Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pirates of the Caribbean 3: At World's End
1 2 3 4 5 6
Johnny Buzz
22.05.2007 15:25:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna olisi leffan ensi-ilta, joten eiköhän olisi aika avata sille ketju. Olin itse eilen tsekkaamassa leffan ja varsin viihdyttävä pätkä on jälleen kyseessä. En tässä nyt viitsi vielä enempää juonikuvioita paljastaa, kun ensi-ilta vasta ovella.
 
Pitkä leffahan tuo jälleen on (n. 2:50 min.), mutta kyllä mielestäni jaksoi pitää varsin hyvin otteessaan koko tuon ajan. Toki muutamia taistelukohtauksia olisi voinut vähän lyhentää. Komeaa kuvaa on jälleen tarjolla ja Johnny Depp on tässä leffassa ehkä parhaimmillaan kapteeni Sparrow:n roolissa.
 
Kommentteja/ odotuksia muilta?
 
Soulstab live 1.6. Club Hasselhoff @ Liberté, Helsinki w/ the Bluestation, Danny Lips. Club Hasselhoffin 1-vuotissynttärit!
www.soulstab.com
Joees
22.05.2007 15:27:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka pienen hetken Keef hillui siinä? Ja joku tossa vihjasi jotta Keef olisi tehnyt jonkun biisin leffaan?
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Jesmies
22.05.2007 15:27:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotan hirveästi. Juuri tuossa toissapäivänä katsoin kaksi ensimmäistä osaa ja nyt onkin jack sparrowin "theme"biisin aika ahkeraan soinu winampista! perjantaina tosin vasta katsomaan, jos pääsis tennarin ykköseen fiilistelemään :)
 
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
Joees
22.05.2007 15:28:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en tiedä koska keretään katsomaan, on vähän aikataulujen kanssa ongelmia. Toivottavasti pian kuitenkin.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Johnny Buzz
22.05.2007 15:43:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka pienen hetken Keef hillui siinä? Ja joku tossa vihjasi jotta Keef olisi tehnyt jonkun biisin leffaan?
 
Kyllä se Keef siinä on hetken aikaa. En viitsi siitäkään sen enempää paljastaa. Hyvin istuu joka tapauksessa rooliinsa.
 
Soulstab live 1.6. Club Hasselhoff @ Liberté, Helsinki w/ the Bluestation, Danny Lips. Club Hasselhoffin 1-vuotissynttärit!
www.soulstab.com
Joees
22.05.2007 15:46:06 (muokattu 22.05.2007 15:47:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se Keef siinä on hetken aikaa. En viitsi siitäkään sen enempää paljastaa. Hyvin istuu joka tapauksessa rooliinsa.
 
Juu, mulle riittää tieto että se on siinä :-) Loput näen sitten itse kyllä.
Oliko se Depp vai kuka joka halusi Keefin tuohon? Vai mikä se juttu siinä oli.
 
E: Niin siis juu, tiedä kyllä mitä hahmoa sen pitäis siinä esittää, en vaan ollut varma päätyikö se siihen leffaan vai ei.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
elbowski
22.05.2007 15:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, mulle riittää tieto että se on siinä :-) Loput näen sitten itse kyllä.
Oliko se Depp vai kuka joka halusi Keefin tuohon? Vai mikä se juttu siinä oli.
 
E: Niin siis juu, tiedä kyllä mitä hahmoa sen pitäis siinä esittää, en vaan ollut varma päätyikö se siihen leffaan vai ei.

 
Deppihän ekan leffan aikoihin mainitsi jokaiselle ketkä suostuivat kuuntelemaan että on ottanut vaikutteita hahmonsa rooliin itse Richardsista. Kaippa se sitten semmosena yhteisymmärryksenä kirjotettiin vikaan osaan mukaan.
 
March 23rd hushed the wind, the music died
Joees
22.05.2007 15:52:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deppihän ekan leffan aikoihin mainitsi jokaiselle ketkä suostuivat kuuntelemaan että on ottanut vaikutteita hahmonsa rooliin itse Richardsista. Kaippa se sitten semmosena yhteisymmärryksenä kirjotettiin vikaan osaan mukaan.
 
Oolraits juu, selkis. No, ei se ihan paskasta merirosvosta ottanut vaikutteita, hoho.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
-Cale
22.05.2007 16:20:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyttöystävä haastoi tuonne, saas nähä...
 
Thet
22.05.2007 16:21:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauantaina olis tarkotus käydä kattoos. Odotukset aika korkeella. Kakkososan kävin viime kesänä kattomassa kaks kertaa peräkkäisinä päivinä, sillon alko vähän puuduttaa se. En oo jaksanu kattoo DVD:ltä viel kokonaan uudestaan. Toivottavasti en tu pettuymään.
 
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Guitaristi
22.05.2007 17:30:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna menen ensi-iltaan. Tänne voin vielä lyhyen arvion elokuvasta heittää.
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
ekikoo
22.05.2007 17:35:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuo tulee katsottua. Viime kesänä kun käytiin kakkonen katsomassa, jäi hieman ontto olo että puolikas leffako tuosta vilahti. Jatko kyllä kiinnostaa, laatuviihdettä odotan.
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Cujo
22.05.2007 18:14:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hitto, pitäisköhän huomenna koittaa mennä kattomaan.
 
Merirosvot on aina kiehtovia.
 
"Stella was a diver and she was always down."
papitsu
22.05.2007 19:23:30 (muokattu 22.05.2007 19:23:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäähän tuo jossain vaiheessa katsoa. Ykkönen oli loistava, kakkonen vähän vähemmän loistava. Tuolta odotan suuria.
 
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
-Cale
22.05.2007 19:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo muuten jatkoa edellisille, sillä en ole ainuttakaan POTC -leffaa nähnyt, ja ei ole kovin kiva katsoa jos se on jatkoa edellisille tai liittyy läheisesti niihin.
 
Joees
22.05.2007 19:45:51 (muokattu 22.05.2007 19:46:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo muuten jatkoa edellisille, sillä en ole ainuttakaan POTC -leffaa nähnyt, ja ei ole kovin kiva katsoa jos se on jatkoa edellisille tai liittyy läheisesti niihin.
 
E: Ei mitään sittenkään.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Johnny Buzz
22.05.2007 20:14:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo muuten jatkoa edellisille, sillä en ole ainuttakaan POTC -leffaa nähnyt, ja ei ole kovin kiva katsoa jos se on jatkoa edellisille tai liittyy läheisesti niihin.
 
Löyhästi jatkoa kyllä. Mielestäni ton voi kyllä hyvillä mielin katsoa ilman, että on nähnyt aikaisempia osia. Tietysti muutamat aikaisempiin osiin liittyvät viittaukset menevät ohi, jos ykköstä tai kakkosta ei ole nähnyt.
 
Soulstab live 1.6. Club Hasselhoff @ Liberté, Helsinki w/ the Bluestation, Danny Lips. Club Hasselhoffin 1-vuotissynttärit!
www.soulstab.com
-Cale
22.05.2007 20:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löyhästi jatkoa kyllä. Mielestäni ton voi kyllä hyvillä mielin katsoa ilman, että on nähnyt aikaisempia osia. Tietysti muutamat aikaisempiin osiin liittyvät viittaukset menevät ohi, jos ykköstä tai kakkosta ei ole nähnyt.
 
Juu, selvä pyy.
 
Guitaristi
22.05.2007 21:06:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löyhästi jatkoa kyllä. Mielestäni ton voi kyllä hyvillä mielin katsoa ilman, että on nähnyt aikaisempia osia. Tietysti muutamat aikaisempiin osiin liittyvät viittaukset menevät ohi, jos ykköstä tai kakkosta ei ole nähnyt.
 
Hmm, itse kyllä katsoisin ainakin ykkösen ensiksi. Ainakin kakkosesta jäisi monet vitsit tajuamatta jos ei ykköstä ole nähnyt. Sitä paitsi ensimmäinen osa on loistava elokuva :).
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Melkore
22.05.2007 21:15:37 (muokattu 22.05.2007 21:17:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kavereiden kanssa lähdetään katsomaan sitten kesäkuun ensimmäisinä päivinä ikään kuin kesäloman kunniaksi. Ensi-iltaan on aivan turha yrittää tunkeutua, sen verran suosittu leffa. Ensimmäinen osa oli loistava, eikä toinenkaan jättänyt aivan kylmäksi. Soundtrackit ovat myös jees... *haaveilee urkuja soittavasta örvelöstä* :P
 
Bow before a war, call it religion.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «