Aihe: Deep Purple & Thin Lizzy
1 2 3 4
Borlag
24.05.2007 09:23:32

Eilinen setti:

01 - Jailbreak
02 - Waiting For An Alibi
03 - Don't Believe A Word
04 - Cold Sweat
05 - Are You Ready
06 - Massacre
07 - Suicide
08 - Bad Reputation
09 - Rosalie
10 - Roisin Dubh (Black Rose)
11 - Cowboy Song
12 - Boys Are Back In Town
MPU
24.05.2007 09:42:40
Melko uskottavan kuuloisesti Sykes suoriutui laulusta. Hienosti oli fraseeraus Lynottmaista.
Purplen ei seuraavalle kiertueelle tarvii ottaa Gillania mukaan ollenkaan, sen verran oli lauluosuudet vähentyneet viimevuotisesta. Turhan paljon oli minusta sitä soolojammailua heillä.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Borlag
24.05.2007 09:44:14

Tjaa, miten sen nyt ottaa, enemmän sitä oli 70-luvun puolella kun nykyään.
Borlag
24.05.2007 11:19:14

Purplen setti oli tällainen:

01 - Pictures of Home
02 - Things I Never Said
03 - Into the Fire
04 - Strange Kind Of Woman
05 - Rapture of the Deep
06 - Fireball
07 - Steve Morse Solo (pätkiä AC/DC, G'n'R ja Hendrixin biiseistä)
08 - The Well Dressed Guitar
09 - When a Blind Man Cries
10 - Lazy
11 - The Battle Rages On
12 - Don Airey Solo
13 - Perfect Strangers
14 - Space Truckin'
15 - Highway Star
16 - Smoke on the Water
17 - Hush (lyhyenä introna oli Finlandia hymni)
18 - Black Night
beissi man
24.05.2007 13:56:38
Olin yllättynyt Thil Lizzysta toimi melkosen hyvin ja hoiti lämppärin virkaa hyvin. Purpelessa nousi fiilis paikoitellen aika kattoon oli huikea show.
Hohhoijaa
24.05.2007 14:49:21
Ihan kovan setin heittivät kyllä. Meininki oli kova. Etenkin Morsen soolo-osuus nostatti hymyn kasvoille ja Airey oli tapansa mukaan maanmainio synawelho.
VR
24.05.2007 15:32:53 (muokattu 24.05.2007 15:33:24)
Ihan hyvän setin vetivät. Kitara ei väillä oikein kuulunut, ja se vei parhaan terän muutamasta biisistä. Esim. Fireball ja Battle Rages On, joita olin innolla odottanut. Morsen soolobiisi oli hyvä, ja ihan makeesti se Charles Bronson veti siellä urkujen takana.

Lizzy oli kyllä loistava lämppäri. Ei olis voinut sopivampaa valita.
Everything is a OK! YNWA
beissi man
24.05.2007 16:31:11
Epäilyt olivat kovat Lizzystä todella paljon tykkään mutta mietin miten toimii ilman lynottia ja toimihan se riittävän hyvin kertakaikkiaan loistava lämppäri uusi basistikin osasi hienosti ottaa yleisön. Purplen setti nyt oli hurmosta alusta loppuun asti viimeistään Perfect Strangers räjäytti allekirjoittaneen pään. Mainitaan vielä When Blindman Cries oli todella hyvä tunnelmainen veto.
Lapsi_ajassa
24.05.2007 18:53:12
Ihan hyvän setin vetivät. Kitara ei väillä oikein kuulunut, ja se vei parhaan terän muutamasta biisistä. Esim. Fireball ja Battle Rages On

Faak! Ekaa kertaa kun neljään vuoteen skippas Purplen Suomen keikan, niin sieltä sitten pamahtaa Fireball jota oon joka kerta jääny kaipaamaan. Nyt vituttaa etten tullu tonne.
Sinutkin on Kutsuttu
paice60
24.05.2007 19:08:36
Oli jätkiltä hyvä keikka, aivan mahtava meininki. Kiva katsoa kun vanhat herrat pitää hauskaa lavalla, siellä hymyiltiin ja naurettiin oikein kunnolla. Soitto toimii edelleen ja kyllä Gillankin jaksaa vielä hienosti. Lizzykin oli yllättävän hyvä, ensimmäistä kertaa näin bändin ja tykkäsin. Kannatti mennä.
Vittu näitä hommia.
ötzi
24.05.2007 20:19:55
Hyvä keikka oli! Tosin Thin lizzyn kitarasoundit meinas vähän puuroutua
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
rheinone
24.05.2007 20:21:06 (muokattu 24.05.2007 20:21:43)
Hyvä meininki Sykes-Lizzyllä! Saundit vain oli ihme puuroo. Kitaroita ei oikein millään erottanut kokonaismössöstä.

