Aihe: Virallinen Idols-kisastudio
1 2 3 4 5 6 7
Bonham
09.01.2004 21:15:02
Kyllä se meilläkin näkyy digi-boxin kautta, mutta eikös sen kaapelilähetyksen pitänyt loppua jo?

Vaasan seudulla loppu joku sopimus...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
nallekallio
09.01.2004 21:15:35
äänestän jania 0700-71801
musa
09.01.2004 21:16:41
Mielenkiintoinen kilpailu toden totta. Molemmat on kyllä todella lahjakkaita laulajia, ja ainakin minun mielestä juuri oikeat ihmiset ovat finaaliin päässeet.

Hannalla on ikävä kyllä pieniä vireongelmia. Varsinkin viimeisessä biisissä jäi monta kertaa sillain ikävästi vajaaksi jotkin äänet. Muutenkin kappaleen korkeus tuntui olevan aika hankala hänelle. Välillä meni liian matalalta ja välillä liian ylhäältä.

Mä en tämän ohjelman jälkeen ihan ymmärrä spekulaatiota, että jos Jani voittaa, niin saadaan taas yksi tylsä suomirokkari lisää. Kyllä viimeistään tämän iltainen ohjelma osoitti, että Jani pystyy vetämään todella uskottavasti niin rokimpaa Elvistä kuin herkkää Take Thattia. Loistava laulaja. Hyvä ja vahva ääni ja tulkinta kohdallaan!

Hanna on hyvä... Jani vielä parempi. Tätä mieltä olen minä. Ohoh, tulipas tekstiä.
RjW
09.01.2004 21:17:54 (muokattu 09.01.2004 21:19:34)
Kyllä pääsi Idols-formaatti pilaamaan hyvän finaalin. Molempien itse valitsemat biisit olivat hyviä, mutta sitten nämä tuomariston valitsemat "pophelmet" ja etenkin tämä ilmeisesti suomalaisten "ammattibiisintekijöiden" kyhäämä hirvitys olivat aivan sontaa. Hannan laulusta ja äänestä pidän edelleen paljon, Jani on ok, mutta ei ihmeellinen. Molempien etu olisi jos toinen voittaisi, toisen ei tarvitsisi tuhlata lahjojaan ala-arvoisiin biiseihin.

Edit: Oleellinen ei-sana jäi uupumaan...
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Aerodactev
09.01.2004 21:18:45
Niin no, sitä meinasin, että ei sellanen Take That suomalaisittain kauheasti myy, kun taas suomirock myy... kumpaa rupeaisit tuottamaan levy-yhtiönä?

Take Thatia.

Non-selling = progressive
Progressive = good
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Juntunen
09.01.2004 21:19:06

Varsinkin viimeisessä biisissä jäi monta kertaa sillain ikävästi vajaaksi jotkin äänet.

Se veti silleen "bluesisti". Vähän kun Layne Staley aikoinaan.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
musa
09.01.2004 21:20:56

Jep, niin veti :-) Taisi vetää itse asiassa muissakin biiseissä vähän samalla staililla. Mutta siis en tarkoittanut niitä bluesjuttuja, nehän ovat vireessä sitäpaitsi :-)
RjW
09.01.2004 21:21:45

Munkin mielestä Hannan laulussa se juttu on juuri siinä että se vetää "bluesisti" ja "rockisti" sillä ns. tunteella ja asenteella, eikä kliinisen tylsästi niinkuin monet muut.
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Juntunen
09.01.2004 21:22:46

Munkin mielestä Hannan laulussa se juttu on juuri siinä että se vetää "bluesisti" ja "rockisti" sillä ns. tunteella ja asenteella, eikä kliinisen tylsästi niinkuin monet muut.

Samaa mieltä.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
musa
09.01.2004 21:23:06
Niin no, sitä meinasin, että ei sellanen Take That suomalaisittain kauheasti myy, kun taas suomirock myy... kumpaa rupeaisit tuottamaan levy-yhtiönä?

Joo, tottahan tuokin :-) Viittasin kommentilla lähinnä aikaisempiin Idols-keskusteluihin, joissa on moitittu Jania tylsäksi suomipop-laulajaksi, jollaisia on jo ihan liikaa. Täytyy tosin myöntää, että itsekin yllätyin tänään Janin taidoista.
musa
09.01.2004 21:24:16

Jep, minusta kyseinen tehokeino toimii, jos sitä ei vaan käytä liikaa. Ei sekään kuitenkaan ehkä kaikenlaisiin biiseihin käy ;-)
vincent
09.01.2004 21:24:25
Mä en tämän ohjelman jälkeen ihan ymmärrä spekulaatiota, että jos Jani voittaa, niin saadaan taas yksi tylsä suomirokkari lisää.

niin siis varmaahan on, että molemmat nää levytyssopimuksen saa, mut se joka tulee toiseksi saa alkaa tehdä sellaista musaa kuin haluaa, kun taas voittaja joutuu vetämään tota "tulin voittamaan" -shaissea.
hevi määrää... ...mutta ketä?
Lennu
09.01.2004 21:24:32

Voi jessus. Nyt siellä vetää Antti Tuisku I Just Died In Your Armsia.

Kyllä siellä on oikeat ihmiset finaalissa.
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
depe
09.01.2004 21:24:42

Hanna olkoon siis Suomen Layne. Kohta lähtee Rooster ja sen jälkeen Godsmack. Jee jee...

Luulisi, että jos kerran tuo Asko Kallonenkin on BMG:n joku tuotantopäällikkö tms. niin se laittaa voittajan laulamaan jotain "järkevää", eikä mitään tassapaksua Radio Nova -skeidaa.

Hannalla ei kyllä ole mikään hirveän laaja ääniala, siitä pienet miinukset.

Mutta nyt laulaa Antti subTV:llä. Ei niin hyvän kuuloista.
Bonham
09.01.2004 21:24:43
Jep, minusta kyseinen tehokeino toimii, jos sitä ei vaan käytä liikaa. Ei sekään kuitenkaan ehkä kaikenlaisiin biiseihin käy ;-)

Osaa se, mutta saako?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
musa
09.01.2004 21:26:20 (muokattu 09.01.2004 21:26:31)
Voi jessus. Nyt siellä vetää Antti Tuisku I Just Died In Your Armsia.

Argh!!! Onneksi olen käymässä vanhempien luona, joiden telkkarista ei SubTv näy :-)
banustus
09.01.2004 21:26:49

Pitää sanoo, että nyt rupee tää idols homma kinnostaa!

Sanokaa tai älkää sanoko mun sanoneen, Mut Jani "trukkikuski" Keravanpoika voittaa!

Mä tykkään Hannan käheydestä, säröstä. Mut laulaa pahusvie epäpuhtaasti.

Kyllähä mie ennemmin Hannan miun bändiin laulajaks ottaisin, mut mye ei ollakkaan Bändi popidollssiloille! Vai miten se Hanna vetäs!
In gjoorc dabl yuu bush we trust!!!
Aksu89
09.01.2004 21:31:34
Ei vois vähempää kiinnostaa... Hanna voittaa
Lihamestarin sanoin; "Entä muuta ?" Skipadiveinau!
Saikkonen
09.01.2004 21:34:09
Ei vois vähempää kiinnostaa... Hanna voittaa

Kiinnosti kuitenkin? Odotetun kehnoa materiaalia oli tuo viimeinen veisu. Idols-voittajalle tehty biisi. My ass. Kaveri löi Centrebet:ssä kohtuusumman vetoa toisen puolesta; täytyy lähettää onnitteluviesti; kävi, miten kävi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)