerosarjasta on kyse? Ei se mun mielestä kysy kuin kortin numeroa ja sitten jotain kolminumeroista verification numberia... Sekö pitää kysyä?
Paypalin ohjeiden mukaan lukis tossa kortissa, mutta ei toiminut ainakaan siinä kortissa olevalla numerolla... apua!

Se on PayPal:n oma Expanded Use Number, joka näkyy laskussa PayPal veloituksen ($1.95) vieressä.
Spiralmind
09.05.2004 03:36:48

No miten mä saan ton kortin rekattua tonne? Ei toimi... Sammon Electron on. :o
Te olette minun unessani. Käyttäytykää siivosti tai saatan nipistää itseäni.
rebb
09.05.2004 06:45:53 (muokattu 09.05.2004 06:47:08)
verification numberia...

Itse laitoin tähän allekirjoituksen kohdalta löytyvästä numerosarjasta kolme viimeistä numeroa.

Luottokunnasta saatavalla numerosarjalla saat tilisi varmennettua, jolloin siirtoraja poistuu. Sen voit tehdä sen jälkeen kun olet saanut PayPal tilisi auki ja Sammon verkkopankissa näkyy 1,95$ maksu.

Mikään pakollinen tilin "verifointi" ei ole, jos tuo siirtoraja riittää.
Dr. Muff
09.05.2004 11:04:49
Huhhahhei, huusimpahan vähän eBaysta jaappanilaisia kitaroita:

1980s Burny 59 Les Paul Custom
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 903&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6

1982 Greco Flying V
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 718&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6

Mitäs tykkäätte? Teinkö hyvät kaupat?

Kyllä varmasti teit. Ei muuta kun hinta kolminkertaiseksi ja myyntiin torille ;-)
Who's that wanker?
MaxDamage
26.05.2007 13:34:50
Joo tiedostan että aivan sairaan vanha aihe ja vielä vähän päälle. Mutta siis joo Ebayssa kässään kyllä ton biddingin ja viime minuuttien tarjoamisen mutta tarkottaako tuo "Buy it now price" siis todellakin että kyseisen tuotteen voi suoraan ostaa kyseisellä summalla?

Vai meneekö nyt joku multa ohi totaalisesti? Kertokaapa Ebay konkarit.
ballfish
26.05.2007 13:48:18
Joo tiedostan että aivan sairaan vanha aihe ja vielä vähän päälle. Mutta siis joo Ebayssa kässään kyllä ton biddingin ja viime minuuttien tarjoamisen mutta tarkottaako tuo "Buy it now price" siis todellakin että kyseisen tuotteen voi suoraan ostaa kyseisellä summalla?

Juuri niin. :)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)