Aihe: Banzai Musical Products - halpaa rojua
1 2 3 4 5
gator
23.01.2007 15:42:31 (muokattu 23.01.2007 15:46:16)
Tänään tuli postissa yksi potikka ja yksi fasel vaikka tilasin ja maksoin kaksi. Mitenkähän kauan tässä menee vielä hah.

Edit. Häröilyä.
Limes
22.02.2007 18:06:00
Tänään 22.2.2007 laitettu reilun 200 ekun tilaus Banzaille.
Katsotaan kuinka käy. Edellisellä kerralla kyllä taisi kestää
kolmisen viikkoa...tilaus koskee seuraavaa aloittamatonta
projektia,joten no hätä...kunhan tulee.
Insane Kane
22.02.2007 19:43:52
Itellä edellinen tilaus kesti tasan 14 pvää, tilauksesta siihen kun tavara oli kätösessä...
Tämä tapahtu tuossa kuun vaihteessa
Tee se itse, tai minä teen!
codiath
08.03.2007 20:56:32
Mulla kesti toimitukseen vain vajaa 1,5 viikkoa, tilisiirrolla. Vähän tosin jänskätti näiden kommenttien perusteella. Kaikki tuli mitä tilasinkin, paitsi DPDT switchin pussiin oli eksyny 3PDT, mut se nyt ei haittaa oleellisesti. :)
"...Ja luonto hoitaa loput."
Harry Manback
09.03.2007 09:32:16 (muokattu 09.03.2007 09:33:45)
Mä olen nyt kolme kertaa tilannut tuolta peruskomponentteja ja putkenkantoja (yhteensä n. 100e arvosta), ja kaikki on tullut nopsasti ja ollut täsmälleen sitä mitä tilasin. Paypalilla olen hoitanut maksut.

Tuntuu oikastaan siltä että eniten aikaa tuolta tilatessa tuhraantuu siihen kun Suomen posti arpoo mihin nuo sassanmaan paketit pitäisi toimittaa...
htm
31.03.2007 16:12:37

Mä tein tilauksen 2.2.2007 ja se lähti 22. päivä Saksasta. Eli tilauksen käsittelyyn ym rahansiirtoihin meni kolmisen viikkoa. Paketti on nyt kuukauden verran seilannut Suomen ja Saksan välillä. Se tuli alle viikossa kyllä Suomeen ja istui tuolla lähipostissa aikansa. Kukaan ei tietenkään ilmoittanut minulle asiasta mitään...

Nyt paketti on postin mukaan ollut puolisentoista viikkoa matkalla takaisin Saksaan. Kukaan ei tiedä missä se nyt on. Olaf kyllä lupasi ilmoittaa heti kun tietää... Saa nähdä tuleeko paketti uudella lähetyksellä, vai meneekö koko show uusiksi.

Kyllähän se pikkusen kyrsii. Melkein kaikki komponentit olen jo odotellessa tilannut Uraltonelta tai Partcosta, kun en ole viittinyt skemojen päällä turhaan istuskella...
Insane Kane
31.03.2007 16:24:08
Äähh... Nyt taas rupes jänskättään kun juuri eilen nykäsin tilauksen sisään ja taas jollakin ollut ongelmia... Prkl
Ei näin! >=)
Limes
01.04.2007 11:55:29
Tänään 22.2.2007 laitettu reilun 200 ekun tilaus Banzaille.

Up date omaan kirjoitukseeni aiemmin... reilu 2 viikkoa meni tilauksesta toimitukseen.
Tilaus tehty perjantaina joten viikonloppu jo alkuun pidensi prosessia.
Kaikki tuli ja tavara ok. Uusikin tilaus jo lähetetty.
harryk
01.04.2007 15:03:18

Olen tilannut tavaraa Banzaista useita kertoja, välillä hyvällä ja välillä huonolla tuurilla. Viime tilaus ennen joulua kesti melkein kuukauden tilauksesta toimitukseen ja osa osista tuli jälkilähetyksenä. Toinen vastaava osia halvalla myyvä kauppa on Tubetown, joka toimii samalla periaatteella Banzain kanssa. Osa tavarasta on siellä vieläkin halvempaa kuin Banzaissa. Sain sieltä kuitenkin viimeksi viallista snakeskin-tolexia. Reklamoin heti asiasta ja he lupasivat korjata asian, mutta homma on edelleen prosessissa vaikka tapauksesta on aikaa jo yli 2 kk. Tilasin samassa yhteydessä mustaa tolexia joka on edelleenkin jossain matkalla tai kateissa. Olen kysellyt asiasta emaililla pariin otteeseen saamatta mitään järkevää vastausta.
Insane Kane
04.04.2007 20:07:05
Noniin, tänään tuli vahvistus että rahat on tulleet perille. Tähän pisteeseen asti tuolla on aina nopeaa ja kiitettävää toimintaa. Tähän kuitenkin se nopeus aina tuntuu tyssäävän. Katotaas...
Ei näin! >=)
Limes
04.04.2007 23:34:37
"Tänään 22.2.2007 laitettu reilun 200 ekun tilaus Banzaille.

Up date omaan kirjoitukseeni aiemmin... reilu 2 viikkoa meni tilauksesta toimitukseen.
Tilaus tehty perjantaina joten viikonloppu jo alkuun pidensi prosessia.
Kaikki tuli ja tavara ok. Uusikin tilaus jo lähetetty."

Jälkimmäinen tilauskin on shipattu,nyt suoriutuivat viikossa.
Yksi nikale jälkitoimitukseen jäi.
htm
17.04.2007 22:41:08

Updeittaan (updatetan? updiet...äh) taas omaa tilannetta. 2 vkoa kulunut tuosta mun edellisestä kirjotuksesta, eikä mitään kuulu. Banzailta tuli taas viesti tyyliin: "ilmoitamme kun tiedämme jotain uutta..."

Huoh...
Insane Kane
17.04.2007 23:03:58
4.4 mulla oli rahat perillä ja 13.4 tuli rojut. Kohtuullinen toimitusaika.
Ihanaisesti puolet kamasta jälkitoimituksessa.
Tänään piti loppujen rojujen lähtiä tulemaan mutta eipähän ole lähteny.
Muuten niin mainio ja mahtava kauppa, palvelukin on ystävällistä ja joustavaa sekä hinnat kohillaan. Mutta nämä toimitusajat rassaavat niin maan prrr...
Vai onkohan sitä Soomipoijkka tottunut liian hyvään noiden toimitusaikojen kanssa.
Ei näin! >=)
Insane Kane
09.05.2007 17:37:08
4.4 mulla oli rahat perillä ja 13.4 tuli rojut. Kohtuullinen toimitusaika.
Ihanaisesti puolet kamasta jälkitoimituksessa.
Tänään piti loppujen rojujen lähtiä tulemaan mutta eipähän ole lähteny.
Muuten niin mainio ja mahtava kauppa, palvelukin on ystävällistä ja joustavaa sekä hinnat kohillaan. Mutta nämä toimitusajat rassaavat niin maan prrr...
Vai onkohan sitä Soomipoijkka tottunut liian hyvään noiden toimitusaikojen kanssa.

Edelleen odotellaan backordered-kamoja.
Oli pienoinen viba sattunut laskutuksissa ja minulta oli peritty liikaa rahaa. Kun tämän homman sain hoidettua niin ei ole enään vastailtu maileihin.
Olisin jo uuden tilauksen laittanut, mutta on vähän tuommosta ja tämmöstä tuo toiminta niin firma vaihtu. Vähän kalliimpaa, mutta ainakin mailit menee läpi.
Alkaa menemään hermot...
Ei näin! >=)
htm
21.05.2007 10:46:25

Laitan taas päivitystä:

Laitoin vihdoin pari viikkoa sitten ukaasin, että "uusi paketti tai rahat takasin".

Nyt tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt... katsotaan mitä käy tällä kertaa...
Jebe-
21.05.2007 14:11:50
Laitan taas päivitystä:

Laitoin vihdoin pari viikkoa sitten ukaasin, että "uusi paketti tai rahat takasin".

Nyt tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt... katsotaan mitä käy tällä kertaa...

Ei ole tarkoitus maalata pirua seinälle, mutta noin minulle sanottiin myös eikä ole vieläkään, noin vuoden jälkeen kuulunut pakettia perille. Sähköposteihini ei enää vastata ollenkaan.

Tämä tapaus on siis, kun tilasin itselleni ja kaverilleni 6 koteloa pedaaleita varten ja saimme väärät kotelot. Banzai pyysi lähettämään kotelot takaisin meidän omalla kustannuksella ja he laittaisivat oikeat kotelot sitten tulemaan. Ehkä ne vielä joskus tulisivat...
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Insane Kane
21.05.2007 16:13:00
Jees, alkanu nuo mailitkin viipymään, kuten myös tavara. En ole vasta kuin 1.5kk oottanu putkia. Perjantaina tipahti osa jälkitoimituksessa olleista romuista.
Uuden tilauksenkin tekasin... Musikdingille.
Ei näin! >=)
Kumiankka
25.05.2007 17:08:31
Olen pähkäillyt että kannattaa välttää tilaamista tuollaisista pienellä porukalla pyöritetyistä puulaakeista ainakin joulu- ja pääsiäislomien aikaan, ja ennen niitä, samoin myös ennen isoja musiikkimessuja joissa putiikilla on osasto. Sinänsä hienoa että tuollaisia paikkoja on joista saa tavaraa kohtuulliseen hintaan, sellaista mitä ei muualta tahdo löytää.
Insane Kane
01.07.2007 13:52:14
Prkele!
Kolme kuukautta on liikaa. Sen tein myös selväksi edellisessä mailissa, jonka lähetin Olafille.
2 viikkoa sitten vaihdoin jälkitoimituksessa olleet putket kalliimpiin. Maksoin erotuksen.
Kerroin vielä että en todellakaan odota enään kuukautta.
Nyt perjantaina hieman lähetin aika katkeran tilityksen heidän toiminnastaan.
Vastaukseksi tuli "I will send the tubes".
Niinku mitä vittua? Onkohan asiassa ollut sitten jotain epäselvyyttä, saakeli!
En asioi enään tuossa puljussa vaikka möisivät ilmaseksi.
Ei näin! >=)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)