InYourFace90 04.04.2007 17:19:28 | |
---|
Mitäpä sisälsi tuo paketti ja palijo makso liittyminen? Joku 30e makso ja sisäl oli kaikkee krääsää. Mut tuli hieno posekuva bändistä. :D Up The Irons! |
Nassu Muunvalo 16.04.2007 18:05:09 | |
---|
"Eihän ne oo sitsit eikä mitkää ellei muisti ala pätkii ja oksennus lennä"
-Dille69 |
Karipiirto 16.04.2007 23:16:35 (muokattu 16.04.2007 23:17:21) | |
---|
Ite olin joskus kuudennen luokan luokkaretkellä ja Tampereellapa tottakai. Koskikeskus ja Free Record Shop. Halu oli löytää jotain kovaa metallia kun olin juuri kuluttanut Stratovariuksen Chosen Ones-kokoelman loppuun ja kyllästynyt bändiin sen yksitoikkoisen biisimateriaalin takia(Elementsit ei ollu vielä ilmestyneet). Katsastus levyhyllyihin jotka notkuivat kaikenmaailman Manowareista ja Bodomeista & Sentencedeistä. Sitten muistin että olin joskus pari vuotta aiemmin kuunnellut naapurin pojan luona kasetilta Iron Maidenia. En tiennyt mikä levy oli ollut(Piece of Mindiksi osoittautui myöhemmin), joten katselin levynkansia ja pähkäilin että mikähän näistä olisi rankin. Levyn kansia plärättyäni käteen tarttui, mikäs muu kuin legendaarinen, The Number of the Beast. Pääsin kuuntelemaan ostostani kunnolla vasta kotona sillä minulla ei ollut matkalla minkäänmoista CD-soitinta. Levy pyörimään ja Invaders pärähti soimaan. Olin myyty...kunnes kertsi pärähti soimaan. Nooh kappale kappaleelta kahlasin levyn läpi kunnes...Hallowed Be Thy Name luki levyn takakannessa ja kuuntelin...NYT olin myyty. :) Yläaste alkoi parin kuukauden kesäloman jälkeen ja ekat musatunnit sen myötä. Soitimme kitaralla jotain yksinkertaistettua versiota Tom Dooleystä mutta se vaikutti minuun maagisesti. Tajusin että jos osaan soittaa tätä kapinetta, voisin itse soittaa samalla lailla kuin Iron Maidenin pojat. Palasin kotiin ja kuuntelin Hallowedia pläräten kansivihkoa ja sieltä teki vaikutuksen Dave Murray nimisen miehen suorastaan upea sähkökitara(strato, mutta enhän minä näistä mitään tiennyt) ja olin päätökseni tehnyt. Tahdoin sähkökitaran. Pyysin vanhemmiltani että saisin semmoisen joululahjaksi ja painotin että halusin juuri sellaisen kuin mikä Davella oli siinä kuvassa. Joulu koitti ja pukki kävi(Minulla oli nuori noin neljän viiden ikäinen serkku ja häntä käytettiin härskisti tekosyynä tilata pukki joka jouluksi(käytetään muuten yhä vaikka kaveri menee pian yläasteelle). Iso paketti jonka muoto paljastaa minulle että siinä se nyt on. Avasin sen niin nopeasti että paperi miltei syttyi tuleen(jep, se on mahdollista) ja katselin ihastuneena Squierin Sunburst-värityksen omaavaa Stratocasteria. Se oli vielä hienompi kuin se mikä Davella oli siinä kuvassa(minusta siis). Näin. Iron Maiden on syy miksi kiusaan ihmisiä vielä tänäkin päivänä "soitollani". :) Tulipas kerrottua nyt tällainen tarina. Nyt tiedätte sitten miksi olen Maidenfani ja miksi rämpytän kitaraa. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Räbbänä 16.04.2007 23:23:08 (muokattu 16.04.2007 23:23:29) | |
---|
