Aihe: Line6 spider 2 nuppi kyrvähti,missähän sulake?
1
marko80
26.05.2007 09:15:13
Eli ongelmana on kärvähtänyt 75 hd,perinteistä sulakeproppua ei näy päällepäin,takuu toki on voimassa mutta mielellään sitä kattois tuon sulakepuolen ennen kuin alkaa postittamaan saksanmaalle takuuremppaan(thomann).Eli jos jollakulla olisi tietoa ton sulakkeen sijainnista olisin enemmän kuin tyytyväinen jos jakaisit tietosi..

Ja toinen kysymys on että mitenköhän takuun kanssa käy jos tota purkkia alkaa itse availemaan?
Muuki
26.05.2007 11:48:41
Ja toinen kysymys on että mitenköhän takuun kanssa käy jos tota purkkia alkaa itse availemaan?

Eikai se miksikään muutu, ellet ala säätelemään sieltä jotain. Tai hakkaamaan lekalla.
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
lärviapina
26.05.2007 12:25:35
Eli ongelmana on kärvähtänyt 75 hd,perinteistä sulakeproppua ei näy päällepäin,takuu toki on voimassa mutta mielellään sitä kattois tuon sulakepuolen ennen kuin alkaa postittamaan saksanmaalle takuuremppaan(thomann).Eli jos jollakulla olisi tietoa ton sulakkeen sijainnista olisin enemmän kuin tyytyväinen jos jakaisit tietosi..

siihen varmaan on joku syy että se sulake kyrvähti, eihän niiden pitäisi kärähtää ja jos vielä takuu on voimassa nii en lähtis ite aukomaan, aiheutat vaan takuun purkautumisen ja mahdollisesti lisää vahinkoa.....lähetä takuuhuoltoon sitä vartenhan se on
oiva tumpeloinen
26.05.2007 12:29:36
Eikai se miksikään muutu, ellet ala säätelemään sieltä jotain. Tai hakkaamaan lekalla.

Aika monen koneen manualissa mainitaan, että koneen avaaminen johtaa takuun purkuun. Monessa koneessa on myös jonkinlainen "sinetti" sitä varten. Jos siinä ei mitään sinettiä/vastaavaa ole, eikä tyri tekiessä mitään, niin eipä siitä mitään ongelmaa tule. Kuitenkin varovaisuudella menisin takuunalaista konetta sörkkimään. Jos homma on kinni pelkästä sulakkeesta, niin varmastikin joku täällä päässä saa sen vaihdettua myyjän suostumuksella.

siihen varmaan on joku syy että se sulake kyrvähti, eihän niiden pitäisi kärähtää ja jos vielä takuu on voimassa nii en lähtis ite aukomaan, aiheutat vaan takuun purkautumisen ja mahdollisesti lisää vahinkoa.....lähetä takuuhuoltoon sitä vartenhan se on

Kylä sulake voi ihan itsekseenkin joskus poksahtaa. Toistuva sulakkeen palaminen kertoo jostain muusta ongelmasta.
marko80
16.06.2007 15:02:22
No niin,itse itselleni vastaten,sulake on virtakytkimelle menevän johdon varrella(ihan tosi...)visusti kotelon sisällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)