Aihe: Millenium vaahtera virppa
1
mikah
22.05.2007 23:36:32
Tuo Milleniumin laatuhan kyllä tiedetään, mutta pakkohan tätä on kysästä, että olisiko jollain kokemuksia tuosta 6,5 tuumaisesta "power maple" virvelistä (t-kaupan hinta 122 e)? Lähinnä kiinnostais, saisiko siitä osia virittämällä toimivan soittimen?
Kukkis 77
22.05.2007 23:39:19

Saanee siitä hyvän, jos vaihtaa kalvot, lugit, viritysruuvit, mattokoneiston, maton, badgen, rungon ja vanteet.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Perro Stupido
23.05.2007 21:14:26
Saanee siitä hyvän, jos vaihtaa kalvot, lugit, viritysruuvit, mattokoneiston, maton, badgen, rungon ja vanteet.

Hahahaha. +
010011000100111101001100
hansakemanelius
23.05.2007 21:14:59

Sinulla on siis kokemusta...?
Joo nej ....
Kukkis 77
23.05.2007 21:52:09

Sinulla on siis kokemusta...?

Siis en sano etteikö tuosta Milleniumista toimivaa saisi. Jos sen tarkoitus on toimia esim Tshernobylin varaosina.

No joo, en ole ikinä törmännyt yhteenkään toimivaan Millennium-tuotteeseen, ja tuskin tuokaan ritsa poikkeusta tekee. Kai siitä jonkinlainen ääni lähtee, mutta veikkaan että siitä lahoaa ensimmäisellä viikolla mattokoneisto ja tokkopa sitä hyvään vireeseenkään saa.

Ja lopuksi, ei, juuri tuosta kyseisestä vehkeestä ei ole kokemusta.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
hansakemanelius
23.05.2007 22:07:05

Siis en sano etteikö tuosta Milleniumista toimivaa saisi. Jos sen tarkoitus on toimia esim Tshernobylin varaosina.

No joo, en ole ikinä törmännyt yhteenkään toimivaan Millennium-tuotteeseen, ja tuskin tuokaan ritsa poikkeusta tekee. Kai siitä jonkinlainen ääni lähtee, mutta veikkaan että siitä lahoaa ensimmäisellä viikolla mattokoneisto ja tokkopa sitä hyvään vireeseenkään saa.

Ja lopuksi, ei, juuri tuosta kyseisestä vehkeestä ei ole kokemusta.

Toimittajana tahdoin vain tarkistaa väittämyksen perustat ja lähdetiedot ... :-)
Joo nej ....
vitikka
23.05.2007 23:24:14
Toisaalta, tuo virveli voi olla jonkin tasoinen, koska sen hinta on nostettu keskiverto millennium-setin tasolle :)
Analuuk
24.05.2007 14:29:34 (muokattu 24.05.2007 14:34:50)
Ihmettelen jos 122 eurolla saisi millään tavalla välttävää virveliä, varsinkaan puista. 200e:llä taas voi saada hyvänkin käytetyn virvelin.

Itse olen ostanut kaikki virvelini käytettynä:

PT percussion h.200e
Ludwig Supra h.310e
Pearl Omar Hakim Signature h.100e (!!!)
Pearl steel piccolo h.100e
Yamaha puu 60-luku h.--- Löytyi kaatopaikalta

ELI: Etsi ennemmin käytettynä...

edit: Jos olisin käynyt kouluja niin tietäisin varmaan terminkin tuolle -nee jutulle.
taitaa olla verbin potentiaali-muoto, jos oikein muistan...
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
tolppa-apina
24.05.2007 16:44:44
osta tuolla rahalla vaikka hyvä ständi tai pane rahat sukan varteen.
myyn sulle sitten hyvän virvelin kun on summa kolminkertaistunut. otat vain yhteyttä, mutta elä öisin. eukko suuttuu jos ne "sun saatanan renttu_muusikko_juoppo_kaverit!" soittelee vielä kerrankin klo.4 aamulla kun pitäis päästä lämpöseen nukkumaan.

asiallisesti sanottuna en suosittele ollenkaan.
"Tästäkö me sitten rakennamme minulle monitorin?" "Iliman muuta, ei tarvita kuin vähän kärsivällisyyttä, kolme euroa ja kasvispitsa"
mikah
25.05.2007 12:53:34
Jep, jep. Näinhän mäkin sen päättelin, että ei sillä mitään tee. Päätinpä kuitenkin kysästä, kun poikkeus joskus vahvistaa säännön ja silleen...
sbege
26.05.2007 08:23:23
Kaikki aina haukkuu Milleneumia, mut miepä kehasen sen verran et, Mulla toisena settinä on sellane( ja halvinta mallia). Hardware haitarista, mut onneks ollaan musa miehiä! Huolettomat, ja virittämällä ihan keikoillakin toimivat pelit. Muistaa vaan ottaa sitä "Roudarin Teippiä" matkaan ni kivaa on! Eikä tarvii kuljetus boxeja jne... (jos osaa kalvoja hiukan varoa). Hinta /laatu suhde mielestäni hyvä.NO KATTOKAA NY HINTAA...(ei laatua...)
Soittamalla ei tuu, ku pieniä kapuloita...
Youni
26.05.2007 21:00:15 (muokattu 26.05.2007 21:03:30)
Kaikki aina haukkuu Milleneumia, mut miepä kehasen sen verran et, Mulla toisena settinä on sellane( ja halvinta mallia). Hardware haitarista, mut onneks ollaan musa miehiä! Huolettomat, ja virittämällä ihan keikoillakin toimivat pelit. Muistaa vaan ottaa sitä "Roudarin Teippiä" matkaan ni kivaa on! Eikä tarvii kuljetus boxeja jne... (jos osaa kalvoja hiukan varoa). Hinta /laatu suhde mielestäni hyvä.NO KATTOKAA NY HINTAA...(ei laatua...)

Kyllä mua vaan ottaa aina päähän, kun joutuu jotain Millejä, Traxeja tai NewSoundeja kähmimään. Ei niitä saa mukavaan asentoon, HW on niin arsesta. Saundista en ala sanomaan yhtään mitään, kaikki tietää siitä jo. Tuo roudaushomma on kyllä ihan totta, ainakin niin kauan, kun kierteet pulteissa kestää.

E: Nyt tuli mieleen yksi tarina, vähän offia. Toin konsertin kenraaliharjoituksiin oman settini, toinen rumpali soitti sillä myös. Sanoi sitten treenien jälkeen tuovansa oman setin keikalle, kun tykkää sellaisesta napakammasta basarisaundista. Noh, sinnehän se saapui Millejen kanssa, basari valehtelematta yli puolillaan tavaraa, johon sisältyi edellisjoulujen pehmeiden pakettien sisältöjen lisäksi mikkikaapelia :D . Siinä soitettiin kahdella setillä, minä aivan onnellisena noilla Cabrioilla. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)