Yläaste alkoi parin kuukauden kesäloman jälkeen ja ekat musatunnit sen myötä. Soitimme kitaralla jotain yksinkertaistettua versiota Tom Dooleystä mutta se vaikutti minuun maagisesti. Tajusin että jos osaan soittaa tätä kapinetta, voisin itse soittaa samalla lailla kuin Iron Maidenin pojat. Palasin kotiin ja kuuntelin Hallowedia pläräten kansivihkoa ja sieltä teki vaikutuksen Dave Murray nimisen miehen suorastaan upea sähkökitara(strato, mutta enhän minä näistä mitään tiennyt) ja olin päätökseni tehnyt. Tahdoin sähkökitaran. Pyysin vanhemmiltani että saisin semmoisen joululahjaksi ja painotin että halusin juuri sellaisen kuin mikä Davella oli siinä kuvassa. Joulu koitti ja pukki kävi(Minulla oli nuori noin neljän viiden ikäinen serkku ja häntä käytettiin härskisti tekosyynä tilata pukki joka jouluksi(käytetään muuten yhä vaikka kaveri menee pian yläasteelle). Iso paketti jonka muoto paljastaa minulle että siinä se nyt on. Avasin sen niin nopeasti että paperi miltei syttyi tuleen(jep, se on mahdollista) ja katselin ihastuneena Squierin Sunburst-värityksen omaavaa Stratocasteria. Se oli vielä hienompi kuin se mikä Davella oli siinä kuvassa(minusta siis). Näin. Iron Maiden on syy miksi kiusaan ihmisiä vielä tänäkin päivänä "soitollani". :) Tulipas kerrottua nyt tällainen tarina. Nyt tiedätte sitten miksi olen Maidenfani ja miksi rämpytän kitaraa. :) Kitarajuttu lähes samanlainen kuin mullakin. Itse vain halusin Olympic White värityksellä olevan ja tietenkin ajattelin, että ähäähää, mullapa on siistimpi kuin nuilla sedillä. :) Edit: Turhat pois.
"Oujee" |
Markus Y 17.04.2007 10:54:59 (muokattu 17.04.2007 11:14:10) | |
---|
Ei ois kyllä perkule uskonu, että Harrisilla voi olla noin kaunis tytär... Tuohan on viikonpäästä (23.4.) tulossa heittämään keikan Kulttuuritalolle ja seuraavana päivänä (24.4.) esiintyy Pakkahuoneella Tampereella. edit: aikas tusinapoppia kuulosti olevan myspace-sivujen perusteella. |
Sakmäster 17.04.2007 14:56:14 | |
---|
sattukos kukaan katsomaan ohjelmaa ota tai jätä tässä parisen kuukautta sitten, kun ohjelmassa oli kilpailemassa noin 35v mies, nimeä en muista, oiskohan ollu joku jari tai vastaava...kuiteskin heppu oli erittäin kova iron maiden diggari ja tais voittorahoillakin lähteä keikoille..lisäksi koko yleisö koostui iron maiden diggareista, kaikilla oli fanipaidat päällä jne...ihan hupaisaa hommaa, että tuommosenkin ohjelman kautta tulee esille Iron Maiden. Larsson bergeri |
Räbbänä 17.04.2007 15:57:11 | |
---|
sattukos kukaan katsomaan ohjelmaa ota tai jätä tässä parisen kuukautta sitten, kun ohjelmassa oli kilpailemassa noin 35v mies, nimeä en muista, oiskohan ollu joku jari tai vastaava...kuiteskin heppu oli erittäin kova iron maiden diggari ja tais voittorahoillakin lähteä keikoille..lisäksi koko yleisö koostui iron maiden diggareista, kaikilla oli fanipaidat päällä jne...ihan hupaisaa hommaa, että tuommosenkin ohjelman kautta tulee esille Iron Maiden. Rautaneidon sakkiahan siellä oli kaveriaan kannustamassa. En nähnyt itse kyseistä pätkää, mutta juttua oli aika paljon tuosta kyseisestä ohjelmasta Rautaneito.comissa. "Oujee" |
Brother Tohveli 24.04.2007 20:13:23 (muokattu 25.04.2007 10:16:38) | |
---|
Mod.huom. Luvattomasti levitetyn tekijänoikeuksien alaisen materiaalin linkittäminen on Mnetissä kielletty |
Loijaa 25.04.2007 14:20:46 | |
---|
Running Free on muuten soitannollisilta piirteiltään hyvin samankaltainen Uriah Heepin Easy Livinin kanssa. En tiedä onko asiasta mainittu jo aikaisemmin, mutta selvät vaikutteet ovat havaittavissa. Heavy Metal Thunder |
InYourFace90 25.04.2007 18:45:00 | |
---|
Running Free on muuten soitannollisilta piirteiltään hyvin samankaltainen Uriah Heepin Easy Livinin kanssa. En tiedä onko asiasta mainittu jo aikaisemmin, mutta selvät vaikutteet ovat havaittavissa. Niinpäs onkin nyt kun tuli ajatelleeksi. Up The Irons! |
asa 26.04.2007 23:30:00 | |
---|
sattukos kukaan katsomaan ohjelmaa ota tai jätä tässä parisen kuukautta sitten, kun ohjelmassa oli kilpailemassa noin 35v mies, nimeä en muista, oiskohan ollu joku jari tai vastaava...kuiteskin heppu oli erittäin kova iron maiden diggari ja tais voittorahoillakin lähteä keikoille..lisäksi koko yleisö koostui iron maiden diggareista, kaikilla oli fanipaidat päällä jne...ihan hupaisaa hommaa, että tuommosenkin ohjelman kautta tulee esille Iron Maiden. Hah hah... Ei Juhana nyt sentään noin vanha ihan ole. Vajaa kolmekymppinen Maiden fani suurella sydämellä. Rautaneitolaisia oli (tietenkin) yleisössä kannustamassa useita. Suurin osa rahoista on vissiin jo mennyt mm. Ateenan keikkaan, ja kesällä taas Sloveniaan lähtö. MAIDEN ON! UP THE IRONS! |
InYourFace90 26.04.2007 23:39:37 | |
---|
Hah hah... Ei Juhana nyt sentään noin vanha ihan ole. Vajaa kolmekymppinen Maiden fani suurella sydämellä. Rautaneitolaisia oli (tietenkin) yleisössä kannustamassa useita. Suurin osa rahoista on vissiin jo mennyt mm. Ateenan keikkaan, ja kesällä taas Sloveniaan lähtö. MAIDEN ON! Asa oot se rautaneidon asa? ;) Up The Irons! |
InYourFace90 24.05.2007 15:34:25 | |
---|
Tietääkös kukaan milloin History of IM Pt.2 tulee? Up The Irons! |
Backlet 24.05.2007 21:47:13 | |
---|
Tietääkös kukaan milloin History of IM Pt.2 tulee? Josko tuo joskus joulun alla tulisi. Nuclear Waste. |
Asa oot se rautaneidon asa? ;) No en ainakaan se hellvetin räppäri. There can be only one... UP THE IRONS! |
asa 24.05.2007 23:40:54 | |
---|
Tietääkös kukaan milloin History of IM Pt.2 tulee? Todella epävirallisten HUHUJEN mukaan se ilmestyy syys-lokakuussa ja sisältäisi kuulemma: The upcoming Maiden's Double DVD 'History Of... Part 2' will feature these Programs (To Be Confirmed): - 'Behind The Iron Curtain' (1984) - Documentary - 'Live After Death' - Concert - 'Somewhere On Tour '86-87' - Documentary & Rare Concert Footage - 'Maiden England' - Concert - 7 Promo Videos - Extras (rare TV Appearences, Interviews & Photo Gallery) + 'The Golden Years' - Documentary ? It will be Released Worldwide around September/October 2007. UP THE IRONS! |
ekikoo 01.06.2007 17:20:52 | |
---|
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
InYourFace90 01.06.2007 23:29:20 | |
---|
Todella epävirallisten HUHUJEN mukaan se ilmestyy syys-lokakuussa ja sisältäisi kuulemma: The upcoming Maiden's Double DVD 'History Of... Part 2' will feature these Programs (To Be Confirmed): - 'Behind The Iron Curtain' (1984) - Documentary - 'Live After Death' - Concert - 'Somewhere On Tour '86-87' - Documentary & Rare Concert Footage - 'Maiden England' - Concert - 7 Promo Videos - Extras (rare TV Appearences, Interviews & Photo Gallery) + 'The Golden Years' - Documentary ? It will be Released Worldwide around September/October 2007. Aika perkuleen unelma dvd. Up The Irons! |
Marshallga 02.06.2007 09:14:26 | |
---|
|
Räkkipeli 02.06.2007 11:26:02 | |
---|
Pitääpä muistaa katsoa tuo. Hoho, ettei vaan olis linjat tukossa siellä. =D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |