Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EC-1000vb
1 2
lärviapina
26.05.2007 11:49:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt se sitten tuli:) omissa kuvissa pari kuvaa
 
Pari sanaa kepistä:
Kitara soi ihan saatanan hyvin unpluggedina ja ääni elää koko kitarassa hyvin ja kauan. Soittotatsi on mykistävän hyvä enkä olisi odottanut sitä noin hyväksi.
osien osalta kitara on myös vailla vertaa..eka kerta kun kitarassa on sperzelin lukkovirittimet ja tästä eteenpäin aina:)..
..ainoa miinus joka tällähetkellä tulee mieleen on nuo mikit!!
eivät mielestäni tuo tuon kitaran massiivista soundia tarpeeksihyvin ulos
, toki viimeistä tuomiotani en vielä mikkien suhteen anna kun en niitä vielä ole tarpeeksi kauaa soitellu..
yleiskuva: täysin sain rahoilleni vastinetta..uskomattoman hyvä kitara..suosittelen muillekkin
 
Ben_D
26.05.2007 12:14:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan mahtava kitara...mulla hetken oli tollanen ja oli lähes laadukkain omistamistani kitaroista. Harmi vaan, että V-skitat on mun juttu.
 
http://www.myspace.com/fiercemetal
PLing
26.05.2007 15:05:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et helpottanut mun GASia yhtään... Pakko se on kai tuollainen jossain vaiheessa ostaa kunhan jostain saisi rahnaa.
 
Doh, nakki.
Werde
26.05.2007 18:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..ainoa miinus joka tällähetkellä tulee mieleen on nuo mikit!!
eivät mielestäni tuo tuon kitaran massiivista soundia tarpeeksihyvin ulos

 
Hmm, näkeekö joku muu tässä ristiriitaa? Mistä tiedät että sointi on massiivinen jollain muilla mikeillä jos et ole koittanut?
 
mailbag
26.05.2007 19:56:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo emg 81 omaa ihan omanlaisensa soundin, jos ei iske ni kannattaa varmaan vaihtaa toisiin
 
Muuki
26.05.2007 20:17:21 (muokattu 26.05.2007 20:18:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, näkeekö joku muu tässä ristiriitaa? Mistä tiedät että sointi on massiivinen jollain muilla mikeillä jos et ole koittanut?
 
Mun mielestä tossa ei mainittu missään että nuo ovat ainoat mikit joilla on soiteltu. Ja sain kyllä käsityksen että mikkejä on testattu.

E: Jaa, meinasitko että kaveri ei ole kokeillut samaa kitaraa muilla mikeillä? Taisin sekottaa samalla itteni heh.
 
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Dropped C
26.05.2007 21:09:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siimor Duncaneilla tuollaisen voisi jopa ostaakkin, jos olisi rahaa. Lieneekö tarjolla? EMG:t ei innosta, ei sitten ollenkaan. Halpa ja hyvä "Lespa" olisi kuitenkin ihan kiva.
 
"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu.
Räbbänä
26.05.2007 21:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siimor Duncaneilla tuollaisen voisi jopa ostaakkin, jos olisi rahaa. Lieneekö tarjolla? EMG:t ei innosta, ei sitten ollenkaan. Halpa ja hyvä "Lespa" olisi kuitenkin ihan kiva.
 
Ainakin EC-1000VHB ja EC-1000ASB ovat Duncaneilla.
 
"Jännä...."
WinterMad
26.05.2007 21:45:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kanssa ostin juuri MH-1000 STBC:n, elikkäs se See-thru Black Cherry värityksellä oleva. Aivan unelma kitara, EMG:t ja Toneprosin kiinteä talla sopivat mulle täysin.
 
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä.
ballfish
26.05.2007 21:55:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, näkeekö joku muu tässä ristiriitaa? Mistä tiedät että sointi on massiivinen jollain muilla mikeillä jos et ole koittanut?
 
Hänen mielestään soundi on hyvä akustisesti. Sähköisesti mikit eivät tuo tätä hyvyyttä tahi massiivisuutta hyvin esille.
 
Näin itse käsitin. :)
 
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Dropped C
26.05.2007 21:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuollaisessa LTD:n "Lespassa" paino, runkon paksuus ja kaulan paksuus muuten kohdallaan? Eli alkuperäisiä vastaavat. Vai loppuiko LTD:n hommaamisen harkinta taas tähän? Näillä paskoilla taidoilla pitää olla kunnon jööttiä jos hommataan. Explorer:kin on melkein liian tilu.
 
"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu.
Räbbänä
26.05.2007 22:56:37 (muokattu 26.05.2007 22:57:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuollaisessa LTD:n "Lespassa" paino, runkon paksuus ja kaulan paksuus muuten kohdallaan? Eli alkuperäisiä vastaavat. Vai loppuiko LTD:n hommaamisen harkinta taas tähän? Näillä paskoilla taidoilla pitää olla kunnon jööttiä jos hommataan. Explorer:kin on melkein liian tilu.
 
