Aihe: kitaraa junnulle
1
-J.-
23.05.2007 17:17:12
Minun Pikkuveljeni vinkuu sähkökitaraa ja vahvistinta. Minun vanha ei käy kun on liian pitkä , akustiseen ei koske ees pitkällä tikulla.. Auttakaa!

Kattele thomanilta paketti tarjouksia. Junior Guitar settiä yms...
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
hullu_ukko
23.05.2007 17:18:09
Minun Pikkuveljeni vinkuu sähkökitaraa ja vahvistinta. Minun vanha ei käy kun on liian pitkä , akustiseen ei koske ees pitkällä tikulla.. Auttakaa!

Minkä ikäinen ja kokoinen veljesi sitten on?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Jätkiltähän puuttuu sävelkorva! Jos ammattilaiset käyttää tota ni ei voi olla paska sitä paitsi voi väittää ettei oo ättäkkii kun ei oo ite päässy koittaa säätöi huh huh'' -ultimate guitari
ultimate guitari
23.05.2007 17:26:47
9v ja noin 145cm
Joulupukki kävi meillä eilen!Minä näin kun se tuli pussin kanssa sissään!Mutta miksi se ei antanut lahjoja vaan ottI?
hullu_ukko
23.05.2007 17:29:32
Jos normaalikokoista kitaraa haetaan, niin katsoisin vähän tuota Squierin jagmasteria. http://www.thomann.de/fi/fender_squier_jagmaster_upgrade_rw_bk.htm
Skaala on vain 24-tuumaa.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Jätkiltähän puuttuu sävelkorva! Jos ammattilaiset käyttää tota ni ei voi olla paska sitä paitsi voi väittää ettei oo ättäkkii kun ei oo ite päässy koittaa säätöi huh huh'' -ultimate guitari
ultimate guitari
23.05.2007 17:29:38
no ni löysin sopivan kiito ei enää kommenntei! lukkoon?
Joulupukki kävi meillä eilen!Minä näin kun se tuli pussin kanssa sissään!Mutta miksi se ei antanut lahjoja vaan ottI?
-J.-
23.05.2007 17:30:56
If you're going to hell... Keep going. -Winston Churchill
Metalzone
23.05.2007 18:42:54
Pistät broidille kunnon kitaran syliin (sun vanhan siis) ja sanot et oot tarpeeks pitkä. Mä ainakin alotin ihan kunnon kokosella kitaralla. Noilla pikku *askoilla ei tee mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)