Aihe: Pohjanhovista kuuluu kummia..
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17 18
half
25.05.2007 14:37:28
No hyvä. Vedetäänpä sitte noin.

Vetäkää 200 kertaa Paronoid triplatemmolla. Oho, talu.
Riksteri
25.05.2007 15:37:36 (muokattu 25.05.2007 15:49:52)
Se bändi on oikeasti perseestä

Jos perseestä olemalla pystyy tekemään hyvää viihdettä ja soittamaan sopivia kappaleita sellaisella tavalla, että ihmiset haluavat tanssia niin sehän on hyvä vaan. Onhan se hieman roisin kuuloista paikka paikoin, mutta ei se varmaan ketään häiritse kun bändin asenne ja sosiaalinen tilaus on kohdallaan. Eiköhän se soittokin siitä ajan myötä parane, monesti on tullut vastaan oikeasti huonompiakin tuolla tanssipaikoilla kiertäessä ja huom!, ilman huumoria.

Ed. Sellainen hypoteettinen kysymys että jos itse harrastaisit tanssia niin kumpaakohan tanssisisit mieluummin, Valondersia vaiko jotain valtakunnan huippuartistia ns. normikeikalla? Youtubesta löytyy karmeita pätkiä elävästä elämästä ja elävästä musiikista.
KoskPaavo
25.05.2007 16:18:07
Hypoteeseissakin on jokin raja, uskoakseni Urkuesa ei hirveästi tanssahtele.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
uruttaja
25.05.2007 16:29:13 (muokattu 25.05.2007 16:30:03)
Jos perseestä olemalla pystyy tekemään hyvää viihdettä ja soittamaan sopivia kappaleita sellaisella tavalla, että ihmiset haluavat tanssia niin sehän on hyvä vaan. Onhan se hieman roisin kuuloista paikka paikoin, mutta ei se varmaan ketään häiritse kun bändin asenne ja sosiaalinen tilaus on kohdallaan. Eiköhän se soittokin siitä ajan myötä parane, monesti on tullut vastaan oikeasti huonompiakin tuolla tanssipaikoilla kiertäessä ja huom!, ilman huumoria.

Ed. Sellainen hypoteettinen kysymys että jos itse harrastaisit tanssia niin kumpaakohan tanssisisit mieluummin, Valondersia vaiko jotain valtakunnan huippuartistia ns. normikeikalla? Youtubesta löytyy karmeita pätkiä elävästä elämästä ja elävästä musiikista.

Ei ole hypoteettinen kysymys ollenkaan, mieluummin tanssin sellaisen bändin/artistin tahtiin, jonka kuuntelemisesta ei tule myötähäpeän tunnetta. Kun tämä nyt on tunnustusten ilta, niin minä tanssin usein ja mielelläni.

Sellainenkin tilanne on käynyt erään puolitutun bändin keikalla pari kesää sitten, että olen lähtenyt mitään sanomatta pois kun se soitto on ollut niin tautisen rupista, että ei sitä voinut kuunnella. Tanssimisestahan siinä tapauksessa ei tule mitään, kun vireet on ihan päin v...tua. laulaja vetää puolikkaan pieleen ja kuitenkin ollaan tosi elviksiä.

Tahdissa pysymiseenhän riittää vaikka haitari, tai basso ja rummut, niillähän pääsee jo aika pitkälle.

Silläkään mainitulla bändillä ei ole elävän musiikin kanssa yhtään mitään tekemistä, paikkakunnan suurin OMB.
uruttaja
25.05.2007 16:29:34
Hypoteeseissakin on jokin raja, uskoakseni Urkuesa ei hirveästi tanssahtele.

Väärin. Tanssin kuin tanssinkin.
half
25.05.2007 16:41:21
Väärin. Tanssin kuin tanssinkin.

Elokuvassa Tanssii turakaisten kanssa. Mielenkiintoinen filmi, jossa muusikko elää turakaisten kanssa turakaisten elämää. Oliko siinä myös tämä Kevin Kostner?
isojussi
25.05.2007 17:39:11
... Sellainen hypoteettinen kysymys että jos itse harrastaisit tanssia niin kumpaakohan tanssisisit mieluummin, Valondersia vaiko jotain valtakunnan huippuartistia ns. normikeikalla? ....

Määrittele huippuartisti.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
isojussi
25.05.2007 17:40:10
...Silläkään mainitulla bändillä ei ole elävän musiikin kanssa yhtään mitään tekemistä, paikkakunnan suurin OMB.

Oliko edes hieno slipoveri?
uruttaja
25.05.2007 17:40:47
Oliko edes hieno slipoveri?

Punainen ja kaunis.
isojussi
25.05.2007 17:43:29
Punainen ja kaunis.

HOHOHOHO - arvasin. Lupaathan Urkuveli, että sitten, kun näät mun keikalla (tai edes missään) slipoverissa, toimitat hoitoonohjaukseen. Varsinkin jos jalassa on vielä valkoiset kesähousut.
uruttaja
25.05.2007 17:48:01
HOHOHOHO - arvasin. Lupaathan Urkuveli, että sitten, kun näät mun keikalla (tai edes missään) slipoverissa, toimitat hoitoonohjaukseen. Varsinkin jos jalassa on vielä valkoiset kesähousut.

Talutan sut ihan itse hoitoon.
jeppeq
25.05.2007 18:11:16
Sellainen hypoteettinen kysymys että jos itse harrastaisit tanssia niin kumpaakohan tanssisisit mieluummin, Valondersia vaiko jotain valtakunnan huippuartistia ns. normikeikalla?

Tapio Rautavaaran keikalle lähtisin vaikka vähän kauemaksikin.
"Lavatansseissa hanurit ilakoi..."
baron
25.05.2007 18:12:18

Tapio Rautavaaran keikalle lähtisin vaikka vähän kauemaksikin.

No se mahtaakin tapahtua aika kaukana:-)
Money for nothin' and chicks for free
isojussi
25.05.2007 18:13:20
Myydyimmät kotimaiset

http://www.ifpi.fi/tilastot/myydyimmatkotimaiset.html

No eiköhän ton listan #1 vesitä heti sun väittees?
Riksteri
25.05.2007 18:18:50
No eiköhän ton listan #1 vesitä heti sun väittees?

Miltä osin vesittää? Mieluummin minä Valondersia tanssisin kuin useimpia listalla mainittuja starboja.
baron
25.05.2007 18:21:47

Myydyimmät kotimaiset

http://www.ifpi.fi/tilastot/myydyimmatkotimaiset.html

Kun mä katsoin tota listaa, mietin mistä mä ottaisin mallia alkaakseni itsekin huippuartistiksi ja toi kahdeksas näytti lupaavimmalta.
Money for nothin' and chicks for free
isojussi
25.05.2007 18:25:29
Miltä osin vesittää? Mieluummin minä Valondersia tanssisin kuin useimpia listalla mainittuja starboja.

Niin - sun arvios perustuu levymyynnille, ei soittotaidolle. Tosin listaa johtava Sillanpää tuskin keikkailee paskan bändin kanssa?

Mitä jos listaisit samalla periaatteella tanssimusiikki artistit / orkesterit ja sitten raakkaisit seasta paskalankapäntit ja Souvarit.

Tai jos tehtäiskin lista musiikillisten ansioitten perusteella?
Riksteri
25.05.2007 18:31:31
Tai jos tehtäiskin lista musiikillisten ansioitten perusteella?

Jos ajatellaan musiikillisia tunnustuksia saaneita henkilöitä, tyyliin vuoden jotakin tai sitten erilaisia taiteilijaeläkkeitä ja kevyen musiikin apurahoja saaneet kotimaiset esiintyjät?
v_m_kangas
29.05.2007 12:03:01

Jaa..mitenköhän se lähti sen uuden Kiimingin paikan veto liikkeelle? Tietääkö kukaan Patelan parroista. Kalevan juttutuvassa oli hajanaisia kommentteja, ei luottoa niihin.
Humppaa tai soita humppaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)