Aihe: Muusikot naukkailevat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
EP
22.05.2007 18:34:14
Eläkelläisistä (muusikko) ei tässä tutkimysessa löytynyt yhtään raitista ja se minua lähinnä ihmetytti..

-Niitä vastanneita eläkeläisiä oli 35, joiden joukossa ei ollut absolutisteja.

35? ..ja sen mukaan leimataan loput, tai ainakin vedetään johtopäätökset koko eläkeläisistä prosentteina?? 8))
Eddy
22.05.2007 18:39:31
Onkohan tutkijalla päässyt lipsahtamaan pilkkuvirhepaholainen noissa keskimääräisissä viikkoannoksissa?
Koskettelen soittimia...
Tankero
22.05.2007 19:58:11
Mutu tieto on kaikkein varminta tietoa ja sitä ei pysty mikään horjuttamaan.

Näinhän se menee. Mutua ja riittäviä yleistyksiä, niin hyvä tulee.
Varmasti, vissiin.
baron
22.05.2007 20:04:00

35? ..ja sen mukaan leimataan loput, tai ainakin vedetään johtopäätökset koko eläkeläisistä prosentteina?? 8))

Kuka leimaa: Julkaisussa sanottiin että näiden 35:n joukossa ei ollut.
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
paice60
22.05.2007 20:09:07
Kuinkahan paljon mahtaa poliisit tai lääkärit tai sairaanhoitajat juoda? Veikkaan että aika paljon.
Vittu näitä hommia.
baron
22.05.2007 20:13:46

Kuinkahan paljon mahtaa poliisit tai lääkärit tai sairaanhoitajat juoda? Veikkaan että aika paljon.

Pitäiskö tutkia? Vai oisko se rahojen tuhlausta jonkin yksittäisen tutkijan maineen pönkittämiseksi?

Vai riiittäiskö että kysyttäisiin näiltä mutu-tietäjiltä?
paice60
22.05.2007 20:18:13
Pitäiskö tutkia? Vai oisko se rahojen tuhlausta jonkin yksittäisen tutkijan maineen pönkittämiseksi?

Vai riiittäiskö että kysyttäisiin näiltä mutu-tietäjiltä?

Tunnen muutaman poliisin, ihan koulukavereita vaan, ja kyllä häppä maittaa.
Vittu näitä hommia.
uruttaja
22.05.2007 20:34:55
Tunnen muutaman poliisin, ihan koulukavereita vaan, ja kyllä häppä maittaa.

Mulla on monta helevetin kovaa juoppotuttua ammattiryhmistä: Maalari, muurari, liippari, däkkäri, laitosmies, lääkäri. Paljon kovempia ku mun tutut soittajat. Ei kovinkaan moni muusikko ole tintannut itseään viinalla hengiltä verrattuna noihin em. ammattiryhmiin. Tehkääpä vertaileva tutkimus: Muusikko vs Maalari.
baron
22.05.2007 20:44:35 (muokattu 22.05.2007 20:45:31)

Ok, minä annan periksi, olin väärässä, eikä ole eka kerta. Anteeksi, saatte tutkia mitä vain haluatte ja mihin vain saatte rahoituksen.

Suomessa on tehty väitöskirja "Heights And Weights In Finnish Children". Väittelijä keräsi lastenneuvoloista ja kouluista pituus- ja painomittaustuloksia ja laski sitten keskiarvoja ja käyriä.

Voi tuntua nollatutkimukselta.

Tämän väitöskirjan ansioista Suomi on maailman huippuluokkaa lasten kasvuhäiriöiden tutkimisessa, joiden takana saattaa piillä vaikeitakin tauteja, joiden varhaisdiagnostiikkaan päästään.
baron
22.05.2007 20:47:25

Mulla on monta helevetin kovaa juoppotuttua ammattiryhmistä: Maalari, muurari, liippari, däkkäri, laitosmies, lääkäri. Paljon kovempia ku mun tutut soittajat. Ei kovinkaan moni muusikko ole tintannut itseään viinalla hengiltä verrattuna noihin em. ammattiryhmiin. Tehkääpä vertaileva tutkimus: Muusikko vs Maalari.

Olipa mikä ammattiryhmä tahansa, mun tutut vetää häppää. Johtuisko siitä että lähinnä kapakassa niihin tutustun?
paice60
22.05.2007 20:53:50
Olipa mikä ammattiryhmä tahansa, mun tutut vetää häppää. Johtuisko siitä että lähinnä kapakassa niihin tutustun?

Voihan tuo hieman vaikuttaa asiaan, epäilen ma.
Vittu näitä hommia.
Ukko
22.05.2007 20:55:09

Tehkääpä vertaileva tutkimus: Muusikko vs Maalari.

Toistan. Muutamat vanhemmat maalarit joita tunnen, ovat juovukkeessa aamusta iltaan. Pyhät ja arjet. Tasaiseen tahtiin.
Welldrum
22.05.2007 20:58:54
Toistan. Muutamat vanhemmat maalarit joita tunnen, ovat juovukkeessa aamusta iltaan. Pyhät ja arjet. Tasaiseen tahtiin.

Tulee tasaista jälkeä.
Let me assure you !
baron
22.05.2007 21:27:39

Sviddu, mä olin kesämökillä yhden maalarin kanssa jonkinlaisena hanslankarina kun se maalasi mun mökkiä.

1. Eihän se kestänyt viinaa alkuunkaan vaikka jonkunlainen alkoholisti oli olevinansa.
2. Kun oltiin mun mielestä illalla pikkuisen vasta verrytelty niin oli aamulla niin krapulassa ettei maalaamisesta tullut mitään.

Oppipoikia sanon mä!
baron
22.05.2007 22:13:19

http://www.fimnet.fi/cl/laakarilehti/pdf/2007/SLL172007-1766.pdf

Paljon melua tyhjästä! Tossa se nyt on. Muusikot on ihan lälläreitä ryyppääjinä ja röökaajina.
Harmittaako kun myytit murtuu?
laulava runpali
22.05.2007 22:14:12
"Suurkuluttajaksi lasketaan mies joka juo viikossa yli 24 annosta"

Tähän keskusteluun heränneenä laskeskelin että viime viikon saldo oli rapiat 90 annosta, vaikeat on ajat niin.
nooh, jos jossakin elämäntilanteessa joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä pystyis olemaan kolmen viikon tipattomalla ni eikö se tasaakin aika hyvin tämän hetkistä oman tilastokäyrän piikkiä.. =)
Kukkakeppistandit rulettaa!!
paice60
22.05.2007 22:54:11
"Suurkuluttajaksi lasketaan mies joka juo viikossa yli 24 annosta"

Tähän keskusteluun heränneenä laskeskelin että viime viikon saldo oli rapiat 90 annosta, vaikeat on ajat niin.
nooh, jos jossakin elämäntilanteessa joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä pystyis olemaan kolmen viikon tipattomalla ni eikö se tasaakin aika hyvin tämän hetkistä oman tilastokäyrän piikkiä.. =)

Aika paljon, No, kun me ollaan vaimon kanssa lomalla lapissa Ylläksellä niin siellä mulla menee 2 casea kaljaa, jonkin verran viskiä, vähän konjakkia ja ravintolajuomat päälle, joista ei kyllä tule paljoa. Eli kyllä toi viikkoannos täyttyy komeasti, mutta sen jälkeen yleensä olen pari viikkoa ilman.
Vittu näitä hommia.
WanhaWetäjä
23.05.2007 01:42:48 (muokattu 23.05.2007 09:42:46)

http://www.fimnet.fi/cl/laakarilehti/pdf/2007/SLL172007-1766.pdf

Paljon melua tyhjästä! Tossa se nyt on. Muusikot on ihan lälläreitä ryyppääjinä ja röökaajina.
Harmittaako kun myytit murtuu?

Miksi pitäis harmittaa?

Jos joku on niin witun lapsellinen että ylpeilee röökaamisellaan ja ryyppämisellään niin voi voi?Murrosikäisten touhua...mun mielestä yletön ryyppääminen ja kessuttelu ei ole mitenkään kehumisen paikka, päinvastoin!

Menisit sinäkin lääkäriin, tuo sun tupakkayskäsi/naurusi viittaa vähintäänkin keuhkonlaajentumaan joka on sun kaltaisillasi WANHOILLA (ketju)polttajilla varsin yleistä?

"Miehet jotka rykivät ja räkivät, vetävät ne väkevät..."wanha Norttimainos jostain 70-luvulta, vähän sovitettuna,HOHO!

JUMALAUTA!Tuli mieleen yx pikku juttu...
Kesäkuun alusta alkaa oleen asialliset meiningit!!!Laivoillahan tuo tupakointikielto on jo ollut voimassa toukokuun alusta ja voin sanoa että toimii!!No, joukossa on aina muutamia kusipäitä jotka vetää röökiä siellä missä huvittaa, kielloista välittämättä...enivei, kapakatkin muuttuu savuttomiksi, helvetin hyvä!!

"Suvaitsevat tupakoitsijat"lienee joku ammoin Aarne Saarisen myötä kuollut yhdistys.......mä olen nyt ihan witun mielelläni se ei-suvaitseva tupakoimaton,HOHO!!
Ostan Casion kun täytän 50v...
paice60
23.05.2007 02:06:57 (muokattu 23.05.2007 09:43:22)
Miksi pitäis harmittaa?

Jos joku on niin witun lapsellinen että ylpeilee röökaamisellaan ja ryyppämisellään niin voi voi?Murrosikäisten touhua...mun mielestä yletön ryyppääminen ja kessuttelu ei ole mitenkään kehumisen paikka, päinvastoin!

Menisit sinäkin lääkäriin, tuo sun tupakkayskäsi/naurusi viittaa vähintäänkin keuhkonlaajentumaan joka on sun kaltaisillasi WANHOILLA (ketju)polttajilla varsin yleistä?

"Miehet jotka rykivät ja räkivät, vetävät ne väkevät..."wanha Norttimainos jostain 70-luvulta, vähän sovitettuna,HOHO!

JUMALAUTA!Tuli mieleen yx pikku juttu...
Kesäkuun alusta alkaa oleen asialliset meiningit!!!Laivoillahan tuo tupakointikielto on jo ollut voimassa toukokuun alusta ja voin sanoa että toimii!!No, joukossa on aina muutamia kusipäitä jotka vetää röökiä siellä missä huvittaa, kielloista välittämättä...enivei, kapakatkin muuttuu savuttomiksi, helvetin hyvä!!

"Suvaitsevat tupakoitsijat"lienee joku ammoin Aarne Saarisen myötä kuollut yhdistys.......mä olen nyt ihan witun mielelläni se ei-suvaitseva tupakoimaton,HOHO!!

Kunhan muistat ettei TAAS ole kankkusta kun lähdetään laivalle, mulla nimittäin voi olla,pääset kuskiksi, hähäh.
Vittu näitä hommia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)