Nuo EC:t on suhteellisen keveitä ja ohutrunkoisia, ESP:n Eclipset taas lähempänä oikeaa lespaa.
 
Edit: Tuossa on kuvia joista näkee hiukan paremmin. http://www.musik-schmidt.de/osc-sch … 00-vintage-honey-burst-p-18164.html
 
"Jännä...."
lärviapina
27.05.2007 14:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hänen mielestään soundi on hyvä akustisesti. Sähköisesti mikit eivät tuo tätä hyvyyttä tahi massiivisuutta hyvin esille.
 
Näin itse käsitin. :)

 
juurikin näin.... ja en ole muita mikkejä tuossa kitarassa käyttänyt kiinni....aattelin vaan et kun on jo aikasemmin ollut pitkään tuo 301-viperi ja siihen olen dimarziot vaihtanut ja soundaa ihan v***** hyvälle vaikka akustinen sointi on huonompi kuin tuossa EC-1000:ssa, että minkälaista jälkeä sitä sitten tulee kun tuohon EC:hen nakkaa jotku jytymmät mikit.....
 
...nii joo ja aika metallinen on kyllä soundi noissa 81:ssä, jouduin ekaa kertaa elämässäni käyttämään tonea tuon soundin tasottamiseen....:)
aattelin koittaa ensin vaihtaa tuon kaula 60 ja tuon talla 81:sen paikkaa ja kattoa et jos vähän paranis..kun se kerran nii näppärästi tapahtuu:)
 
pää tyynyn päällä eikä tyynyjen välissä
Dinorocker
27.05.2007 15:09:44 (muokattu 27.05.2007 15:38:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuo EC:t on suhteellisen keveitä ja ohutrunkoisia, ESP:n Eclipset taas lähempänä oikeaa lespaa.
 
ESP:n Eclipseä saa ainakin kahtena versiona. Full thickness tai ohuempana.
 
Copy-pasteta koko teksti, ni pitäis osua. : )
 
http://www.musik-produktiv.de/(s(hx0xeavqzpd9na828re91kho))/esp-eclipse-i-ctm-ft-full-thickness.aspx
 
http://www.musik-produktiv.de/(s(hx0xeavqzpd9na828re91kho))/esp-eclipse-i-ctm-dps.aspx
 
Outrider
lärviapina
27.05.2007 18:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dodii....
vaihdoin nyt tuon emg-60:sen tuosta kaulasta tallaan ja 81 kaulaan....hmm....
toimii mun kohdalla ainakin mainiosti...hävisi se ylimaallinen treble sirkkeli ja tuli tuota jämäkkyyttä ja tummuutta mukavasti lisää..toki tämä päätelmä tehtiin nyt tuon cube 30x:n kanssa eli tositilanteen näkee sitten vasta treeniksellä kun tuikkaan savagen jatkoksi tuon kitaran......anyways muutosta tapahtui huikeasti jo tuon cuben kanssa ja kaikki parempaan suuntaan :).....
 
pää tyynyn päällä eikä tyynyjen välissä
Werde
27.05.2007 20:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dodii....
vaihdoin nyt tuon emg-60:sen tuosta kaulasta tallaan ja 81 kaulaan....hmm....
toimii mun kohdalla ainakin mainiosti...hävisi se ylimaallinen treble sirkkeli ja tuli tuota jämäkkyyttä ja tummuutta mukavasti lisää..

 
Kuulostaa kummalliselta, sillä 60 on EMG:n kirkassoundisin (treblekkäin) mikki. Suosittelen kokeilemaan 85 tallaan.
 
MTM
28.05.2007 10:01:41 (muokattu 28.05.2007 10:03:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paksurunkoinen ja Seymour Duncan -mikitetty LTD EC on EC-400AT. Samoin uusi 400VF (vintage flame). On myös pari saturaista EC-1000:a halvempi ja ulkoisesti hiukan pelkistetympi (omakuvassa)
 
EDIT: Ai niin, onnea uudelle kitaralle! Näyttää komealta.
 
Insane Kane
29.05.2007 12:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljokos VB:lle jäi hintaa?
 
Ei näin! >=)
lärviapina
29.05.2007 14:34:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljokos VB:lle jäi hintaa?
 
noin 1050 kovan laukun ja kuljetusten kans.....nihkeästi puottavat hintaa näin s-posti tinkauksella:)
olen kumminkin saanut mielestäni rahoilleni täysin vastinetta ja ero tuon vanhemman 400-sarjan eli 301-viperiini verrattuna ovat erot huimiat, laadun, puiden ja osien suhteen
 
pää tyynyn päällä eikä tyynyjen välissä
Xenon
29.05.2007 21:05:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni on tuo EC-1000 STBC ja siinä oli alun perin EMG-81 kiinni sekä tallassa että kaulassa. Vaihdoin tilalle Seymour Duncanin Customin ja 59' - nyt potkii perseitä aivan uudella tavalla. Tekee soundista paljon munakkaamman ja elävämmän.
 
Toki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «