Sir Härö 24.05.2007 02:23:29 | |
---|
Eli torilla oli jokin aika sitten myynnissä USA Jackson bassoja kaksikin kappaletta. Muistaako joku ketkä niitä kaupittelivat? Hitto kun torihakuun lisättäisiin joku tietokanta että kuka myi/tahtoi ostaa mitäkin. Turpa kiinni ja kuuntele!
Ostetaan USA Jackson basso! |
Karlsson 24.05.2007 08:33:41 | |
---|
Eiks toi tori ole itsessään semmonen tietokanta? Lisää hifimpää! |
J.Hollström 24.05.2007 09:35:00 | |
---|
Eiks toi tori ole itsessään semmonen tietokanta? Historiadataahan sieltä ei saa. |
Karlsson 24.05.2007 09:40:42 | |
---|
Historiadataahan sieltä ei saa. Djoo, mutta jos ilmoitus on poistunut, niin iso mahdollisuus on, että laite ei ole enää kaupan tahi semmoista ei haluta ostaa, joten ihmettelen, että mitä hyötyä tosta olis? Paitsi tietty mahdollisuus häiriköidä ihmisiä "onks viä/tarviiksviä??" -kysymyksillä. Lisää hifimpää! |
Djoo, mutta jos ilmoitus on poistunut, niin iso mahdollisuus on, että laite ei ole enää kaupan tahi semmoista ei haluta ostaa, joten ihmettelen, että mitä hyötyä tosta olis? Paitsi tietty mahdollisuus häiriköidä ihmisiä "onks viä/tarviiksviä??" -kysymyksillä. Noissa huuto.net:n kaupoissahan on myös vanhat kohteet saatavilla, ja jos nyt hyötyjä siitä miettii, niin ainakin hintahommelit sieltä on helppo tsekkailla, mitä mistäkin kohteesta on maksettu. Helpottaa lähinnä myyjiä astettamaan järkevät hinnat kohteilleen, jos ei muuten sitä itse osaa arvioida. Itse en tosin tommosta historiatietokantaa juurikaan kaipaa, mutta kai sille jonkun asteen kysyntää tuntuisi olevan. |
Karlsson 24.05.2007 09:51:39 | |
---|
Noissa huuto.net:n kaupoissahan on myös vanhat kohteet saatavilla, ja jos nyt hyötyjä siitä miettii, niin ainakin hintahommelit sieltä on helppo tsekkailla, mitä mistäkin kohteesta on maksettu. Helpottaa lähinnä myyjiä astettamaan järkevät hinnat kohteilleen, jos ei muuten sitä itse osaa arvioida. Itse en tosin tommosta historiatietokantaa juurikaan kaipaa, mutta kai sille jonkun asteen kysyntää tuntuisi olevan. Joo, toi hinta on ihan jees pointti kyllä. Tosin tommosessa tori-ilmottelussa voi kyllä pyyntö olla ihan muuta kuin hinnat joita laitteista halutaan ja kannattaa maksaa. Mikäli oikein muistan tais ainakin yks taannoin myynnissä ollut Usa Jackson olla vedetty aika yläkanttiin hintapyynnöltään. Huutokaupassahan taas hintaa katsellaan enemmän huudoista kuin pyynnistä. Lisää hifimpää! |
J.Hollström 24.05.2007 12:36:56 | |
---|
|
Karlsson 24.05.2007 13:37:11 | |
---|
Lisää hifimpää! |
Sir Härö 24.05.2007 13:55:07 | |
---|
Noi kitarasankarithan on pitäneet tarkkaa kirjaa näistä jo kohta 5 tuhannen viestin verran: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=114812 Njooh. Onhan tuolla oikeastaan jokainen myyntiilmoitus listattu johon on tinkivaraa jätetty. Taitaa siellä ihan oikeasti päättömiäkin olla. Mutta kertoisivat viestissään että mitä on on myyty ja mihin hintaan. Nythän jokainen viesti pitää sisällään tyhjän linkin ja tekstin "HOOhooO! EN kyl maksais heh juum! sääh" Turpa kiinni ja kuuntele!
Ostetaan USA Jackson basso! |