E: Jaaha, ötzi tossa äsken totes samaa...

Purplella taas saundit aivan loistavat, mutta setti olis kaivannut hittikimaran lisäksi selkeitä yllätyksiä. Battle Rages On ei riittänyt. Ja voi vitsi, Gillan tekee hienoista klassikkopiiseistä pilkkaa. Jättäis sitte vetämättä ne ihan tykkänään. Kyl mun mielestä noissa hommissa pitää pokka pitää vaik kuinka leipäännyttää.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
mlehtinen
24.05.2007 21:46:16
Ja voi vitsi, Gillan tekee hienoista klassikkopiiseistä pilkkaa. Jättäis sitte vetämättä ne ihan tykkänään. Kyl mun mielestä noissa hommissa pitää pokka pitää vaik kuinka leipäännyttää.
Siinäpä yksi syy miksi Blackmore ei tullut Gillanin kanssa toimeen. Sanoi joskus mm. että tuo laulaja pilaa biisit kun ei ota hommaa tosissaan...
paice60
24.05.2007 22:24:06
Hyvä meininki Sykes-Lizzyllä! Saundit vain oli ihme puuroo. Kitaroita ei oikein millään erottanut kokonaismössöstä.

E: Jaaha, ötzi tossa äsken totes samaa...

Purplella taas saundit aivan loistavat, mutta setti olis kaivannut hittikimaran lisäksi selkeitä yllätyksiä. Battle Rages On ei riittänyt. Ja voi vitsi, Gillan tekee hienoista klassikkopiiseistä pilkkaa. Jättäis sitte vetämättä ne ihan tykkänään. Kyl mun mielestä noissa hommissa pitää pokka pitää vaik kuinka leipäännyttää.

Eipä hän kauhean leipääntyneeltä näyttänyt. hällä on vain hieman omituinen huumorintaju. Sedillä oli oikein lupsakka ja rento meininki.
Vittu näitä hommia.
konnamatti
24.05.2007 23:02:55
Joensuussakaan ei Lizzyn kitarat oikein kuulunu. Tai kuulu mutta aika mömmöö oli soundi pääosin.
Morsen impro pisti itellekkin hymyn huulille, ja porukka villiinty kivasti kun sieltä tuli Purple Hazea ym. ym.
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu"
rheinone
25.05.2007 07:15:26
Eipä hän kauhean leipääntyneeltä näyttänyt. hällä on vain hieman omituinen huumorintaju. Sedillä oli oikein lupsakka ja rento meininki.

Mun mielestä menee vuosi vuodelta vaan mahottomammaksi toi Gillanin touhu. Turhaantuuhan siihen tietty ku ääniala sen kun kaventuu ja kaventuu. Vanhoista piiseistä useimmat ei toimi, uudet sitä vastoin ihan tosi jees.
rheinone
25.05.2007 07:16:48
Joensuussakaan ei Lizzyn kitarat oikein kuulunu. Tai kuulu mutta aika mömmöö oli soundi pääosin.
Morsen impro pisti itellekkin hymyn huulille, ja porukka villiinty kivasti kun sieltä tuli Purple Hazea ym. ym.

Meikäläinen suikki baariin välittömästi ku alko tulemaan bäk in bläkkiä.
sirdickyj
25.05.2007 07:26:24
Mun mielestä menee vuosi vuodelta vaan mahottomammaksi toi Gillanin touhu. Turhaantuuhan siihen tietty ku ääniala sen kun kaventuu ja kaventuu. Vanhoista piiseistä useimmat ei toimi, uudet sitä vastoin ihan tosi jees.

Ei se mistään äänialasta johdu, sehän veti just sieltä mistä ne biisit meneekin. Gillan on yksinkertaisesti kypsä laulaja, mielestäni. Olin silti yllättynyt, kuinka hyvin äijä tuolla lauloi. Ihan o.k. veto toi oli, ei vaan jaksa sytyttää kauheesti noi samat vakiorallit. Missä oli The Mule, Anyones Daughter, Mary Long, No no no...kaikki nää, mitkä tekee Purplesta jotain muuta kuin idioottimaisia Black Night-lapsellisuuksia toistavan reliikin? No, uudet biisit oli helvetin hyviiä, ja Fireball ja Perfect Strangers ihan parhautta. Ja plussaa, etteivät sentään soittaneet Woman from Tokyo:a. Black Nightin alkaessa lähdin vittuun koko hallista.
sirdickyj
25.05.2007 07:27:39
Meikäläinen suikki baariin välittömästi ku alko tulemaan bäk in bläkkiä.

No sun baariinlähtökynnys on muutenkin etten sanois matala. Oikein, sillä välin ku mä vedin yhen bissen, Heinonen veti bissen + 2 jäykkää!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)