SRV1 23.05.2007 21:18:46 | |
---|
Onkos kellään tota kasaa kotona tai onko päässy kokkeilemmaa? Mielipiteitä? |
Kokeilin. Paras vahvistin ever. Ostan jos saan Matampit menemään. Tosin ne kaapit ei kiinnosta minkää vertaa. Oli aika cleani soundi. Volkka klo 3 eikä silti ollu liikaa ruvella mun makuun. |
M Hossa 23.05.2007 22:18:29 | |
---|
Olis herkkua jos tulis pelkkä nuppiversio myyntiin...tosin Germinon Headroom 100 taitaa olla aika lähellä, en nyt just muista. |
PLO 24.05.2007 10:40:50 | |
---|
Toi on kyllä erikoista, et pitää ostaa koko läjä nupin takia. Itsekin olin kiinnostunut tuosta nupista, mut hylkäsin moisen tarjoomuksen. |
Dr. Muff 24.05.2007 12:15:46 | |
---|
Onkos kellään tota kasaa kotona tai onko päässy kokkeilemmaa? Mielipiteitä? Kuulosti toudella hyvältä. Olisin mieluusti soittanut sitä vähän kovempaa muttei tilanne sitä mahdollistanut. En näe kyllä syytä moista pinoa ostaa. Suerbass on mielestä vähintään yhtä hyvä. Olen kojootti. Älä koske. |
pnorman 24.05.2007 13:20:34 | |
---|
Kokeilin. Paras vahvistin ever. Ostan jos saan Matampit menemään. Tosin ne kaapit ei kiinnosta minkää vertaa. Oli aika cleani soundi. Volkka klo 3 eikä silti ollu liikaa ruvella mun makuun. Tiijättekö mitä eroa 100JH:lla on siihen HW -nuppiin verrattuna? Ei oo sama peli kuitenkaan? Ei sekään paha olis. |
pnorman 24.05.2007 13:23:20 | |
---|
Okei okei, on ainakin eri putkoset..... |
Dr. Muff 24.05.2007 13:27:32 | |
---|
Tiijättekö mitä eroa 100JH:lla on siihen HW -nuppiin verrattuna? Ei oo sama peli kuitenkaan? Ei sekään paha olis. Googlella löytää erot ja JH vahvarin syntyhistorian. Youtubessa voi käydä fiilistelemässä videoklippiä. Olen kojootti. Älä koske. |
Keefster 24.05.2007 14:11:09 | |
---|
No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
McNulty 24.05.2007 14:21:02 | |
---|
Vaikuttaa sikälimikäli mielenkiintoiselta, että päätteessä on todellakin KT:t. Ne nyt ovat yksi syy siihen, miksi Super 100JH kuulostaa varmasti erilaiselta mitä 1959HW. Mua vaan ärsyttää tietyssä määrin tällainen signatureroinan paljous. Dunlopiltahan tuli just jotain Hendrix Analog-mokkuloita jne. Ilmeisesti kohta rivikamat voidaan siirtää hautaan ja otetaan tilalle vain kirjo erilaisia signature. Milloin EVH, milloin Dime, milloin Hendrix ja sitä rataa. "Jaa sä soitat heviä? No sitten sinun tulee ostaman tämä Kerry King nuppi!" "Ai, psykedeelistä rokkia... no siihen paras lääke on joko tämä Roky Ericksonin signature munniharppu tai Hendrixin vahvistin!" Ja mitä meinaa "Limited Edition"? Onko se siten kun J. Seinfeld totesi:"Limited to the number we can sell!" clenching the fists of dissent |
Dr. Muff 24.05.2007 15:59:04 | |
---|
Vaikuttaa sikälimikäli mielenkiintoiselta, että päätteessä on todellakin KT:t. Ne nyt ovat yksi syy siihen, miksi Super 100JH kuulostaa varmasti erilaiselta mitä 1959HW. Mua vaan ärsyttää tietyssä määrin tällainen signatureroinan paljous. Dunlopiltahan tuli just jotain Hendrix Analog-mokkuloita jne. Ilmeisesti kohta rivikamat voidaan siirtää hautaan ja otetaan tilalle vain kirjo erilaisia signature. Milloin EVH, milloin Dime, milloin Hendrix ja sitä rataa. "Jaa sä soitat heviä? No sitten sinun tulee ostaman tämä Kerry King nuppi!" "Ai, psykedeelistä rokkia... no siihen paras lääke on joko tämä Roky Ericksonin signature munniharppu tai Hendrixin vahvistin!" Ja mitä meinaa "Limited Edition"? Onko se siten kun J. Seinfeld totesi:"Limited to the number we can sell!" Mielikuvillahan tässä tosiaan pitkälti pelataan. Lähes poikkeuksetta esmes putiikkipedaalit markkinoidaan joko jonkun soittajan soundilla tai jonkun laitteen soundin/kytkennän toisintamisella. Ehkä se auttaa soundin pukemista sanoiksi ja ennenkaikkea luo mielikuvia jotka myy. Noita tehtiin muistaakseni 100kpl erä, eli melko rajoitetusta erästä voidaan puhua näillä globaaleilla markkinoilla. jtm45/100 on eri peli kuin Superleadi (joita niitäkin erillaisia) ja JH on modattu jtm45/100. Mun mielestä Hendrixin soundit ovat parhaimmillaan musubändi levyllä. Toki löytyy muitakin erittäin maukkaita vetoja, mutta toi on ehkä kuitenkin mun suosikki. Vai johtuukohan se siitä että soitto on tiukinta henkkaa... Soundi on puhtaahko, selkeä, täyteläinen. Ja silloinhan veti ylläriylläri Superbassilla. Olen kojootti. Älä koske. |