rattrap 14.05.2007 09:34:22 | |
---|
Olisiko kenelläkään kokemusta eko vl-480s kitarasta?esim.minkä laatuiset mikit ja minkä tasoinen kepakko on kyseessä? |
Kuroishin 14.05.2007 14:12:27 (muokattu 14.05.2007 14:14:55) | |
---|
kas. ehdin juuri kommentoida ekaa keppiä hankkivalle. olisi pitänyt vilkaista alaspäin listaa. Ostin oman Ekon tuossa vajaa 2kk sitten. Tuli verrattua kepakkoa Epiphonen, Tokain, Ibanezin ja jopa Schecterin keppien kanssa. Vertailussa tosiaan Tokai pääsi melko lähelle, mutta kyllä mie sanosin että Eko voitti senkin melko hyvin. Etenkin kun huomioi hinnan. Huomioitakoon, että isommilla vahvareilla en ole koitellut, vain kuullut mielipiteitä siitä, kuinka ammattilaiset jättävät Gibboneitaan nurkkaan Ekon takia. Itse soittelen kotosalla MicroCuben kanssa, mihin vehjas toimii aivan loistavasti. Kepin mikkien mallista ei ole hajuakaan, mutta pirun pystyviltä ne vaikuttavat. Metalliosat ovat hienosti leimattu taiwanissa, jos sillä mitään väliä on, koska laatu on melkoisen hyvä. (keppi itse on kiinalainen, vaikka Ekohan on italialainen firma. Silläkään mitään väliä). Itse tosiaan soittelen (siis yritän) kaikenlaista trashistä bluesiin ja glamista jazziin, eikä Ekon kanssa ole tullut minkäänlaisia ongelmia löytää sopivaa soundia. Suoraan sanoen, Eko on paras budjettikeppi johon olen törmännyt. Suosittelen. edit: kannattaa tosissaan tarkistaa vehjas ennen ostopäätöstä, mikä on itsestäänselvyys tietenkin. Yksilöissä on eroa, ja esimerkiksi ensimmäisessä koettamassani 480s:ssä ei tallamikki päästänyt pihaustakaan. arent |
Umas 14.05.2007 14:14:46 | |
---|
Jooh, ja minä voisin samaan syssyyn kysyä että mistä noita ekoja sais? ...heräsi kiinnostus sen verran että voisi harkita :) Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Kuroishin 14.05.2007 14:16:42 | |
---|
heh. Tampereen Rocktorilta ainakin saa, Vertikaalistakin voi löytää (jos eivät jo vieneet kamoja turkuun). Soitin Huttusella Helsingissä näytti kanssa olevan muutama. Yleensä noita ei tunnu netin kautta löytyvän, kannattaa vaan sinnikkäästi kai kierrellä ja kysellä. arent |
Umas 14.05.2007 14:20:30 | |
---|
heh. Tampereen Rocktorilta ainakin saa, Vertikaalistakin voi löytää (jos eivät jo vieneet kamoja turkuun). Soitin Huttusella Helsingissä näytti kanssa olevan muutama. Yleensä noita ei tunnu netin kautta löytyvän, kannattaa vaan sinnikkäästi kai kierrellä ja kysellä. No pjärskeles... sattupas kätsysti rocktorilla taisinkin sitä yhtä eko ihailla, tarttee varmaan mennä hetitänään rämpyttään... Tattis! Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
rattrap 14.05.2007 14:21:27 | |
---|
Mie ostin viimeisen rocktorilta ,eiköhän sinne lisää tule. |
Umas 14.05.2007 14:24:17 | |
---|
Mie ostin viimeisen rocktorilta ,eiköhän sinne lisää tule. No voíhan... heh... ei auta muutakun odotella ja kysellä. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
Kuroishin 15.05.2007 17:03:20 | |
---|
arent |
fox 16.05.2007 01:32:57 (muokattu 16.05.2007 01:49:11) | |
---|
Olisiko kenelläkään kokemusta eko vl-480s kitarasta?esim.minkä laatuiset mikit ja minkä tasoinen kepakko on kyseessä? Viikonloppuna pitäis yhtä laitella..Sittenpä sen näkee mitä joutuu tekemään. Merkkinähän tuo on niitä "kadonneita", entisaikojen italialaisesta keskikastin brändistä on tullut "yksi kopiotehdas" muitten joukossa.. Tuo vähän herätti kummastusta, että mitä tekoa on apinoilla ammattilaisten soitinarsenaalissa, mutta ehkä siinä oli tullut kirjoitusvirhe? Se gibboni kun lienee apina.. Myös tein vähän ennakoivaa tutkimusta viikonlopun projektia silmälläpitäen ja kävin lukemassa tuon arvostelun.. Oikein hyvä se oli. Tietäähän nyt ainakin että joutuu nauhanpäät hiomaan ja mahdollisesti satulan vaihtamaan. Ei ihan kauhean paha rasti, ja satulahan noissa yleensä on sellanen muovinpala että parempaan suuntaan menee joka tapauksessa. Billy Gibbons ZZ Topista on kyllä soittokamojensa suhteen julmetun tarkka mies, tuolla arvostelussa kun oli tällainenkin lauselma: Itse rakastan Les Paul mallisia kitaroita, mutta en ole konservatiivisuudesta kärsivä Gibbons -setä, vaan tykkään soittimesta joka näyttää, kuulostaa ja tuntuu hyvältä, hitot siitä mitä lavassa lukee, mistä se on tehty tai mitä ratkaisuja on käytetty. Että: hitot siitä. ;) www.eko.it on firman osoke, lisäyksenä todettakoon.. Sivustosta ei saanut selvyyttä, kuka tekee ja missä. =) |
Umas 16.05.2007 08:37:20 | |
---|
Mie ostin viimeisen rocktorilta ,eiköhän sinne lisää tule. Möh! Se osti juuri sen mitä siellä ikkunassa kuolasin.... ny keljuttaa. Vaik ei sitä olis viä varaa ollutkaan. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v. |
rattrap 22.05.2007 19:54:19 | |
---|
vielä sen verran EKO:sta,että Riffissä 6/2005 oli testissä ko.kitara Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla |
Mie ostin viimeisen rocktorilta ,eiköhän sinne lisää tule. Oli siel ainakin lauantaina yks.. ;) Eipä tuonut kaveri kitaraa laittoon/katottavaksi, joten vielä täytyy malttaa.. Rocktorilla muuten näytti Carvineita olevan, vanha ja parikin uudempaa.. |