Aihe: pst5 china vai Wuhan china?
1
steyr
23.05.2007 13:14:28 (muokattu 23.05.2007 13:15:23)
Joo elikkäs aikeissa on ostaa 16" china. Paisteen sivuilta oon kuunnellu pst5 chinaa, mutta Wuhania en oo kuullu. Kumpi kannattais ostaa, ja olisko jollain laittaa jotain ääninäytettä Wuhanin chinasta? Pst5 on aika hyväsaundinen mutta haluaisin kuulla vähän miltä Wuhani kuulostaa.
Analuuk
23.05.2007 13:20:46
Kattele ennemmin käytettynä Paisteen 302:sia. Ne on hemmetin hyviä!
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
Niq
23.05.2007 13:22:35

Joo elikkäs aikeissa on ostaa 16" china. Paisteen sivuilta oon kuunnellu pst5 chinaa, mutta Wuhania en oo kuullu. Kumpi kannattais ostaa, ja olisko jollain laittaa jotain ääninäytettä Wuhanin chinasta? Pst5 on aika hyväsaundinen mutta haluaisin kuulla vähän miltä Wuhani kuulostaa.

Wuhan. Noi halvat sorvatut chinat (paiste, meinl classics) kolisee eikä syty, saa siis takoa pirusti että saa koshauksia (hieno sana) tulemaan. Wuhan pitää mennä toki paikan päältä ostamaan, ovat täysin yksilöitä, eli kaksi samankokoista saattaa kuulostaa ihan erilaiselata.
"I have a cunning plan" -Baldrick
steyr
23.05.2007 13:28:30
No ehkä ostan sitten Wuhanin...

Mutta en oo muualta löytäny Power-Soundista:
http://www.power-sound.fi/product_i … hp?cPath=69_113&products_id=148

Toi kauppa sijaitsee jossain Forssan lähellä ja ite asun Jyväskyläm maalaiskunnassa että pitäsköhän sitä sinne ajaa kesällä....
Lehtikumpu
23.05.2007 13:32:09

Jyväskylän musikanttiin on "lähiaikoina" tulossa lisää isompia wuhaneita. Hyllyssä tällähetkellä vaan pienempiä. 14" tais olla isoin. Munkin olis tarkoitus 16" tai 18" hankkia. Helmi soundi meinaan ;)
OvvOvvOvvOVooVooVoo
steyr
23.05.2007 13:35:07
No joo Musikantissa en oo käyny piiiiiiitkään aikaan, että siellä vois käydä kun Musapörssissä en oo törmänny Wuhaneihin...
Lehtikumpu
23.05.2007 13:41:49

Musapörssissä en oo törmänny Wuhaneihin...

Enpä oo minäkään.. Jotain AsianSound/Stagg sontaa sieltä oon kaivanu mutta ei semmoseen viitti vähiä rahojaan tuhlata. Kerrasta viisastuneena..
OvvOvvOvvOVooVooVoo
Niq
23.05.2007 13:47:43

Stagg sontaa sieltä oon kaivanu mutta ei semmoseen viitti vähiä rahojaan tuhlata.

No, eiköhän se Wuhan oo samaa sontaa. Eli kiinalaista käsintaottua kamaa keskinkertaisella laadunvalvonnalla. Minä olen tämän ongelman ohittanut ostamalla käytettyjä Staggeja, jos eivät ole edellisellä käyttäjällä menneet rikki, niin eivät mene sit todnäk mullakaan ihan heti.
steyr
23.05.2007 14:15:10
En nähny ainakaan Musikantin verkkokaupassa ainuttakaan Wuhania, mutta jos siellä liikkeessä kuitenkin ois...
Niq
23.05.2007 14:32:01

En nähny ainakaan Musikantin verkkokaupassa ainuttakaan Wuhania, mutta jos siellä liikkeessä kuitenkin ois...

Eipä tuolla Musikantin nettisivuilla oo varmaan puoliakaan tuotteista listattuna. Wuhaneita oli ainakin viimeks ku kävin. Splashit pitää muuten pyytää erikseen, ne on jossain varastossa piilossa.
Analuuk
23.05.2007 17:18:55
Jotain AsianSound/Stagg sontaa sieltä oon kaivanu mutta ei semmoseen viitti vähiä rahojaan tuhlata. Kerrasta viisastuneena..

Asian Soundissa ja Wuhanissa ei juurikaan ole eroa. Molempien merkkien chinat on hyviä!
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
Lehtikumpu
23.05.2007 17:27:46

No, eiköhän se Wuhan oo samaa sontaa.

Mut meikä onki anti-stagg :) Ei vaan, muistaakseni Staggin 16" china oli jotain huntin pintaan ja wuhanin samankokoinen ja "parempi" soundinen on alta 60e.

Crashithän on wuhanilla kohtalaista paskaa, sama käy AsianSoundiin.

Tosiaan musikantin sivuilla on paljon sellasta kamaa jota ei hyllystä löydy ja hyllyssä vielä enenmmän kamaa mitä ei sivuillä näe.
OvvOvvOvvOVooVooVoo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)