slowdive 17.05.2007 21:26:40 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
merirosvokissa 17.05.2007 23:12:46 | |
---|
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal |
Nazareth 18.05.2007 07:58:44 | |
---|
Ainakin nuo sivut on hirveät, väkisin alkaa naurattaan. No on, naureskelin itekki tota. "Teho n. 0.5 Wottia, kaiutin: pieni" |
darrell 18.05.2007 10:41:28 | |
---|
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
McNulty 18.05.2007 11:07:26 | |
---|
"lisäksi DRIVE-painike, millä saat selkäpiitä riipivän särön aikaan" Jokaisen blackmetal-kitaristin suosikki! Näin jo silmissäni kuinka seuraavaa rälläkkädemoa vedetään purkkiin tuon lävitse :) clenching the fists of dissent |
saastara 19.05.2007 00:01:44 | |
---|
"lisäksi DRIVE-painike, millä saat selkäpiitä riipivän särön aikaan" Jokaisen blackmetal-kitaristin suosikki! Näin jo silmissäni kuinka seuraavaa rälläkkädemoa vedetään purkkiin tuon lävitse :) Hankintaan. :) |
biibob 19.05.2007 00:24:40 | |
---|
Mini tone master löytyy fenderiltä, eli kyseessä on joku 1wattinen pienoismalli. Patterit, patterisuojat, ja takaosan metallituki irti ja sitten joku buusteripurkki eteen, niin kyllä jyrisee :D. Lähinnä tuo on kiva koriste... "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
tsingtsing 21.05.2007 22:12:58 | |
---|
Kerjäläinen mutta kuppinsa kuningas.
- Henri Michaux |
darrell 21.05.2007 23:50:05 | |
---|
JoKo 24.05.2007 16:09:48 | |
---|
Tää vaikuttaa aika mielenkiintoiselta: http://www.emerysound.com/Microbaby.html Käyttää jotain todella pieniä putkia... I've come to the definite conclusion that pro quality ultra lo power requires ultra small tubes. A 6L6 running at 2w just doesn't sound 'right'. The tube isn't working hard enough to respond tonefully. |
darrell 24.05.2007 22:18:50 | |
---|
mr.bungle 24.05.2007 22:40:56 (muokattu 24.05.2007 22:45:37) | |
---|
Onko jollain kokemusta millaisia ovat noi minicombot.Hintahan ei niillä ole hirveä, kun 40-60 euroo kpl.Olis kiva kuulla mielipiteitä joltain jolla moinen peli on. Itse ostin kaupasta Orange Crush 10:n. Se omaa miellyttävän ja moneen taipuvan saundin, mutta 6" kaiuttimella ei tietenkään kuuhun mennä. MicroCube on varmasti myös todella hyvä valinta. Itse päädyin kuitenkin Orangeen koska kotiharjoitteluvahvarissa arvostan soittoon reagoivaa luonnollista saundia, johon mielestäni digitekniikalla ei vielä päästä (digifaneille tiedoksi että olen itsekin kodari ja signaalinkäpistely on tuttua). Varsinkin nuoremmalle kokeilevalle kitaristille eri mallinnukset ja efektit ovat kuitenkin nannaa. bassolla hanuriin |
saastara 24.05.2007 22:50:54 | |
---|
Itse päädyin kuitenkin Orangeen koska kotiharjoitteluvahvarissa arvostan soittoon reagoivaa luonnollista saundia, johon mielestäni digitekniikalla ei vielä päästä (digifaneille tiedoksi että olen itsekin kodari ja signaalinkäpistely on tuttua). "hei jätkä!!1 Et vaa osaa, mu Line6 Spideri luuttuaa lattiaa sun surkeella sitruunallas!!11".. ;) Ot:na on todettava, että on tämä ihme meiningiksi täällä M.netissä mennyt..Nykyään kaikki laittavat heti suoraan tekstiinsä selvennyksen siitä, miksi johonkin ratkaisuun ovat päätyneet koska muuten (ja kenties muutenkin) joku ottaa siitä kuitenkin herneen nenään ja ryhtyy avautumaan, että "EVO, n00bz0r!" :) Takaisin minivahvareihin. |
mr.bungle 25.05.2007 10:40:37 | |
---|
Ot:na on todettava, että on tämä ihme meiningiksi täällä M.netissä mennyt..Nykyään kaikki laittavat heti suoraan tekstiinsä selvennyksen siitä, miksi johonkin ratkaisuun ovat päätyneet koska muuten (ja kenties muutenkin) joku ottaa siitä kuitenkin herneen nenään ja ryhtyy avautumaan, että "EVO, n00bz0r!" :). Njoo, parempi ehkä näin kuin että sällit heittäisivät jatkuvasti mielipiteitään faktoina pöytään. Joku podittaja voi esim. tosta mun kommentista katsoa että tolle jätkälle on epälineaariset funktiot, latenssit, aliasointi ym. digivammat tuttuja että ihan perusteltu mielipide. Ei mua ainakaan kiinnosta lukea tällaisessa threadissa pelkkää luetteloa laitteista joita väki on ostanu. bassolla hanuriin |
Simo78 25.05.2007 16:35:38 | |
---|
Ei nyt välttämättä lasketa minivahvistimeksi, mutta tollanen epi valve jr. tekis mieli hommata! Ihan mahtava peli, etenkin säätömahdollisuus huipussaan, yksi potikka, mutta kun se yksi soundi hakkaa ainakin nykyisen himavahvarin(crate 15w) kaikki soundit 100-0. Särö siihen pitäis tietenkin ostaa kaveriksi... Sitten ihan oikeasta minivahvarista danelektron fabtone on kyllä aikamoinen vekotin, soundi on kyllä aikasta perseestä, kyllä soittelee, mutta kuunteeko? =) |
Numb 25.05.2007 16:48:56 | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
esprit de corps 25.05.2007 16:55:24 | |
---|
Ei nyt välttämättä lasketa minivahvistimeksi, mutta tollanen epi valve jr. tekis mieli hommata! Tällä Epiphonen Valve Juniorilla on kyllä omakin ketju, mutta testasin tuota nuppiversiota Mesan 2x12 kaapin läpi American Telecasterilla ja hyvältähän se kuulosti. Tosin tuo Epi kyllä huutaa ja vaatii pedaaleita seurakseen, jos meinaa hiukankin monipuolisempaa settiä vääntää. Vähän niinku muumi. |
oksatboys 25.05.2007 18:04:24 (muokattu 25.05.2007 18:05:26) | |
---|
Kyllä se tiietään |
Onko kellään tämmöstä, pikku vahvarien legendaa? Ei tuossa mitään efektejä ole, mutta enpä niitä tarviiskaan. http://www.thomann.de/fi/pignose_7100_gitarrencombo.htm Ennen tuon hinta oli vain 49e. Nii ja MIllbrookilla 175e :D Onpas! Kun käsipelillä haukottelee tuolla kotelolla, niin tulee wahisoundit. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Tympee Huttunen 25.05.2007 19:04:27 | |
---|
Hauska lukea tuota mun vanhaa selostusta Danelectron Honeytonesta. Etenkin, kun otin vahvistimen esille muutama päivä sitten sattumalta. Yllättävän hauskat soundit kyllä lähtee ja kun patteri on viimeisillään, saa laitteesta irti todella rupista fuzz-tyylistä säröä. Vahvistin on myös ollut olohuoneessa jo viikon, mutta kenties kauniin ulkomuotonsa takia ei kukaan ole pyytänyt siirtämään sitä takaisin kaappiin:) |