Timo JM 23.05.2007 13:44:21 | |
---|
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
kivi 23.05.2007 14:07:42 | |
---|
No joo, saihan tuosta vähän suuntaa vaikka videossa oli kyllä luokattoman huono mono soundi. Paremman jos haluaa, niin ostaa levyn. Smashing Pumpkins: Siamese Dream, ilmestyi 1993 Virgin'iltä. Mulla on se vielä tuplavinyylinä. Hyvä levy. :-D |
varakeef 23.05.2007 14:46:32 | |
---|
Tietääkö joku netistä jotain linkkiä mistä vois käydä tsekkaamassa? Muakin vähän kiinnostais tietää mitä tässä ollaan hakemassa. Allmusicissa etsii artistin, diskografiasta levyn ja levyn biisilistoissa on kaiuttimen symboleja. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
jannu 23.05.2007 20:19:13 (muokattu 25.05.2007 00:24:17) | |
---|
Pumpkinsien seuraava levy olikin sitten itse-tuotettu ja rutkasti raskaampi Mellon Collie And The Infinite Sadness, mutta sitähän ei nyt haettu. Eipä muuten ollut itsetuotettu. MCIS:n tuottivat Flood, Alan Moulder ja Corgan. Eikä Siamese Dream:kään lopulta ollut pelkästään Butch Vigin leikkikenttä. Get your facts straight, Kivi! ;D EDIT: Joo, laitetaan vähän hymyä tänne, ettei ihan niin julkealta vaikuta tämä... "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
konehes 23.05.2007 21:46:52 | |
---|
Paremman jos haluaa, niin ostaa levyn. Smashing Pumpkins: Siamese Dream, ilmestyi 1993 Virgin'iltä. Mulla on se vielä tuplavinyylinä. Hyvä levy. :-D Mulla on tuo vinyyli kahtena eri painoksena:) On kyllä hieno levy, osaisipa itsekin tehdä samanmoiset kitarasoundit kuin Siamese Dreamilla. cherub with heavy metal machine |
Mä en oo mikään pumpkins-asiantuntija mut se mitä olen muistavinani tosta levystä on: - Pohjat ilmeisesti soitettu livenä. Sanoisin et suurin osa levyn soundia on just siinä. - Rummut on aika pienellä - Kitarat on muistaakseni vähän vaiheisen kuuloiset. Mistä lie johtuu. - Koko levyssä on sellanen vahva nauhan ja semi-hyvän/huonon tiskin tuntu. Eli uskaltaisin väittää että aika moni meistä pääsis aika lähelle jos kokeiltais samalla kattauksella. Mutta soittajat ja lähtösoundit on ehdottomasti tärkeimmät osatekijät. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |