Aihe: Ashdown T15-180S
1
IJarro
22.05.2007 20:16:58 (muokattu 22.05.2007 20:19:13)
http://www.thomann.de/fi/ashdown_t15_180s.htm

Tuommonen näytti thomannilla olevan 300€.

15" elementti, 180 wattia ja 19 kiloa kuulostaa ihan hyvältä.

Jonkunmoinen thomannedition on, mut vissii ihan sama vehje ku ashdownin perus electric blue, mut erivärinen kotelo. Eli hintoja polkee taas thomann.

Kysymys kuuluukin, onko täys susi?

Tottakai ymmärrän, että 800€ kruegerit ja 1000€ ampegit ja 1400€ EBS:ät on aina parempia. Mut siis onko tommosesta yleensä mihinkään?

Eli jos jollain on käytännön kokemuksia mööpelistä tai muuta kerrottavaa, niin kuulisin mielelläni.

Luultavasti tilaan ainakin kokeiltavaksi ellei täällä sitten täysin tyrmätä..
Let's do some living after we die...
Teijo K.
22.05.2007 20:37:22

Miulla on se Ashdown magmon 200 ja rikki kokoajan. Kylmäjuotoksia täynnä yms.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä"
beissi man
24.05.2007 18:45:23
Ashdownista ei ole muuta kokemusta kuin se että miekii oon noista kylmistä juotoksista kuullut näissä halvemmissa MAG sarjalaisisa. Onkos se nyt ABM sarja se kallis siinä tuskin enää pitäisi näitä vaivoja olla ja se ainakin varmuudella kuulostaa hyvältä miusta siis.
Umas
25.05.2007 12:03:08

En usko, että arva on ainoo jolla on kokemuksia ashdowneista...

Eli uppia

Odottele vielä hetkin. Mulle tulossa mag300head ja 410 kaappi. tänään tai maanantaina.
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v.
Teijo K.
25.05.2007 12:05:00

Ashdownista ei ole muuta kokemusta kuin se että miekii oon noista kylmistä juotoksista kuullut näissä halvemmissa MAG sarjalaisisa. Onkos se nyt ABM sarja se kallis siinä tuskin enää pitäisi näitä vaivoja olla ja se ainakin varmuudella kuulostaa hyvältä miusta siis.

Nimimerkit jjylli ja nbates on ainakin puhuneet samaa ashdowneista, mutta en millään muista mistä mallista. Miun on käytetty ja se sen ekan puolisen vuotta oli todella mahtava, mutta sitten pim. poks.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä"
IJarro
25.05.2007 19:12:27 (muokattu 25.05.2007 19:13:14)
Miun on käytetty ja se sen ekan puolisen vuotta oli todella mahtava, mutta sitten pim. poks.

Juu. Kyllä se semmonen luotettavuus on kyl ihan ehdoton vaatimus. Meilläkin on niin heikot PA:t, et jos kesken keikan lahoo ni ei kyl hyvää seuraa. Ei siinä paljoa lohduta thomannin 3vuoden takuu, jos keikka menee persiillen kylmien juotosten takia.

Pitää siis luultavasti panostaa satanen jos toinenkin lisää siihen styrkkariin.

Kyllä tästä siis varmaan on ennenki ollu tääl puhetta, mut laitetaan nyt ketjuun perään.
Eli mimmonen vahvistin sit ois hyvä?

Kevyt roudattava ois paras eli jotkut markit ois hyvii, mut on aika kalliita. Gallien Kruegerin backline112 on muute ihan kelpo, mut F# ja F on matalimmat mitä siitä saa ulos. Mun jazzarista ei ainakaa tuu vapaalla E kielellä juurikaan pöhinää vähääkään kovemmalla volalla. Eli 15" elementti vois ol ihan jees (siihen se roudattavuus sit meniki...)
Let's do some living after we die...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)